Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo tapaus veljen ja vaimonsa luona eilen. Mitä ajattelette?

Vierailija
15.04.2016 |

Jäikö veljen vaimo eilen illalla minulle kiinni pettämisestä?

Veli soitti minulle työmatkaltaan ja pyysi minua hakemaan papereita, jotka oli hänellä kotona työhuoneessa ja faksaamaan ne hänelle.

Veli oli koittanut tietysti soittaa vaimolleen ensin, mutta tämä ei ollut vastannut puhelimeen.

Hain toimistolta veljen avaimet ja lähdin sitten ajamaan heille päin ja soitin matkalta veljen vaimon puhelimeen, mutta sieltä tuli ilmoitus, että puhelimeen ei saada yhteyttä. Kun pääsin perille niin pihalla oli vieras pakettiauto. Kello oli yhdeksän ja ihmettelin vähän autoa. No menin ovelle ja soitin ovikelloa pitkään. Ei vastausta.

Pihanpuolen ikkunoissa ei ollut valoja, joten ajattelin ettei vaimo ollut kotona. Menin sisään avaimilla. Eteisessä oli vaatteita (mielestäni sekä miesten että naisten vaatteita hujan hajan lattialla.Vaimo tuli portaita alas kylpytakki päällä. Oli aivan hengästynyt. Ja alkoi huutaa mitä oikein meinaan, oliko jotain kamalaa tapahtunut. Hän vaikutti todella säikähtäneeltä. Selitti että oli pelästynyt koska oli jo nukkumassa. Selitin rauhallisesti asiani ja kysyin saanko hakea paperit työhuoneesta yläkerrasta. Vaimo käski minun odottaa alhaalla kun hakee itse paperit. Sitten hän keräsi vaatteet lattialta ja häipyi yläkertaan. Sanoi ettei ole ehtinyt siivota. Eteisessä huomasin miesten maihinnousu- tai turvakengät, jollaisia veljelläni en ole ikinä nähnyt. Ne olivat selvästo suuremmat kuin muut miesten kengät eteisessä.

Pian vaimo tuli takaisin alas ja sanoi ettei löytänyt papereita. Sanoin mitä jos itse kävisin katsomassa. Vaimo suostui ja menimme yläkertaan. Löysin paperit helposti työhuoneesta, veljeni kertomasta paikasta. Kun tein lähtöä makuuhuoneen ovi oli kiinni ja veljen vaimo seisoi sen edessä, edelleen kylpytakissa. Hän saattoi minut alakertaan. Olin ihan kuin ei mitään. Ulko-ovella kysyin kenen auto pihassa seisoo. Vaimo sanoi, että se on naapurin paku joka piti siirtää tieltä pois, jotta jonkun remonttifirman autot mahtuisi pihaan huomenna aamulla. Toivotin hyvää yötä ja ajoin pois.

Ja mitä nyt sitten minun pitäisi ajatella ja tehdä tästä kaikesta?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä sekaantuisi. Niin paljon mahdollisia väärinkäsityksiä voi olla tässä jutussa. Auto ehkä todella oli naapurin auto. Ehkä vaatteet olivat veljesi tai vaimon veljen/sukulaisen, joka oli käynyt vaihtamassa vaatteita mennäkseen illalla jonnekin ulos. Vaimo voi olla kylpytakissa, koska oli harrastamassa ihan itsekseen kivaa. 

Tai sitten harrastavat salaa parinvaihtoa (eli eivät kerro sukulaisille seksielämänsä kaikkia puolia avoimesti). Veli kuitenkin saattaa olla kaikesta tietoinen ja sitten aiheutuu kauheat määrät kiusallisia tilanteita. Jos teet vaimosta vahingossa väärän ilmiannon, niin mites suu pannaan seuraavissa sukujuhlissa?

Vierailija
22/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puutu asioihin, jotka eivät sinulle kuulu! Viestin viejä ammutaan aina ja sinä saat pahimmassa tapauksessa elinikäiset vihat päällesi, niin veljeltä kuin vaimoltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tulla aika kumma fiilis jos iltasella menee toisten kotiin omin nokkineen ja siellä onkin joku kotona!?! Et tullut tätä ajatelleeksi!!

Mun kotiin jos olisit tullut niin se kumma fiilis olis sun nenässä ja takalistosta, kun ensin olis tullut nyrkkiä ja sitten olisit lentänyt kaaressa ulos!

En minäkään avaa ovea illalla jos en odota ketään. Että nyt saat kyllä syyttää itseäsi ja pyytää anteeksi kun sillälailla toisen kotiin tunkeuduit!!

Hiukan vajaata menoa jos ekana aletaan syyttää pettämisestä, eikä mietitä omaa osuutta tapahtumien kulkuun!

Veljen vaimon seksielämä ei kuulu sulle mitenkään, kuului siihen veli tai koko naapurusto!

Vierailija
24/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimistoduunissa, jossa käsittelen esim. raksafirmoihin liittyviä papereita. Sanoisin, että suurimmalla osalla varsinkin pienemmistä firmoista on faksi käytössä. Monilla vanhan liiton ukoilla ei ole edes mitään käsitystä sähköpostista tai netistä.

Vierailija
25/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän minua tässä huolettaakin, että veli suuttuu minulle jos otan asian esille. Siis jopa ihan vaan kahdestaan vaimon kanssa. Jos vaimo sitten puhuu veljelleen, että olen tällaisia kysellyt tai epäillyt, niin veli varmaan pitää sitä heidän asioihin sotkeutumisena.

Koska veli on minun työtoveri ja toimarinactavallaan myös esimies, en halua astua hänen varpailleen. Ap

Vierailija
26/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä provo. Miesten pettämistarinat on jo niin nähty, että piti kehittää tarina naisen uskottomuudesta. Huvittaa.

"Mitä tästä kaikesta nyt pitäisi ajatella ja mitä tehdä?" xD

Vierailija
27/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kysynyt heti sisäänpäästyäni että kuka täällä on? Kenen vaatteita nuo on? Kunnon tivaukset. Olisin myös jäänyt odottamaan pihaan että mies tulee ulos. 

Vierailija
28/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kysyä että kenenköhän pakettiauto teidän pihassa oli kun kävin. Voisi veli sitten kysellä vaimoltaan enemmän.

Vierailija
29/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl yrittäisin tarkistaa vaimon puheita. Mee ottamaan kuva pakusta jos on vielä siellä. Selvitä rekkarista kenen on. Tarkista onko siellä jtn remonttia menossa.

Vierailija
30/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on aina niin siistiä, siivooja käy kaksi kertaa viikossa ja kerää kaikki tavarat pois kuljeksimasta, ei lapsia tai lemmikkejä.

Tää vei multa uskon koko langan sisältöön, oon ollut duunissa useamman yrityksen leivissä, enkä kyllä ole vuosien työuran varrella törmännyt yhteenkään yksityishenkilöön, jonka luona kävisi siivoojat useamman kerran viikossa. Jokaviikkoisen ammattisiivouksen jäljiltä lapseton ja lemmikitön talo pysyy kyllä puhtaana viikon yli, vaikka talossa ei siivoaisi lainkaan itse, eihän viikon toiselle siivouskerralle riitä mitään siivottavaa. Ellei veljesi vaimoineen ole niin sontaista sakkia, että heidän jäljiltään saa olla hinkkaamassa paikkoja puhtaaksi muutaman päivän välein.

Vierailija
31/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kyllä veljelleni jos olisin nähnyt vieraat maiharit ja turvakengät heidän eteisessä ja vieraan pakun pihalla kun hän ei ollut kotona.

Vierailija
32/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä provo. Miesten pettämistarinat on jo niin nähty, että piti kehittää tarina naisen uskottomuudesta. Huvittaa.

"Mitä tästä kaikesta nyt pitäisi ajatella ja mitä tehdä?" xD

Ja naiset eivät siis mielestäsi voi olla uskottomia. Miksiköhän ei?

Vierailija
33/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo varmaan on, mutta sanotaan nyt silti että kerro veljelle havainnoistasi vaikket pettämisestä sanoisikaan. Perheessä vedetään yhtä köyttä eikä jätetä kertomatta jos veljen vaimo jää rysän päältä kiinni.

Vierailija
34/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos vaan annat olla. Ei kuulu sinulle.

Siivoojat muuten harvemmin keräilee tavaroita tai vaatteita ja laittelee niitä paikoilleen. Ja kaikki skannattuna lähetetyt paperit saa napin painalluksella printteristä ulos.

Olisko vähän noloa jos joutuisivat sulle selittelemään parisuhdettaan ja seksikuvioitaan, kun alat utelemaan. Ehkä veljesi on impotentti ja vaimolla lupa panna remonttireiskaa kun mies on muualla. Ehkä vaimo leikkii pumpattavalla maiharimiehellä ja leikki alkoi eteisestä kun alkoi riisumaan "yllätysvierastaan" ja menit häiritsemään juuri, kun pumpattava john sai kyytiä.

Ehkä pumpattava john antaa kyytiä joskus myös veljellesi?

Anna ihmisten elää elämäänsä miten haluavat ja hanki itelles joku harrastus.

Vierailija
35/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtui näin, kun olin sukulaisissa ulkomailla kesän ja lähdin eräänä päivänä lounaalle ulos ja kun huomasin unohtaneeni lompakkoni, menin takaisin talolle. Pihassa oli outo paku (raksafirma) ja perheen äiti oli mukavalla fiiliksellä kotona ja raksamies oli kans siellä. Myöhemmin selvisi, että petti miestään ko. ihastuksensa kanssa.

Vierailija
36/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän minua tässä huolettaakin, että veli suuttuu minulle jos otan asian esille. Siis jopa ihan vaan kahdestaan vaimon kanssa. Jos vaimo sitten puhuu veljelleen, että olen tällaisia kysellyt tai epäillyt, niin veli varmaan pitää sitä heidän asioihin sotkeutumisena.

Koska veli on minun työtoveri ja toimarinactavallaan myös esimies, en halua astua hänen varpailleen. Ap

Kysy veljeltä vaikka siitä pakusta ja kengistä. Maiharit tai varsinkaan turvakengät ei nyt ole ihan joka miehen jalkineet kuitenkaan, uskoisin, että veljesi osaa ihan itse laskea 1+1 ja viedä asian eteenpäin vaimonsa kanssa, mikäli kokee asiaan tarvetta. Kysy siis jotenkin ohimennen, älä syyttelevästi, vaikka tyyliin vitsin muodossa että onko hän lähdössä vaeltamaan kun oli hankkinut maiharit / onko remontoimassa, kun eteisessä oli turvakengät. Älä siis ehdottele tai vihjaile mitään, leiki vaan ihan blondia asian suhteen. Tai sitten kysy pakusta, että miten ne naapurit sitä nyt teidän pihalla säilyttelee (mainitse vaikka, että oli tiellä pihaan ajaessa tms).

Anyway, mitä nyt teetkään, niin tee se NYT ja kerro meillekin, mitä kävi!

Vierailija
37/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses. Jos av-mamman eteisessä olis vieraat ballerinat ja korkkarit kun avmamman veli käy piipahtamassa yllättäen illalla, vaikkei sisko ole kotona... Haluaisko av-mamma tietää noista ballerinoista ja korkkareista?

Vierailija
38/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa käänteisesti. Miten haluaisit veljesi tekevän, jos hän sattuisi käymään sinun ja mahdollisen kumppanisi asunnolla ja pihalla olisi sellainen naisten A-mersu, eteisessä silminnähden sun kenkien kanssa erikokoiset korkokengät ja lattialla naistenvaatteita. Ja sun miehes vartioisi makuuhuoneen ovea kylpytakki päällä.

Mä olisin vihainen veljelleni, jos hän ei kertoisi.

Vierailija
39/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko pakun rekisterinumeron ylös tai selvisikö siitä muuten, kenen paku on?

Mä ehkä kertoisin asiasta veljelle vitsin varjolla, siis siihen tyyliin että "menin hakemaan niitä papereita ja teillä oli paku pihassa ja vaimosi tuli kylpytakki päällä avaamaan, luulin ihan että siellä on joku mies käymässä hehheheh". En tiedä tietysti meneekö läpi mutta itse olen usein huomannut että kannattaa esittää vähän tyhmää... :) Saa sitten veli tehdä itse johtopäätökset.

Vierailija
40/112 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on. Aivan liikaa selittelyä ja yksityiskohtia (esim. veljen perheessä käy siivooja 2 kertaa viikossa).