Miksi sukulaisnainen postaa faceen ihme pönkitystä
Tämä nainen on saanut ainokaisen 40-vuotiaana. Minä sain esikoisen taas 20v ja meillä on neljä lasta. Tämä nainen postaa kuvia lapsestaan koko ajan "muru jätskillä", "murun kanssa ravintolassa", "murun kanssa teatterissa". Tykkään näistä kuvista, mutta hän ei huomioi jos minä laitan lapsistani kuvia. Samoin hän jakaa aina uutisia, joissa "moititaan" nuoria äitejä (esim että nuorilla äideillä on enemmän ongelmia) tai korostetaan että ainokaisena on hyvä olla. Jakoi myös uutisen, jossa kerrottiin että suurperheiden vanhemmat eivät jaksa huolehtia lastensa hampaista. Varmasti nuo asiat on totta, mutta mikä vaivaa tätä naista ja yrittääkö hän tahallaan "piikitellä" somen kautta minua ja muita ison perheen äitejä? Ihmettelen kovasti. Ollaan vietetty lapsuus yhdessä ja tykkään hänen pojasta oikeasti. Ja meidän lapsilla on kaikki hyvin!
Kommentit (9)
Jos haluat oikeesti tietää, niin kysy siltä.
Miksi sä koet että sua piikitellään?
Keittiöpsykologi arvelee: Huono itsetunto, potee syyllisyyttä että sai lapsen noin vanhana ja siitä että lapsella ei ole sisaruksia. Ja pelkää että kaikki pitävät häntä huonona äitinä tms. sen takia. Siksi postailee noita juttuja pönkittääkseen itsetuntoaan.
Niin ja tuskin kohdistuu sinuun mitenkään henkilökohtaisesti vaan kyse on hänen itsetunto-ongelmistaan. T: 4
Miksi postaatte faceen kuvia lapsistanne?
Vierailija kirjoitti:
Miksi postaatte faceen kuvia lapsistanne?
Ne ovat kivoja.
Sopii kategoriaan; Miksi ylipainoiset pönkittää itseään facessa "miehet haluavat naisen jolla on kurveja -meemeillään"? Miksi fittness-typyt pönkittää itseään salistatuksilla ja perseenkuvilla? Miksi vegaanit pönkittää itseään jakamalla oikeutta eläimille -päivityksiä ja vegaanipöperöiden ohjeita? Miksi lomalle lähtevät pönkittävät itseään rantakuvilla yms.? Ja lista jatkuu loputtomiin! Ymmärrätkö sä kenties ap mitä mä haen? ;)
Kysyisin sinuna nyt itseltäsi samalla että miksi otat tuon lähes henkilökohtaisena hyökkäyksenä?
Up