Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo tapaus veljen ja vaimonsa luona eilen. Mitä ajattelette?

Vierailija
15.04.2016 |

Jäikö veljen vaimo eilen illalla minulle kiinni pettämisestä?

Veli soitti minulle työmatkaltaan ja pyysi minua hakemaan papereita, jotka oli hänellä kotona työhuoneessa ja faksaamaan ne hänelle.

Veli oli koittanut tietysti soittaa vaimolleen ensin, mutta tämä ei ollut vastannut puhelimeen.

Hain toimistolta veljen avaimet ja lähdin sitten ajamaan heille päin ja soitin matkalta veljen vaimon puhelimeen, mutta sieltä tuli ilmoitus, että puhelimeen ei saada yhteyttä. Kun pääsin perille niin pihalla oli vieras pakettiauto. Kello oli yhdeksän ja ihmettelin vähän autoa. No menin ovelle ja soitin ovikelloa pitkään. Ei vastausta.

Pihanpuolen ikkunoissa ei ollut valoja, joten ajattelin ettei vaimo ollut kotona. Menin sisään avaimilla. Eteisessä oli vaatteita (mielestäni sekä miesten että naisten vaatteita hujan hajan lattialla.Vaimo tuli portaita alas kylpytakki päällä. Oli aivan hengästynyt. Ja alkoi huutaa mitä oikein meinaan, oliko jotain kamalaa tapahtunut. Hän vaikutti todella säikähtäneeltä. Selitti että oli pelästynyt koska oli jo nukkumassa. Selitin rauhallisesti asiani ja kysyin saanko hakea paperit työhuoneesta yläkerrasta. Vaimo käski minun odottaa alhaalla kun hakee itse paperit. Sitten hän keräsi vaatteet lattialta ja häipyi yläkertaan. Sanoi ettei ole ehtinyt siivota. Eteisessä huomasin miesten maihinnousu- tai turvakengät, jollaisia veljelläni en ole ikinä nähnyt. Ne olivat selvästo suuremmat kuin muut miesten kengät eteisessä.

Pian vaimo tuli takaisin alas ja sanoi ettei löytänyt papereita. Sanoin mitä jos itse kävisin katsomassa. Vaimo suostui ja menimme yläkertaan. Löysin paperit helposti työhuoneesta, veljeni kertomasta paikasta. Kun tein lähtöä makuuhuoneen ovi oli kiinni ja veljen vaimo seisoi sen edessä, edelleen kylpytakissa. Hän saattoi minut alakertaan. Olin ihan kuin ei mitään. Ulko-ovella kysyin kenen auto pihassa seisoo. Vaimo sanoi, että se on naapurin paku joka piti siirtää tieltä pois, jotta jonkun remonttifirman autot mahtuisi pihaan huomenna aamulla. Toivotin hyvää yötä ja ajoin pois.

Ja mitä nyt sitten minun pitäisi ajatella ja tehdä tästä kaikesta?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerranhan joku oli Turussa seuraamassa ukkonsa toilailuja. Jokunen vuosi aikaa.

Voi ei! Muistan ton Turun ketjun niin hyvin. Harmi että en itse silloin päässyt etsimään sitä mammaa. Hahha! Go Turku!

Vierailija
82/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa tätä. Ap, onko tullut ratkaisua asiaan vai panttaatko tätä sisälläsi vielä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten oikeasti kukaan ei tuolla tavalla petä, että jättää vastaamatta puhelimeen ja avaamatta ovea kun ovikello soi.

Tai siis oikeastaan en usko kenenkään löytävän niin hurmaavaa miestä, jonka kanssa voisi omassa kodissaan antautua niin kiihkeään seksiin,että ei kuulisi eikä näkisi mitään vaan joku pääsisi yllättämään. Tai no, saattaahan sitä sattua jollekin - olen kateellinen hänelle.

Vierailija
84/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo oli selvästi hoidon tarpeessa,onhan sillä oikeus siihen .tai ei se nyt kyllä miehen veljelle kuul tai kellekään mulle.jos aviomies ei hoida hommia niinsen tekee joku muu.

Vierailija
85/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on aina niin siistiä, siivooja käy kaksi kertaa viikossa ja kerää kaikki tavarat pois kuljeksimasta, ei lapsia tai lemmikkejä.

Tää vei multa uskon koko langan sisältöön, oon ollut duunissa useamman yrityksen leivissä, enkä kyllä ole vuosien työuran varrella törmännyt yhteenkään yksityishenkilöön, jonka luona kävisi siivoojat useamman kerran viikossa. Jokaviikkoisen ammattisiivouksen jäljiltä lapseton ja lemmikitön talo pysyy kyllä puhtaana viikon yli, vaikka talossa ei siivoaisi lainkaan itse, eihän viikon toiselle siivouskerralle riitä mitään siivottavaa. Ellei veljesi vaimoineen ole niin sontaista sakkia, että heidän jäljiltään saa olla hinkkaamassa paikkoja puhtaaksi muutaman päivän välein.

Eihän tuo mitenkään poikkeavaa ole, minullakin on ystävä jolla käy siivooja kotonaan 2 kertaa viikossa

:D Hänellä ei ole edes lapsia, mutta mikäs siinä jos rahaa on :D!

Vierailija
86/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex petti mua melkein vuoden verran. Kun asia selvisi mulle, selvisi myös, että kaksi "hyvää"ystävääni" olivat tiennyt asiasta, mutta eivät vihjaisseetkaan asiasta mulle, sillä eivät mielestään olleet 100% varmoja eivätkä halunneet sekaantua meidän parisuhteesen. No turha varmaan sanoa, että nuo "ystävät" ovat olleet sen jälkeen entisiä ystäviä samoin kuin tuo mies. Itse ainakin haluan ehdottomasti tetää, jos toinen on uskoton. Sinun täytyy edes vihjata asiasta veljellesi tai käydä kunnon keskustelu kälysi kanssa.

Vierailija
87/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myös mun työpaikalla käytetään edelleen ahkerasti faxia ulkomaille. Hassua, miten moni tuntuu olettavan, että jos omassa työyhteisössä faxin käyttö on jo historiaa, näin olisi myös kaikilla muilla aloilla...

Vierailija
88/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailen varattua miestä ja välillä kyllä hirvittää, että jos joku kertoo hänen vaimolleen. No tätä ketjua kun lueskelee niin ei onneksi taida olla pelkoa, että niin kävisi :)

Vierailija
89/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko laittanut sen pakun rekkarin hakuun?

Vierailija
90/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan kimppaan vaan. Kolmistaan on mukavampaa kuin kaksistaan saatikaan sitten yksinään.

Vierailija
91/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se turun ketju on?

Vierailija
92/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muten lähestyn kälyäni? En voi suoraan kysyä että oliko sulla vieras mies siellä.

Mikset muka voi?

Vierailija
93/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

missä se turun ketju on?

http://www.vauva.fi/keskustelu/1429520/ketju/aion_varjostaa_miestani

Vierailija
94/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli on paljon töissä ja jännämies hoitaa kynnöt veljen puolesta.Normaalia menoa!

#hästäkjännämies#

Vierailija
95/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi nyt ihan selvä kuvio. Ai niin naiset ei petä. Just. 

Vaimo panee jännämiestä, varmaan joku lihaksikas nuorempi duunarikolli. 

Suomi24 treffit on täynnä näitä naisia, jotka hakee jotain sivusuhdetta. 

Vierailija
96/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta, niin selkeä tapaus.

Vierailija
97/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt herranjestas ainakaan veljelle ensin mene puhumaan. Asiasta pitää olla satavarma, ennen kun puolisolle mennään puhumaan. Kaikelle voi olla joku ihan oikeakin selitys, vaikka pahaltahan tuo kuulostaakin.

Juttele vaimon kanssa tai anna asian olla.

Ei herranjestas minkälaisia "neuvoja" täällä jaellaan... Syvä huokaus. Nimenomaan pahinta mitä tuollaisessa tilanteessa voi tehdä on paljastaa epäilyksensä niiden kohteelle. Tapahtumakuvaukselle on hyvin vaikea keksiä mitään muuta selitystä kuin että pettämistä on tosiaan tapahtunut, ja tuollainen pettäjä on todennäköisesti sen verran ovela pelaaja, että pelkällä avoimuudella ei tässä pitkälle pötkitä. Käsittämättömän naiivia kuvitella että vaimon kanssa noin vaan keskustellaan asiasta hyvässä hengessä kahvikupposen äärellä, minkä jälkeen hän rehellisesti tunnustaa veljelle pettämisensä.

Missään nimessä ei vaimolle pidä paljastaa mitään kortteja, vaan nuo seikat pitää ehdottomasti saattaa veljen tietoon. Suoraa syyttelyä kannattanee kuitenkin välttää, mieluummin puhua havainnoista veljelle neutraaliin sävyyn ja katsoa miten hän reagoi.

Et sitten ap tullut rekkaria kirjoittaneeksi muistiin?

Vierailija
98/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, veljesi vaimon mahdollinen suhde ei ole sinulle lainkaan niin vähäpätöinen asia kuin ehkä luulisit. Kerroit että työskentelette kummatkin, veljesi ja sinä, perheyrityksessä. En tiedä onko veljesi esimerkiksi yrityksen toimitusjohtaja, mutta jos hänellä on firmassa merkittävä asema, niin kannattaisi miettiä veljesi ja hänen vaimonsa avioehtoa. Jos tilanne on se, että avioehtoa ei esimerkiksi ole rakkauden huumassa tehty, niin firmaa aletaan jakaa puolisoiden kesken ja se on sitten teidän perheyrityksellenne heipä hei.

Vierailija
99/112 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, veljesi vaimon mahdollinen suhde ei ole sinulle lainkaan niin vähäpätöinen asia kuin ehkä luulisit. Kerroit että työskentelette kummatkin, veljesi ja sinä, perheyrityksessä. En tiedä onko veljesi esimerkiksi yrityksen toimitusjohtaja, mutta jos hänellä on firmassa merkittävä asema, niin kannattaisi miettiä veljesi ja hänen vaimonsa avioehtoa. Jos tilanne on se, että avioehtoa ei esimerkiksi ole rakkauden huumassa tehty, niin firmaa aletaan jakaa puolisoiden kesken ja se on sitten teidän perheyrityksellenne heipä hei.

Toimitusjohtajuus tai työtehtävät firmassa eivät välttämättä korreloi suurempaan omistusosuuteen, vaikka toki usein näin onkin. Tosin tämä tarina on hieman liian yksityiskohtainen ollakseen mielestäni tosi. Mutta jos on totta, niin ap:n olisi kannattanut toimia kuten joku tuolla jo ehdottikin, eli huumorin varjolla kertoilla veljelleen tyyliin "heh heh, kävin hakeen ne paperit ja kun näin ne sun uudet turvakengät eteisessä, niin ajattelin ensin että vaimollasi on joku kylässä". Vaimolle ei tietenkään kannattaisi sanoa sanaakaan.  

Vierailija
100/112 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ne suuret miesten maihinnousukengät eteisessä ja pakettiauto pihassa. Mahtoi olla aikamoinen luolamies siellä antamassa kyytiä veljen vaimolle.