Mammat kokevat nuoret naiset uhkana
Se on ilmennyt oikein hyvin tällä palstalla. Aina kun mainitaan se tosiasia, että nuoret tytöt tykkäävät vanhemmista miehistä niin av-mammat vetävät kilarit:D
Kommentit (31)
Tosiasia 😂 kylläpäs sä nyt vitsin murjaisit. 99% nuorista naisista,itseni mukaan lukien, tykkää ikäisistään nuorista miehistä.
Vaikka te vanhat miehet kuinka toitotatte nuorten naisten tykkäävän teistä, se ei muutu tosiasiaksi.
En vedä kilareita. Nauran hiljaa itsekseni sille, että vanhat miehet luulevat oikeasti kelpaavansa nuorille tytöille.... :D :D :D
Ja nuoret miehet tykkäävät vanhemmista naisista. Puntit tasan, enkä valittele osaani. Jätän nuo konttorityön pulskistamat ja ruuhkavuosien rasittamat nelikymppiset "vielä löytyy virtaa" -äijät mielelläni nuorten tyttöjen hoteisiin ja nautiskelen itse nuoremmista vuosikerroista... N39
Mutta mitenkäs nyt suu pannaan, kun av-mammojen suuri idoli, roolimalli ja esikuva Hyacinth Pukettikin vaihdetaan nuorempaan?
Mihin on menossa tämä maalima, apuva! Äkkiä jynssäämään vessanpönttöä tai nyppimään pillunkarvoja tai suoristamaan maton hapsuja. Ai niin, ne on niin last season...eikun ehkä ne on jo next season, ehkä nuorella Hyasintilla on rustiikkia! No ei ikinä, poroporvarillista sen olla pitää,
Kaikki naiset kokevat toiset nuoret naiset uhkana.
Joo joo. Olen parikymppinen tyttö ja kirjoitan aina monta vihaista postia noihin ikäloppuketjuihisi, koska vanhat ukot ovat helvetin ällöttäviä enkä halua, että sellaiset seksualisoivat minua tai muita ikäisiäni.
Joidenkin miesten ikävä käytös yritetään lakaista maton alle tuon aloituksen tavoin. Että voi rauhassa jatkaa ahdistelua, mikä on kamalaa. Tuskin vanhemmat mammat on kateellisia nuorille, jotka joutuu ahdistaviin tilanteisiin. Täytyy olla aika erikoinen, jos sellaista kadehtii.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Olen parikymppinen tyttö ja kirjoitan aina monta vihaista postia noihin ikäloppuketjuihisi, koska vanhat ukot ovat helvetin ällöttäviä enkä halua, että sellaiset seksualisoivat minua tai muita ikäisiäni.
Kyllä te seksualisoitte ihan itse itsenne niillä puolialastomilla somekuvilla ja moraalittomalla käytöksellä.
No ei ihme että vanhemmat miehet ei tunnu uskovan ettei mua kiinnosta, kun täällä joku idiootti levittää propagandaansa siitä kuinka kaikki nuoret naiset haluaa vanhempaa miestä. Faktaa tässä asiassa on ehkä se puoli että miehen penis lerpastuu ja pienenee iän myötä niin tottakai sitä tarvitsee neitsyttiukkaa. Naiset taas vanhimmiten tarvitsee suurempaa ja hyvin kovana pysyvää nuorta penistä, vaikka sekin on yksi helvetin tabu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te seksualisoitte ihan itse itsenne niillä puolialastomilla somekuvilla ja moraalittomalla käytöksellä.
En käytä yhtäkään rekisteröitymispakollista somea ja jakamani kuvat ovat joko piirtämiäni sarjakuvia tai valokuvia eläimistä tai maisemista. Mitä edes tarkoitat moraalittomalla käytöksellä?
Huomiohakuiset nuoret naiset ovat erillinen ryhmä, ja hekin kalastelevat huomiota omanikäisiltään - tuskin edes tajuavat jonkun limaisen papan katselevan niitä.
Joo, on minunkin todellinen fantasia ollut jo 14-vuotiaasta asti saada ihanaa isäni ikäistä, jo kaljuuntuvaa, perus suomalaismiestä karvaisella kaljamahalla. Ainakin näin ne äijät on itse ajatelleet kaikista lähentelyistä päätellen. Ei kiitos. onneksi mulla alkaa aika pian se maaginen 25-vuoden raja jolloin saatan olla näille jo liian 'rupsahtanut' toivoakseni ainakin!!! N23
Vierailija kirjoitti:
Joo, on minunkin todellinen fantasia ollut jo 14-vuotiaasta asti saada ihanaa isäni ikäistä, jo kaljuuntuvaa, perus suomalaismiestä karvaisella kaljamahalla. Ainakin näin ne äijät on itse ajatelleet kaikista lähentelyistä päätellen. Ei kiitos. onneksi mulla alkaa aika pian se maaginen 25-vuoden raja jolloin saatan olla näille jo liian 'rupsahtanut' toivoakseni ainakin!!! N23
Mäki toivoin, et yli-ikäset äijät lopettas lähentelyn ku täytin 25, mut ei. Aina vaan lähentelee ja jopa silloin kun olen poikaystäväni kanssa. Tajuavat sentään häipyä kun poikaystävä sanoo.
Tämä asia on varmasti aina ollut ongelma. Olen keski-ikäinen nainen ja jo 80-luvulla vanhat ukot luulivat kiinnostavansa nuoria naisia. Muistan kun oman isän ikäiset äijät lääppivät, hyi hitto.
Ainakin mun oma teinityttö puhuu jo kolmikymppisistä flirttailevista äijistä ällöttävinä vanhoina ukkoina.
Ja miksi mun pitäisi itse kokea nuoret naiset uhkana. Jos joku nuorempi tuon mun miehen tuosta nappaa, niin ihan vapaasti, jos mies nuoremman matkaan haluaa lähteä. En kai minä miestäni omista ja kyllä hän osaa itse tehdä päätökset omasta elämästään.
Ketä nää mammat oikein mielestäsi ovat? Ihan oikeasti. Onko tämä joku haukkumasana? Aika nuorikin nainen voi nimittäin olla äiti? Jopa 18 -vuotias...
Ajatteles ap, että me ikäloput mammakin olemme joskus olleet nuoria ja tiedämme, että suurinta osaa nuorista naisista ei kiinnosta isänsä ikäiset miehet.
Näin juuri.
Mä olen onnellinen siitä, että likaiset vanhat äijät eivät sentään ahdistele ollessani liikkeillä lasteni kanssa. Pitäisi varmaan raahata lapset esiliinoiksi myös baareihin, yöbussiin yms.
Terv. Mamma 25v
🐒