Ruman miehen elämä on jatkuvaa helvettiä
Naisista on tullut vaativampia ja pinnallisempia. Ennen kelpasi kunnollinen mies, nyt naiset katsoo vain ulkonäköä ja pituutta.
Kommentit (77)
Ettei kyse ole paljolti itsensä vertaamisesta muihin miehiin, ja tämä jatkuu vielä suhteessakin sen sisällön kustannuksella. Kun sen sijaan miettisi elämää laajemmin ja miten parisuhdetta kehittäisi, kun ystävä-sielunkumppani löytyy. Voiko ennakoida myös omasta luonteesta johtuvia ongelmia, joihin juttu voi jämähtää, ja olisi sitten se plan A eli terapiaan meno vaihtoehtona jo valmiiksi. Miehekästä, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko ap ajatelleeksi, ettei se johdu miesten pituudesta ja ulkonäöstä tai edes naisten kriteereistä, miksi jotkut miehet eivät kelpaa parisuhteeseen? Kyse on enemmänkin näiden miesten persoonallisuudesta ja naisvihasta.
Eli jos on ystäviä (myös naisista) ja muita ihmissuhteita, koulutus, pysyvä työpaikka ja sosiaalisia harrastuksia, niin vian on oltava persoonallisuudessa ja naisvihassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei standardisiin kauneusihanteisiin sopimaton mieskin kelpaisi seksisuhteeseen tai vakavampaakin jos sellaista hakisi. Toki itsestään riittävä huolenpitäminen vie ylivoimaisesti voiton miellyttävien arvojen ohella.
Ikävä kyllä olen huomannut että ns. rumat miehet omaavat usein huonon ja eritoten vääristyneen itsetunnon. Suuruuskuvitelmia ja röyhkeää käytöstä. Monet naisvihamielisiäkin ja mm. tästä syystä ei naissuhteetkaan onnistu.
Sormi suussa kiukutellaan lapsen tavoin ja ihmetellään kuinka ei mikään natsaa.
Nämäkin osittain olis hoidettavissa (ehkä) terapeuttisella hoidolla. Kulttuuri jossa elämme vaikuttaa varmaan kans. Hmm.
No, keskityn em. syistä tavallisten ja viehättävämpien näköisten tapailuun.
Seksi yleensä huonoa rumempien/suuruuden hullujen kanssa.Rumä jätkä voi olla osaansa katkera mut nuo naisvihajutut ovat pelkkää kuvitelmaa. Naiset tarvitsevat jonkin syyn halveksia ei-niin-viehättäviä kundeja ja tavallaan ymmärtävät oman pinnallisuutensa ja sen, ettei heillä ole ko. tyyppejä vastaan oikein mitään, joten ratkaisuksi keksitään tuo naisviha ja näin heidän halveksuntansa muuttuu oikeutetummaksi. Naiset ovat mestareita näissä keittiöpsykologijutuissa.
Pahimmat naisvihaajat löytyvät sieltä pelimiehistä, jotka eivät arvosta naista yhtään ja jotka kohtelevat kauniitakin naisia todella huonosti ja esineenä. Mutta koska nainen miettii aina mutkan kautta, he miettivät asian niin, että jos miehellä on kerran VARAA kohdella heitä näin huonosti, on miehessä oltava jotain kiinnostavaa - ja haksahtavat kerta toisensa jälkeen näihin samoihin, oikeisiin naisvihaajiin. Monet heistä ovat myös psykopaatteja ihan oikeasti. Monet sarjamurhaajat lukeutuvat näihin.
Oletko nainen vai mies? Vaikuttaa nyt vähän että saatto osua kipeään kohtaan.
Etkö huomaa kirjoituksestasi omaa naisvihamielisyytyttäsi? Tai mistäs sun ajatusmaailmasta tiedän, mutta tuo ulostulo antaa sellaisen kuvan.
Kipeään kohtaan osuin koska alapeukkuja tuli noin monta alle minuutissa. Ikävistä tosiasioista kun ei yleensä pidetä. Mut silloin tietää olevansa oikeassa kun defenssireaktio on mahdollisimman kova. Samasta syystä feministitkin canceloivat ja kieltävät kaiken terävän kritiikin ja jättävät sen typerän huorittelun näkyviin. Tässä pelataan alkukantaisilla primitiivireaktioilla. Ja tietenkin valheilla ja tekaistuilla syytteillä. Ettei tarvitsisi myöntää olleensa väärässä.
Ihminen, mies tai nainen, voi olla ruma sisäisesti. Komein/kauneinkasn ulkokuori ei auta, jos puhe on rumaa tai jos teot ovat rumia. Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu, joko pahaa tai hyvää. Oletko miettinyt tätä.
Tuo ruma ajatus itsestä on pahin. Eilen viimeksi näin yhden miehen, joka ei ollut komea, muttei mikään hirviökään. Mutta hän katsoi niin lyödyn oloisena minuun, surullinen ja anteeksipyytävä ilme, että surku sentäs. Ajattelin välittömästi, että jos hän olisi hymyillyt minulle niin olisi ollut kiva hymyillä takaisin.
Opetus: Älkää pilatko mahiksianne jo ennakkoon olemalla itsesäälissä kieriskeleviä! "Kukaan ei kuitenkaan koskaan huoli minua kun olen niin ruma"- on kyllä yksi pahimmista orastavan kiinnostuksen pilaajista. Itsetunto kohdolleen ja pilkettä silmään niin hyvä tulee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei standardisiin kauneusihanteisiin sopimaton mieskin kelpaisi seksisuhteeseen tai vakavampaakin jos sellaista hakisi. Toki itsestään riittävä huolenpitäminen vie ylivoimaisesti voiton miellyttävien arvojen ohella.
Ikävä kyllä olen huomannut että ns. rumat miehet omaavat usein huonon ja eritoten vääristyneen itsetunnon. Suuruuskuvitelmia ja röyhkeää käytöstä. Monet naisvihamielisiäkin ja mm. tästä syystä ei naissuhteetkaan onnistu.
Sormi suussa kiukutellaan lapsen tavoin ja ihmetellään kuinka ei mikään natsaa.
Nämäkin osittain olis hoidettavissa (ehkä) terapeuttisella hoidolla. Kulttuuri jossa elämme vaikuttaa varmaan kans. Hmm.
No, keskityn em. syistä tavallisten ja viehättävämpien näköisten tapailuun.
Seksi yleensä huonoa rumempien/suuruuden hullujen kanssa.Rumä jätkä voi olla osaansa katkera mut nuo naisvihajutut ovat pelkkää kuvitelmaa. Naiset tarvitsevat jonkin syyn halveksia ei-niin-viehättäviä kundeja ja tavallaan ymmärtävät oman pinnallisuutensa ja sen, ettei heillä ole ko. tyyppejä vastaan oikein mitään, joten ratkaisuksi keksitään tuo naisviha ja näin heidän halveksuntansa muuttuu oikeutetummaksi. Naiset ovat mestareita näissä keittiöpsykologijutuissa.
Pahimmat naisvihaajat löytyvät sieltä pelimiehistä, jotka eivät arvosta naista yhtään ja jotka kohtelevat kauniitakin naisia todella huonosti ja esineenä. Mutta koska nainen miettii aina mutkan kautta, he miettivät asian niin, että jos miehellä on kerran VARAA kohdella heitä näin huonosti, on miehessä oltava jotain kiinnostavaa - ja haksahtavat kerta toisensa jälkeen näihin samoihin, oikeisiin naisvihaajiin. Monet heistä ovat myös psykopaatteja ihan oikeasti. Monet sarjamurhaajat lukeutuvat näihin.
Oletko nainen vai mies? Vaikuttaa nyt vähän että saatto osua kipeään kohtaan.
Etkö huomaa kirjoituksestasi omaa naisvihamielisyytyttäsi? Tai mistäs sun ajatusmaailmasta tiedän, mutta tuo ulostulo antaa sellaisen kuvan.Kipeään kohtaan osuin koska alapeukkuja tuli noin monta alle minuutissa. Ikävistä tosiasioista kun ei yleensä pidetä. Mut silloin tietää olevansa oikeassa kun defenssireaktio on mahdollisimman kova. Samasta syystä feministitkin canceloivat ja kieltävät kaiken terävän kritiikin ja jättävät sen typerän huorittelun näkyviin. Tässä pelataan alkukantaisilla primitiivireaktioilla. Ja tietenkin valheilla ja tekaistuilla syytteillä. Ettei tarvitsisi myöntää olleensa väärässä.
Monien lieveilmiöiden olemassa on ihan tutkittu ja todistettu juttu. Inceliyyttä ilmenee myös naisissa, toki korostuu vähän eri tavoin mutta kuitenkin. Sovinistinen, turhan materialistinen ja itsekeskeinen kulttuuri ajaa ihmisiä tähän esimerkiksi. Kasvuolosuhteet, kiintymyssuhteet ja jopa geenit/jo olemassa olevat persoonan piirteet vaikuttavat.
Sitäkin tapahtuu että uhriudutaan somessa ja vääristellään asioita, eikä osata ottaa ralentavaakaan kritiikkiä vastaan, myös naisten keskuudessa. Sillä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä feminististen arvojen kanssa. Ihmisellä on kyllä luultavimmin silloin paha olo tai joku persoonallisuushäiriö tms. Feminismin tarkoitus on ottaa kaikki huomioon, tuoda epäkohtia esiin, parantaa tasa-arvoa yhteiskunnassa kenenkään ihmisoikeuksia polkematta.
Asioita voisi tietysti myös tuoda mediassa monella muullakin tavalla esille.
Niin ja oletko mies vai nainen?
Kuka ruman miehen rinnalla haluais olla? Ei kukaan.
Ei kiinnosta rumat ja vanhat miehet. Nuori ja komea sen pitää olla <3
Vierailija kirjoitti:
Näille rumille miehille vaan harvoin kelpaa se samanoloinen ruma nainen. Kun pitäisi olla sellainen jota kaikki kaveritkin panisi 😭
Ja jos sellaista ei saa niin kyseessä on ihmisoikeusrikkomus
Tämä :D Sen mä vielä jotenkuten ymmärrän jos miehellä on jotain muuta millä kompensoi puutteita ulkonäössä, esim. todella hyvä koulutus ja hyväpalkkainen työ, ja sitten yrittää niitä ulkoisesti itseä tasokkaampia naisia. Joku voi lähteäkin tuollaiseen diiliin mukaan. Itse en ole koskaan lähtenyt, koska mä en saa itseäni mitenkään syttymään miehestä, jos ulkonäkö ei ole riittävällä tasolla.
Sitä en ymmärrä jos miehellä ei ole ulkonäköä eikä mitään muutakaan annettavaa, ja silti yrittää niitä kauniita naisia, jotka ovat ehkä vielä koulutetumpiakin kuin mies. Miten voi kuvitella että nainen lähtisi tuollaiseen?
Ruman miehen voi olla vaikea kaunistautua. Keväällä kahdeksan parturia sanoi peräkkäin, että kuule valitettavasti ei ole aikoja. Rumaa miestä ei haluta palvella.
Jos käyt suihkussa ja peset vaatteesi etkä ryyppää, olet riittävän hyvä.
Jokainen määrittää arvonsa itse.
Jos elää vaan muiden suosiosta, kovin ohutta on oleminen.
Meidän työpaikalla on lyhyt kalju tatti, jolla on tosi hyvä yleissivistys ja osaa kuunnella muitakin.
Sitten yksi komeampi mies luimistelee sivussa outo ilme naamalla eikä osaa keskustella. Arvaa kumman kanssa on helpompi olla tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Ruman miehen voi olla vaikea kaunistautua. Keväällä kahdeksan parturia sanoi peräkkäin, että kuule valitettavasti ei ole aikoja. Rumaa miestä ei haluta palvella.
Kesälomat alkoi.Siksi.
Jokainen haluaa kivan ja komean miehen.
Oliko yllätys?
Mun mies on mua 10 cm lyhyempi. Toki hänellä on loistava persoona. Jos ei ole kiinnostavaa persoonaa niin silloin on varmasti jo vaikeampi saada naista oli sitten lyhyt tai pitkä.
Vierailija kirjoitti:
mikä sitten on ruma mies?
minun mieheni on 174 senttinen, varmaan 30 kiloa ylipainoinen, kaljuuntunut, ja raskaan ulkoilmatyön ahavoittama. kun minä katson häntä, näen maailman kauneimman ihmisen. kaunis hymy, joka nousee hänen kasvoilleen nähdessään minut, lapset ja jopa koiran, siisti ja puhdas olemus, miellyttävä luonne ja minulle sopiva huumorintaju korvaavat monen monta silmien ympärille tullutta ryppyä ja vatsalla olevaa makkaraa.
Siinäpä se tuli! Miltä tuntuu ja näyttää molemminpuolinen rakastaminen. Olet hyvin onnekas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut on aina täynnä tekopyhää patsastelua
Totuus nyt vain on se että tällä hetkellä kaikilla on valtavia ongelmia minkäänlaisen parisuhteen muodostamisen kanssa. Syyt ovat median tyrkyttämä äärimmäinen egoismi, pinnallisuus ja näennäinen valinnanvapaus, siihen päälle vielä ihmisten lähes täydellinen kyvyttömyys ratkaista mitään vastoinkäymisiä tai hyväksyä mitään epätäydellisyyksiä muissa ihmisissä niin soppa on valmis
Jos todellisuus ei ole instagramia, se ei kelpaa
Älkää selittäkö täällä miten olette 30 vuotta sitten pariutunut ja kaikki on hyvin ja puolisonne ei ole ulkoisesti täydellinen, saatana
Eli sinä tarjoat potentiaaliselle kumppanillesi ongelmia ja vastoinkäymisiä tasapainoisen parisuhteen sijaan ja syytät sinkkuudestasi mediaa :D
Miksi näin rumasti kirjoitit? Minä tulkitsin tuon edellisen eri tavalla. Eikös fakta OLE että monilla on Tinderissä hankalaa?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen haluaa kivan ja komean miehen.
Oliko yllätys?
En minä ainakaan. Tai kiva tietenkin, mut ei komea.
Minusta jo sana "komea" on vastenmielinen, siihen on latautunut niin paljon ennakkoluuloja ja -odotuksia ja ties mitä stereotypioita että ei kiitos. Itse olen aina etsinyt omaan silmään sopivaa, mukavannäköistä miestä, ja sellaisen löysinkin ihan aviomiehekseni. Mutta komeaksi en sanoisi, vaan kivannäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Monet "rumat" miehet ovat kyllä pärjänneet aivan loistavasti naismarkkinoilla (Hjallis, Spede jne. jne.), kaikki naiset eivät tuijota vain miehen ulkonäköä. Tutkitusti miehille naisten ulkonäkö on tärkeämpää kuin naisille miesten ulkonäkö. Naiset kiinnittävä jo ensikohtaamisella keskimäärin paljon enemmän huomiota miesten luonteeseen ja esim. sosiaalisiin taitoihin kuin vastaavasti mies kiinnittää naisissa. Myös miehen sosiaalinen status ja ammatti voi vaikuttaa tosi paljon naisten silmissä. Pidemmällä aikavälillä tietysti myös miehet kiinnittävät huomiota luonteeseen kyllä.
Ja ainahan omaa ulkonäköä voi kohentaa, esim. treenaamalla, laittamalla hiukset hyvin, hoitamalla ihoaan jne. jne. Tietysti jos on ihan jokin paha epämuodostuma kasvoissa tai sellaista niin se voi hankaloittaa asioita, silloin ehkä kannattaa vakavissaan pohtia plastiikkakirurgian mahdollisuutta.
Älkää hyvät miehet ottako tosissanne yllä olevia neuvoja joltain tyhjäpäältä. Yhtään mitään ei tarvitse kirurgisesti muuttaa. Siisteyteen voi vaikuttaa. Siinäpä se, muuta ei tarvita.
Kait te miehet tiedätte, että teidän mielestä todella ruma mies näyttää esim. minun silmääni rouheisen komealta ja ennenkaikkea persoonalliselta. Enkä ole ainut. Tuosta olemme keskustelleet tyttöjen kanssa ja ottaneet esimerkiksi elokuvanäyttelijöitä, jotka eivät näytä Ridgeltä. Mielestäni Ridge ei ole koskaan ollut komea vaan merkillisten iso pää ja luonnoton leuka. Harrison Ford on hyvä esimerkki rouhean komeasta miehestä. Rinta rottingille vaan :)
naisille on tullut miesten tavat ap... teidän miesten olisi kannattanut miettiä jo sukupolvia sitten, että siinä missä te arvostelette naisten ulkonäköjä, niin pian sitten naiset alkaa tehdä samaa ja sitten voikin tulla suru puseroon....