Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumankaunis vai ihan ok-näköinen rumilus?

Vierailija
15.04.2016 |

Mikäköhän mä olen siis? Olen nuorena tehnyt vähän aikaa mallintöitä, mutta olin niin mukavuudenhaluinen ja nörttimäinen, että koin alan hieman vieraaksi, enkä jaksanut pitää ulkonäöstäni jatkuvalla syötöllä huolta. En ole juuri koskaan käynyt baareissa tai bilettämässä ja olen muutenkin kotikissa, joten mulla on ollut vain ihan pari ihmissuhdetta elämäni aikana. Nykyinen mies haukkuu ulkonäköäni, mutta exäni ylisti minua. Eka miesystäväni piti persoonallisen näköisenä, samoin sukulaiset, joista osa on kommentoinut aika ikävästikin ulkonäköäni. Itse koen kasvoni ja kroppani todella rumiksi, joten pelottaa tuleva erokin. Tulenkohan enää tapaamaan ketään miestä, joka hyväksyisi minut tällaisena kuin olen? Olenko siis ruma vai kaunis? Tavis en ole ja mitat ovat mallimaiset, mutta mun kasvonpiirteeni ovat jotenkin mieleenpainuvat kuulemma. Inhoan peilikuvaani. Äsch. Vinkkejä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä mun pitäisi muuttaa. Olen läheisiltänikin kysynyt tätä, mutta he eivät joko vastaa tai sitten pitävät mua viehättävänä. Mutta eipä ole silti ollut kovinkaan montaa miestä mulla elämäni aikana. Mulla on siis ovaalit kasvot, voimakkaat poskipäät, paksut huulet, hieman itämaisen näköiset mutta suuret silmät ja suomalaiseksi hieman isohko nenä. Hiukset ovat luonnollisen ruskeat, paksut ja pitkät. Kroppa on hoikka ja melko muodokas silti, rinnat ovat keskikokoiset. Näytän ikäistäni pari vuotta nuoremmalta. Mitä mun pitäisi muuttaa, jotta saisin suomalaisen miehen kiinnostumaan? :/ Olen siis valmis menemään plastiikkakirurgille parin vuoden sisään. Mitään en ole vielä operoinut tähän mennessä.

Et muuta yhtään mitään vaan hankit elämääsi muuta sisältöä kuin miehet.

Aion keskittyä harrastuksiin eron jälkeen, mutta on ikävää olla sitten sinkkuna lopun elämänsä. Ehkä täytyy vain myöntyä siihen, että sain juonot kortit geneettisissä arpajaisissa ja valmistautua yksinäiseen loppuelämään. Ihmiset ovat niin tekopyhiä, että eivät suoraan kerro, mikä mussa on vikana, mutta eivät silti hyväksy myöskään. Miehenikään ei oikein erittele sitä, mikä mussa oikeastaan on vastenmielistä. Olen vain jotenkin yleisesti ottaen epäviehättävä outo hyypiö.

Tervetuloa kerhoon.

Vierailija
22/30 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kovin moni muukaan ole elovenablondi sit kuitenkaan. Silti on mies rinnalla, lapset, oma koti, mielekästä työtä, ihanat ystävät...

Ongelmasi on tuo muihin malleihin itsesi vertaaminen. Malleja on ihmisistä ehkä yks promille?

Ap ei vertaa malleihin vaan naapurintyttöihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mies haukkuu sun ulkonäköä, sulla on väärä mies. Löydät parempaa.

Vierailija
24/30 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä mun pitäisi muuttaa. Olen läheisiltänikin kysynyt tätä, mutta he eivät joko vastaa tai sitten pitävät mua viehättävänä. Mutta eipä ole silti ollut kovinkaan montaa miestä mulla elämäni aikana. Mulla on siis ovaalit kasvot, voimakkaat poskipäät, paksut huulet, hieman itämaisen näköiset mutta suuret silmät ja suomalaiseksi hieman isohko nenä. Hiukset ovat luonnollisen ruskeat, paksut ja pitkät. Kroppa on hoikka ja melko muodokas silti, rinnat ovat keskikokoiset. Näytän ikäistäni pari vuotta nuoremmalta. Mitä mun pitäisi muuttaa, jotta saisin suomalaisen miehen kiinnostumaan? :/ Olen siis valmis menemään plastiikkakirurgille parin vuoden sisään. Mitään en ole vielä operoinut tähän mennessä.

Sun ongelmasi ei ole ulkonäkösi vaan arvomaailmasi ja huono onni miesten suhteen. Kenties lisäksi tuo ulkonäöstä murehtiminen huokuu jotenkin ulospäin ja antaa sinusta mielenkiinnottoman vaikutelman.

Ajattele hetki maailman kauneimpia naisia, vaikka jotain Victoria's secret-malleja mitä keskivertomiehet kuolaavat. Kuinka moni heistä on ollut onnellisesti parisuhteessa saman miehen (tai naisen) kanssa vuodesta toiseen? Niinpä.

Ja sillä välin se naapurikylän susiruma näppylänaamainen, ylipainoinen ja ulkonäöstään viis veisaava mamma on löytänyt rinnalleen rakastavan ja uskollisen miehen.

Ulkonäöllä ja hyvän puolison löytämisellä ei ole mitään tekemistä kanssaan.

Vierailija
25/30 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai ketju poistetaan.

Vierailija
26/30 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti hyvännäköinen. Jos alat operoimaan itsestäsi erinäköistä, lopputulos on helposti vain ja ainoastaan kummallinen. Leikkauksilla on vaikea muuttaa sitä perusrakennetta vaikka joitain pieniä fiksauksia voikin helposti tehdä.

Mun mielestä sulla on vain ollut tyhmiä miehiä, ei kukaan fiksu hauku kumppaninsa ulkonäköä. Ole iloinen siitä että olet persoonallinen äläkä anna toisten latistaa.

Vierailija
27/30 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat näköiseltäni, mutta en ole ollut malli ja olen ollut pitkissä parisuhteissa. Näytän venäläiseltä, virolaiselta tai japanilaiselta.

Mitä sitten jos on persoonallisen näköinen? Mieti sitä, että sulla on kaunis vartalo, jota moni lyhytjalkainen suomieloveena kadehtisi. En nyt halua v*tuilla kommentilla kellekään vaan ilmaista, että älä keskity liikaa niihin "vikoihin" vaan hyviin puoliin.

Olen mäkin kuullut yhtä usein olevani ruma niin kuin kauniskin. Jos ulkonäkösi ei miesystävällesi käy vaihtaisin miestä. Ehkä joku mies saattaisi juuri innostua sinusta virheittesi vuoksi. Omasta mielestäni esim. rako etuhampaiden välissä on suloinen kasvonpiirre. Iso nenäkin voi olla kaunis. Aasialaiset piirteet miellyttävät joitain, mieti vaikka Ninja Sarasaloa. Gigi Hadid on aika tavallinen ja silti parhaimmin palkattuja malleja. Saimi Hoyer ei ole seksisymboli, mutta mallinuran tehnyt ja pitkälle elämässä päässyt.

Esimerkkejä siitä, että persoonallisuus on upea asia on pilvin pimein. Sinun pitäisi vain luopua tuosta pakkomielteisestä ajattelutavasta, jossa persoonallisuus on yhtä kuin kauneutta. Yhtä hyvin voisit olla kaunis mutta kasvoilta tusinatavaraa, sellainen mieleenpainumaton peruskaunis. Hankala selittää...

Vierailija
28/30 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat näköiseltäni, mutta en ole ollut malli ja olen ollut pitkissä parisuhteissa. Näytän venäläiseltä, virolaiselta tai japanilaiselta.

Mitä sitten jos on persoonallisen näköinen? Mieti sitä, että sulla on kaunis vartalo, jota moni lyhytjalkainen suomieloveena kadehtisi. En nyt halua v*tuilla kommentilla kellekään vaan ilmaista, että älä keskity liikaa niihin "vikoihin" vaan hyviin puoliin.

Olen mäkin kuullut yhtä usein olevani ruma niin kuin kauniskin. Jos ulkonäkösi ei miesystävällesi käy vaihtaisin miestä. Ehkä joku mies saattaisi juuri innostua sinusta virheittesi vuoksi. Omasta mielestäni esim. rako etuhampaiden välissä on suloinen kasvonpiirre. Iso nenäkin voi olla kaunis. Aasialaiset piirteet miellyttävät joitain, mieti vaikka Ninja Sarasaloa. Gigi Hadid on aika tavallinen ja silti parhaimmin palkattuja malleja. Saimi Hoyer ei ole seksisymboli, mutta mallinuran tehnyt ja pitkälle elämässä päässyt.

Esimerkkejä siitä, että persoonallisuus on upea asia on pilvin pimein. Sinun pitäisi vain luopua tuosta pakkomielteisestä ajattelutavasta, jossa persoonallisuus on yhtä kuin kauneutta. Yhtä hyvin voisit olla kaunis mutta kasvoilta tusinatavaraa, sellainen mieleenpainumaton peruskaunis. Hankala selittää...

Siis persoonallisuus = rumuutta

Vierailija
29/30 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis persoonallisuus = rumuutta

Ei ole, persoonallisen näköinen ihminen voi olla kaunis ja vastaavasti persoonattoman näköinen jopa ruma, ei erikoinen ulkonäköpiirre korreloi epäviehättävyyden kanssa. Se tekee kasvoista mielenkiintoisen näköiset, esimerkiksi Timo Soinilla ei ole kasvoissa mitään erityisen silmiinpistävää, erikoista tai persoonallista piirrettä mutta ei hän silti mikään komistus ole.

Vierailija
30/30 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu. Et ole ruma. Case closed.

Mistäs tiedät? Ei Suvi Koponenkaan ole miesten mielestä kuuma.