Mitä ärsyttävää läheisesi sanoi/teki lähiaikoina ja miten siihen reagoit?
Noh, katsotaanpa millaiset asiat ärrrsyttää palstalaisia! :)
Kommentit (9)
Vietettiin leppoisaa koti-iltaa kaikki hyvin mielin. Sitten mies lähti kotoa mitään sanomatta. Olis voinut edes heippa huikata ja vielä parempi jos olis vaivautunut kertomaan minne lähti.
Olen siivonnut tänään monta tuntia, järjestänyt kodin, imuroinut, pessyt lattiat ym. Mies tuli töistä, riisui likaiset työhousunsa eteisen (ei mikään tuulikaappi vaan käytävä mistä kuljetaan mm. vessaan) lattialle, likaisen työpaidan ja hikiset sukat makkarin lattialle ja istui pelkät kalsarit jalassa sohvalle. Ja kysyi, mitä ruokaa tänään on. Minä fiksusti ja aikuismaisesti huusin kurkku suorana ja painuin ovet paukkuen makkariin. Taisi olla vähän liikaa...?
Tulin väsyneenä töistä ja eteisen lattia oli täynnä lasten ja lasten kavereiden vaatteita.
Tää on niin ärsyttävä, että verisuoni meinaa puhjeta päästä jo tätä kirjoittaessa. MUR!
Mieheni kokoaa keittiön ruokapöydän nurkkaan rompevarastoa, siinä on mm. silmälasit, kännykkä, laskuja, lehtiä, korvatulpat, lompakko, laturi, viinipullo sun muuta sälää.
Moneen kertaan olen valittanut asiasta ja mies vastaa "Ne on siinä ny!" eikä siirrä niitä. Joskus siirrän itse, jos esim. tulee vieraita ja sitten mies kimpaantuneena huutaa, että mihin oot laittanut tästä pöydältä mun xxx xxx!?!? Ja alkaa taas koota uutta kasaa. Ei mahdu kunnolla syömään omalla paikallaan tuon rompekasan takia, joten syö usein vieraspaikalla tai mun paikalla jos mahdollista. Siinä pöydän äärellä me sitten päivittäin ruokaillaan, mies, lapset, minä ja miehen rompevuori. Nätti kattauskin näyttää lattealta miehen rähjäisen romuvaraston koristaessa osaa pöydästä.
Sanoi että on aggressiivinen syöpä ja ajattelin, että "taasko se alkaa?". Kyllä, taas se alkaa. Olin ja olen ärtynyt, koska en halua pienipalkkaisesta paskaduunistani kenkää muiden ongelmien vuoksi.
Olen viimeisilläni raskaana. Kahteen edelliseen viikkoon en ole pystynyt tekemään kävelylenkkejä koska vasemmalle puolelle iskenyt helvetillinen iskias vaiva. Vaapun kuin mikäkin vammainen ankka kun kävelen esim kotona vessaan. Liikkeessä tekee kipeää.
Noh tällä viikolla oli sitten neuvola. Mies ei tietenkään muistanut neuvolaa ja oli sopinut samaan aikaan treenit. Ensin hän sanoi että siirtää treenejä tunnilla eteenpäin että pääsen autolla neuvolaan. Sitten hän kuitenkin kysyi että jos hän veisi minut neuvolaan ja minä kävelisin takaisin?! Vedin tuosta kyllä sellaset raivarit että äijä siirsi treenit ja äkkiä. Kehtasikin ehdottaa että tässä kunnossa kävelisin 3km kotiin jotta hän pääsee treeneihin. Varsinkin kun kotona hän kokoajan näkee että vessaan pääsykin on minulle työn takana koska iskias vaiva on niin kipeä. Muutenhan kävelisin mennen tullen neuvolaan ja 2 vkoa sitten teinkin vielä yli tunnin kestäviä lenkkejä.
En tiedä raivostuinko miehen ideasta raskaushormoni huurujen takia mutta pari päivää minulla mennyt piloille sen kommentin takia. Ajatuskin pistää vituttamaan miten itsekkäästi hän ajatteli.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi että on aggressiivinen syöpä ja ajattelin, että "taasko se alkaa?". Kyllä, taas se alkaa. Olin ja olen ärtynyt, koska en halua pienipalkkaisesta paskaduunistani kenkää muiden ongelmien vuoksi.
Idiootti paskakasa!
Vierailija kirjoitti:
Olen viimeisilläni raskaana. Kahteen edelliseen viikkoon en ole pystynyt tekemään kävelylenkkejä koska vasemmalle puolelle iskenyt helvetillinen iskias vaiva. Vaapun kuin mikäkin vammainen ankka kun kävelen esim kotona vessaan. Liikkeessä tekee kipeää.
Noh tällä viikolla oli sitten neuvola. Mies ei tietenkään muistanut neuvolaa ja oli sopinut samaan aikaan treenit. Ensin hän sanoi että siirtää treenejä tunnilla eteenpäin että pääsen autolla neuvolaan. Sitten hän kuitenkin kysyi että jos hän veisi minut neuvolaan ja minä kävelisin takaisin?! Vedin tuosta kyllä sellaset raivarit että äijä siirsi treenit ja äkkiä. Kehtasikin ehdottaa että tässä kunnossa kävelisin 3km kotiin jotta hän pääsee treeneihin. Varsinkin kun kotona hän kokoajan näkee että vessaan pääsykin on minulle työn takana koska iskias vaiva on niin kipeä. Muutenhan kävelisin mennen tullen neuvolaan ja 2 vkoa sitten teinkin vielä yli tunnin kestäviä lenkkejä.
En tiedä raivostuinko miehen ideasta raskaushormoni huurujen takia mutta pari päivää minulla mennyt piloille sen kommentin takia. Ajatuskin pistää vituttamaan miten itsekkäästi hän ajatteli.
MIKSI TE HYVÄT IHMISET LISÄÄNNYTTE KUSIPÄÄ MIEHIEN KANSSA??????
Oltiin tulossa asioilta ja eräs vanhempi tuttavanainen oli seuranamme. Lapselta tippui VAHINGOSSA tavaroita maahan ja nolostuneena nosteli niitä. Tämä tuttavanainen huokaili kovaäänisesti ja näytti närkästyneeltä lapseni tohelointia katsoessaan. Ärsytti sen naisen reagointi tuohon tilanteeseen, itse olin siitä syystä superlempeä lapselleni ja sanoin ettei haittaa, oli vahinko yms. Tuon jälkeen loppumatkan huomioin lähinnä lapsiani ja jätin nyrpeän tuttavatädin huomioinnin minimiin.