miksi naisen panetuksesta ei saa puhua?
Onko se tabu, että nainen tarvitsee mieheltä sitä yhtä asiaa ja aika usein?
Kommentit (37)
Kostuuko pillu herkästi kun panettaa?Siis ilman mitään fyysistä koskemista.
Vierailija kirjoitti:
Onko se tabu, että nainen tarvitsee mieheltä sitä yhtä asiaa ja aika usein?
Mitä helvettiä taas? Miksei saa puhua maidon kaksihintajärjestelmästä? Aina kun siitä yrittää aloittaa keskustelun niin muut käskevät olla hiljaa.
Vai onko sittenkin kyse uhriutumisesta? Taas naisia kohdellaan kaltoin. Senkus vittu puhut vaan jos panettaa.
Tämäkin show on varmaan jostain 20 vuoden takaa.
Olisit vittu jatkanut tosta.
Vierailija kirjoitti:
Kostuuko pillu herkästi kun panettaa?Siis ilman mitään fyysistä koskemista.
Kostuu.Jollai enempi ja vähempi.
Tuollaiset naiset on vaarallisia, jotka eivät saa itsetyydytyksestä mitään vaan pitää olla aina aitoa tarjolla. Nimittäin pitkissä parisuhteissa saattaa tulla pitkiäkin kausia jolloin seksiä ei ole tai sitä on vähän. Tuollainen nainen pettää heti, jättää tai alkaa muutenvaan skitsoamaan. Ap:lle paras ohje on, että opettelee nauttimaan runkkaamisesta eikä mitään selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä pitäisi puhua? Nainen kuin nainen saa aina munaa kun haluaa..
No ei todellakaan saa! Itse kärvistelen mielettömässä puutteessa. Yhdenillanjuttuja en halua harrastaa eikä masturbointi auta yhtään.
Eli saisit mutta ei kelpaa. Osaatko lukea?
En saa :( Raskaus voi aina alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset naiset on vaarallisia, jotka eivät saa itsetyydytyksestä mitään vaan pitää olla aina aitoa tarjolla. Nimittäin pitkissä parisuhteissa saattaa tulla pitkiäkin kausia jolloin seksiä ei ole tai sitä on vähän. Tuollainen nainen pettää heti, jättää tai alkaa muutenvaan skitsoamaan. Ap:lle paras ohje on, että opettelee nauttimaan runkkaamisesta eikä mitään selityksiä.
Miten voi opetella runkkamaan jos masturboinnista saatu orgasmi ei tyydytä seksuaalisesti? Ja jos klitoriksen suora koskettelu ei tunnu seksuaaliselta?
Itse saan seksuaalista tyydystä vaan miehen peniksen avulla. Siltikään en petä. Olen periaatteellinen. Ja ymmärrän oikein hyvin, että suhteessa on joskus pitiäkin aikoja ilman seksiä. Todellakaan aina ei pidä olla tarjolla, mutta nyt tilanne on se, että ei ole tarjolla ollenkaan. Eikä näy lähitulevisuudessakaan olevan. Sekoittaa pään tää munan puute.
Ja ei se todellakaan tarkoita, etteikö ymmärtäisi että aina ei yhdyntää ole tarjolla, jos pitää yhdyntää parhaana seksitapana.
"Koska paljon haluava ja seksiä harrastava nainen on yhä tabu. Sitä ylläpitävät myös av-palstan mammat. Surullista, että nainen joutuu vielä 2000-luvullakin pyytelemään seksuaalisuuttaan anteeksi."
- Saattanet olla paljossa oikeassa. - Toisaalta tabu on myös oletus siitä, että miehet olisivat aina valmiita seksiin. - Tai ainakin valmiita välittömästi seksiin jos ja kun mahd. seksikumppani (nainen) on tarpeeksi viehättävä ja/ tai kaunis. - Ja ellei ole, niin mies on todennäköisesti joko aseksuaali, pienimunainen, ellei eunukki tai (kaappi)homo ja tai kiihkouskovainen, jolle seksi on soveliasta vain papin siunaamassa avioliitossa. Se, että miehellä olisi oikeus "vain" olla haluamatta seksiä ilman mitään erityistä perustetta - tai sellaista muuta perustetta, jonka hän itse vain tietää ei nyt vain monien mielestä mahdollinen.
- Tällaisena muuna perusteena voisi olla vaikka omalla kohdallani se, että koska en ole harrastanut seksiä viimeksi kuluneeseen vuoteen lainkaan, niin minua yksinkertaisesti saattaisi hieman jännittää jos minun pitäisi yks- kaks alkaa harrastamaan seksiä, vaikka ihmisen kanssa jonka kanssa minulla on voinut muutoin olla erinomaisen mukava ja nautinnollinen ilta. (-Esimerkiksi olemme voineet käydä teatterissa, tai vaikka ulkona kävelemässä ja syödä hyvin rupatella...). Toisaalta tiedän ja ymmärrän sen, että seksi uuden tai uudemman kumppanin kanssa aluksi olla enempi-vähempi hapuilevaa. Ja ennen muuta ihan luonnollinen, etten sanoisi yhtäaikaa tavallisen arksita, mutta kuitenkin ihmeellistä, jotain mitä on kovin vaikea pukea sanoiksi tai selittää järkeenkäyvästi, jollekin. - Vaikka miksi sitä pitäisi selitellä
Joku keskikaipungilla parturissa pyörivä taka-aasikko huutelee ohikulkevissa linja-AUTOISSA tms. Matkaaville miehille samasta asiasta. Samaa levittää radioihin kohteensa nimellä, kuten vaikkaoa radio helsinkiin.
Oikea tahi väära, naikkosen häirintä on rikosasia.
"Joku keskikaipungilla parturissa pyörivä taka-aasikko huutelee ohikulkevissa linja-AUTOISSA tms. Matkaaville miehille samasta asiasta. Samaa levittää radioihin kohteensa nimellä, kuten vaikkaoa radio helsinkiin. Oikea tahi väära, naikkosen häirintä on rikosasia."
- Nyt minulla aiheuttaa hieman ymmärtämisen vaikeuksia, kun ihan täysin ymmärrä, miten edellinen liittyy tai liittyi itse aiheeseen.
Ihmettelen jos naisia ei haluta siinä kuin miehiäkin. Ei siinä mielestäni ole vikaa. Kyllä itsellä haluttomia päiviä. Jokainen meistä on erilainen. Nyt taas haluttaa. Stressiä ollut. T. M41
Miksi naiselle pitäisi riittää itsetyydytys kun ei se miehellekkään riitä??
Olen joskus miettinyt samaa alkuperäisen kysyjän kanssa, mutta eipähän tuohon ole vielä absoluuttista totuutta löytynyt.
Kaiketi ainakin osasyy on vieläkin hieman voimassa oleva kulttuuri, jossa naisen odotetaan olevan ainoastaan siveä satukirjojen romantiikkaa janoava yksilö. Onhan tilanne kuitenkin muuttunut vuosien varrella positiiviseen suuntaa, kun joitain aikoja sitten itsetyydytyskin liitettiin ainoastaan miehiin. Ehkä puutteesta puhumista (oli sitten mies tai nainen) pidetään myös aavistuksen junttina joten tuokin hillitsee keskustelua. Naisten tapauksessa on tietenkin pieni riski että kuuntelevat miehet lähtevät vähintään mielikuvissaan helpottamaan naisen tuskaa.
Itselläni muiden kuin vaimon tunnustukset kovasta puutteesta ovat hyvää polttoainetta villeille fantasioille. Kyllähän sitä hyvän mielikuvituksen omaava saa tuon tilanteen ympärille luotua vaikka millaisia mielikuvia, joista voi nauttia oman kivan aikana. Eikä tuo intoilu rajoitu pelkästään vieraiden naisten avautumisiin. Kyllä se luo extra kipinän ja nopean reagoinnin mikäli vaimo joskus ilmoittaa kovasta panetuksestaan. Onneksi tuohon tilanteeseen on miellyttävät lääkkeet olemassa.
Kyllä naiset panetuttaa itseään jos mahdollista. Kapakka tuttavuuden kanssa siinä ei saa oikeaa tunnelmaa. Vieläpä se viinan haju yök.
Minua panettaa usein ja panisin naisen kanssa mieluusti vähintään kerran päivässä arkena ja viikonloppuna useammin. Sellaista naista ei vielä ole tullut vastaan, joka olisi pysynyt tahdissa. Kyllä niitäkin on olemassa, tiedän.
Kerropa sinä nyt omasta panetuksestasi, koska siitä puhumista ei ole kielletty.
Puhut täyttä asiaa. Läheisyys on tärkeätä myös naisille ja hellät panohetket ovat ihanaa läheisyyttä. / vilivallaton