Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisen panetuksesta ei saa puhua?

Vierailija
15.04.2016 |

Onko se tabu, että nainen tarvitsee mieheltä sitä yhtä asiaa ja aika usein?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi puhua? Nainen kuin nainen saa aina munaa kun haluaa..

Vierailija
2/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan saa! Itse kärvistelen mielettömässä puutteessa. Yhdenillanjuttuja en halua harrastaa eikä masturbointi auta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä rassu osaa masturboida? Kannattaisi nyt jo opetella. Se korvaa satunnaisen yhden yön miehen mennen tullen. On turvallisempaa monessakin mielessä, ja oma orkku on takuuvarma toisin kuin jonkun itsestään liikoja luulevan heebon kanssa, joka etsii pelkästään omaa mielihyvää.

Vierailija
4/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa ja eläimellistä kielenkäyttöä. Ei kenekään panetuksista tai muista irstailuista tarvitse puhua ollenkaan. Läheisyydenkaupuusta voi puhua jos nyt on aivan pakko jotain ääneen sanoa.

Vierailija
5/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei runkkaamisesta ole apua? Mä runkkaan päivittäin, en kaipaa tähän jotain minuuttimunaa ollenkaan.

Vierailija
6/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä rassu osaa masturboida? Kannattaisi nyt jo opetella. Se korvaa satunnaisen yhden yön miehen mennen tullen. On turvallisempaa monessakin mielessä, ja oma orkku on takuuvarma toisin kuin jonkun itsestään liikoja luulevan heebon kanssa, joka etsii pelkästään omaa mielihyvää.

No ei korvaa!! Klitoriksen suora koskettelu ei ole minulle seksuaalista. Tarvitsen kosketusta emättimen puolelta eikä mikään dildo tunnu yhtä hyvältä kuin aito penis. Saan kyllä orgasmin yksin, mutta se ei auta PANETUKSEEN.

Vierailija
7/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei runkkaamisesta ole apua? Mä runkkaan päivittäin, en kaipaa tähän jotain minuuttimunaa ollenkaan.

Koska minulle klitoriksen suora koskettelu ei ole seksuaalista ja vaikka saan orgasmin niin se ei auta panetukseen eikä vähennä seksihaluja. Eli jotta saisin seksuaalista tyydytystä, tarvitsen peniksen sisään.

Vierailija
8/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei tunnu ymmärtävän, että panetus=haluaa panna.

Vierailija
9/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan saa! Itse kärvistelen mielettömässä puutteessa. Yhdenillanjuttuja en halua harrastaa eikä masturbointi auta yhtään.

Se ettet halua harrastaa yhdenillanjuttuja ei ole yhtä kuin ettet saisi seksiä silloin kun haluat.

Et sinä pelkästään penistä halua, vaan miehen joka tykkää susta ja sä siitä. Siltä sä haluat penistä. Typerää naamioida romanssin kaipuu pelkästää johonkin "kyrvän saantiin".

Vierailija
10/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettet halua harrastaa yhdenillanjuttuja ei ole yhtä kuin ettet saisi seksiä silloin kun haluat.

Et sinä pelkästään penistä halua, vaan miehen joka tykkää susta ja sä siitä. Siltä sä haluat penistä. Typerää naamioida romanssin kaipuu pelkästää johonkin "kyrvän saantiin".

Huoh. Ei ole noin. Rakkaus ja seksi ovat eri asoita. Ja tottakai tekisi mieli harrastaa seksiä yhdenillanjutun kanssa. Mutta siihen liittyy liikaa riskejä. Todellakin kärsin kovasta penisken puutteesta. Seurustelusuhde on kuitenkin mielestäni paras paikka harrastaa seksiä. En halua kuitenkaan oman kovankaan panetuksen takia ottaa riskiä, että tulisin esim raskaaksi jollekin randomille yms.

Vierailija
11/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun yhdistetään miksi naiset ei anna mies ja ap. Niin maailmaa on pelastettu.

Vierailija
12/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska paljon haluava ja seksiä harrastava nainen on yhä tabu. Sitä ylläpitävät myös av-palstan mammat. Surullista, että nainen joutuu vielä 2000-luvullakin pyytelemään seksuaalisuuttaan anteeksi. 

Vierailija
13/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi naisen tarvetta kovaan panoon vähätellään!

Vierailija
14/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa puhua ei siinä mitään. Jos alan tai joudun sinkuksi niin halukkaan ei tarvi kahdesti pyytää. Nykyinen on niin hyvä että en ole vaihtamassa. Siinä on jotain helevatan kiihottavaa kun nainen sanoo haluavan.

Uskon ettei masturbointi auta. Ei se ole samaa kuin toisen kanssa. Auttaa korkeintaan hieman pahimpaan ja tekee helposti sen että halut vain kasvaa.

Vierailija
15/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumaa ja eläimellistä kielenkäyttöä. Ei kenekään panetuksista tai muista irstailuista tarvitse puhua ollenkaan. Läheisyydenkaupuusta voi puhua jos nyt on aivan pakko jotain ääneen sanoa.

Höpö höpö. Seksuaalisuus on kaunis asia, ja tottakai saa sanoa jos panettaa. Minun mielestäni taas on irstasta puhua läheisyydenkaipuusta jos oikeasti panettaa. Nämä ovat nimittäin kaksi eri asiaa.

Vierailija
16/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV.n palstan yleisin ohje miehille käy yllättäen myös naisille: Turhaan valitat, ei siihen (panetukseen) kuole.

Vierailija
17/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ammatiltasi opettaja, LOL.

Vierailija
18/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs tämmöisiä naisia löytää vaikka siihen seksisuhteeseen ja kyllä, en niin välitä omasta orgasmista kunhan sais tuottaa toiselle orgasmeja. Nuolla, sormeilla ja panna. Joo olenkohan puuttessa kun lahje keulii jo tätä keskustelua lukiessa.. huoh.

Vierailija
19/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen käy panettamassa itseään minulla 3-4 kertaa viikossa, ei rakkautta ei sitoutumista vaan panemista läpsimistä ja nuolettamassa. Minä saan pillua ja seksiä kaikessamuoidoin, eikä tarvitse perhettä perustaa. Vaan panen ja välillä nainen haluaa muutakin kun panemista, ja tuo lelunsa mukanaan. Onko väärin,

Vierailija
20/37 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli saisit mutta ei kelpaa. Osaatko lukea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi