Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua mieheni tottuvan siihen, että pimpin saaminen on arkinen asia

Vierailija
15.04.2016 |

Kun aloin seurustella mieheni kanssa viime syksynä, piti päättää hänen pimpinsaannistaan. Suosin itse pääasiassa lähetyssaarnaajaa, mies taas suosii kaikkea. Kotona olemme vain lähetyssaarnaajassa, jota voimme yhdessä harjoittaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. 

Vierailija
2/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Pimpin saamiseen kuuluu pitkät ja hartaat seremoniat. Yleensä vain yhdymme täydenkuun aikaan. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehenä olen sitä mieltä että oraalia vaihteluna. Molemmille tietenkin. Pihtaamista en ymmärrä mistään syystä. Vaikka mielet olisi riidassa niin pitääkö siitä rangaista kroppaakin? Himot on naisellakin, toteuta itseäsi niin olet tyytyväisempi. Anna niin saat on mun motto peiton heilutus puuhista.

Vierailija
4/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä paskaa. Vv-ministeri sanoi.

Vierailija
5/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama. Pimpin saamiseen kuuluu pitkät ja hartaat seremoniat. Yleensä vain yhdymme täydenkuun aikaan. <3

Toimitteko oikeasti näin? Minä ja vaimo päätettiin alusta pitäen, että seksiä harrastetaan vain kun taivaalla on täysikuu. En olisi uskonut, että joku muukin Suomessa toimisi näin.

Vierailija
6/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama. Pimpin saamiseen kuuluu pitkät ja hartaat seremoniat. Yleensä vain yhdymme täydenkuun aikaan. <3[/quote

Osta tie, aina jossain päin palloa on täysi kuu ja tyhjä pää. Hyvälle tottuneelta naiselta saa pikku vihjeellä. Turha sanoa mihin kaikkeen suostuu kun et uskoisi kuitenkaan. Neiti saa kuitenkin enemmän, lievä kateus peräkkäisistä orkuista.

Vierailija
7/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. 

Veit sanat suustani, mokoma!

Vierailija
8/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta olet täällä poraamassa mikäs on kun sun selluliittiperäs ei enää miehelle kelpaa:-DNaida nautiskelisit nyt vaan sen minkä kerkiät.

Vierailija
9/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vaimoni?

Vierailija
10/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta toinen puoli. Näin miehenä ehkä vähän toivoisin naisilta semmoista pientä pihtausta. Aina parisuhteissa tuntuu menevän niin että voi nussia koska vaan tuosta vaan. Siitä menee vähän hohto jos ei ole pientä peliä välillä.

Vierailija
11/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on vanhoillisjuutalainen, jonka kanssa rakastelemme vain lakanassa olevan reiän läpi. On kyllä vähän kriipiä, kun mies esileikkinä heiluu makkarissa pukeutuneena kaapuun, josta tököttää reiästä seisova muna. Kuin olis joku pervo Stockan Hullujen päivien kummitus.