Outo tapaus veljen ja vaimonsa luona eilen. Mitä ajattelette?
Jäikö veljen vaimo eilen illalla minulle kiinni pettämisestä?
Veli soitti minulle työmatkaltaan ja pyysi minua hakemaan papereita, jotka oli hänellä kotona työhuoneessa ja faksaamaan ne hänelle.
Veli oli koittanut tietysti soittaa vaimolleen ensin, mutta tämä ei ollut vastannut puhelimeen.
Hain toimistolta veljen avaimet ja lähdin sitten ajamaan heille päin ja soitin matkalta veljen vaimon puhelimeen, mutta sieltä tuli ilmoitus, että puhelimeen ei saada yhteyttä. Kun pääsin perille niin pihalla oli vieras pakettiauto. Kello oli yhdeksän ja ihmettelin vähän autoa. No menin ovelle ja soitin ovikelloa pitkään. Ei vastausta.
Pihanpuolen ikkunoissa ei ollut valoja, joten ajattelin ettei vaimo ollut kotona. Menin sisään avaimilla. Eteisessä oli vaatteita (mielestäni sekä miesten että naisten vaatteita hujan hajan lattialla.Vaimo tuli portaita alas kylpytakki päällä. Oli aivan hengästynyt. Ja alkoi huutaa mitä oikein meinaan, oliko jotain kamalaa tapahtunut. Hän vaikutti todella säikähtäneeltä. Selitti että oli pelästynyt koska oli jo nukkumassa. Selitin rauhallisesti asiani ja kysyin saanko hakea paperit työhuoneesta yläkerrasta. Vaimo käski minun odottaa alhaalla kun hakee itse paperit. Sitten hän keräsi vaatteet lattialta ja häipyi yläkertaan. Sanoi ettei ole ehtinyt siivota. Eteisessä huomasin miesten maihinnousu- tai turvakengät, jollaisia veljelläni en ole ikinä nähnyt. Ne olivat selvästo suuremmat kuin muut miesten kengät eteisessä.
Pian vaimo tuli takaisin alas ja sanoi ettei löytänyt papereita. Sanoin mitä jos itse kävisin katsomassa. Vaimo suostui ja menimme yläkertaan. Löysin paperit helposti työhuoneesta, veljeni kertomasta paikasta. Kun tein lähtöä makuuhuoneen ovi oli kiinni ja veljen vaimo seisoi sen edessä, edelleen kylpytakissa. Hän saattoi minut alakertaan. Olin ihan kuin ei mitään. Ulko-ovella kysyin kenen auto pihassa seisoo. Vaimo sanoi, että se on naapurin paku joka piti siirtää tieltä pois, jotta jonkun remonttifirman autot mahtuisi pihaan huomenna aamulla. Toivotin hyvää yötä ja ajoin pois.
Ja mitä nyt sitten minun pitäisi ajatella ja tehdä tästä kaikesta?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Provo. Kukaan ei käytä enää faksia.
Tämä.
Ajattelen että kuulostaa enemmän fiktiolta kuin siltä että joku olisi jäänyt kiinni pettämisestä.
En puhuisi kellekään mitään.
Olen nähnyt perheen sisällä pettämiskuvioita. Mun asia ei ole puuttua. Asianomaiset hoitakoon omat asiansa.
Meinasin ensin vastata, että puhuisin veljelle, koska veljen vaimon kuulustelu olisi minusta noloa. Mutta ap ei halua puhua veljelle, joten se siitä.
Herätit veljesi vaimon ja sitä harmitti kun oli sotkua ja veljesi vaatteet jäänyt pitkin lattiaa.
Tosi ikävä uskottomuusstoori again 😔
Miksi ihmiset eivät voi olla uskollisia sille yhdelle. Särkyneitä sydämiä ;(
Viimeksi eilen tuli käytettyä faxia töissä.
En tiedä, mutta hittoako menet omin luvin sisään, jos pihassa on auto?! Kukaan ei myöskään enää taida faksia käyttää...
Ens kerralla mä jätän sen pakun kauemmas. Enkä unohda kenkiä eteiseen. Onneksi ei ollu isäntä itse vaan se kimottava muija.
Ei kuulu sinulle, ap. Anna olla.
Otit varmaan pakun rekkarin ylos?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta hittoako menet omin luvin sisään, jos pihassa on auto?! Kukaan ei myöskään enää taida faksia käyttää...
Kyllä sitä faksia edelleen käytetään päivittäin. Miksei?
Ei faksia uskalla käyttää. Siitähän voi tulla jotain ihan yllättäen ja pyytämättä. Menee pian duuni. Tiedän tapauksen, jossa noin kävi.
Eniten tuossa ihmetyttää, että sisko tulee avaimillaan sisään. Koti on myös vaimon ja pysyisi hevonvitussa heidän kodistaan. Veljesi olisi voinut odottaa kunnes vaimo vastaa. Mutta onneksi on provo.
Omakohtainen kokemus miten miehen äiti ja sisko hyppäsi meidän kodissa sai vihaamaamaan molempia. Onneksi anoppi halvaantui ja kuoli kituen ja ei tarvinnut sen jälkeen pelätä tunkeutujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo. Kukaan ei käytä enää faksia.
Tämä.
Minun työpaikassa , yli 10 henkeä, käytetään jatkuvasti faksia.
Vierailija kirjoitti:
En puhuisi kellekään mitään.
Olen nähnyt perheen sisällä pettämiskuvioita. Mun asia ei ole puuttua. Asianomaiset hoitakoon omat asiansa.
Meinasin ensin vastata, että puhuisin veljelle, koska veljen vaimon kuulustelu olisi minusta noloa. Mutta ap ei halua puhua veljelle, joten se siitä.
Miten asianomaisten pitäisi hoitaa asiansa jos petetty ei tiedä? Saattaa epäilläkin mutta ei mitään konkreettista todistetta ole? Eikö sinun mielestäsi petetyllä ole oikeutta tietää millaisen ihmisen kanssa on yhdessä?
Minun mielestäni on.
Tiedolla asianomaiset voivat sitten tehdä mitä haluavat.
Se on selvä että jos lähtee kertomaan ulkopuolisena, niin pitää olla varma siitä mitä on nähnyt / kuullut ettei levitä turhia epäilyksiä.
Olisin ottanut rekkarin ylös ja selvittänyt kenen auto se on. Lisäksi olisin napannut kuvan vaatteista tai ainakin niistä kengistä ja näyttänyt kuvan veljelleni.
Kyllä tosi elämässä petetään ja tuodaan kotiin panokavereita, itsekin käyttäytynyt noin.
Huono provo, älkää tuhlatko enempää energiaa.
En kertoisi veljelle tai veljenvaimolle. Kävisin kyllä katsomassa, että onko paku naapuripihassa.