Voiko CV:stä jättää pois työsuhteen, josta ei katso olevan hyötyä uutta paikkaa haettaessa?
Kommentit (10)
Tarkoitit varmaan kannattaako? Varmaan riippuu miten pitkä sun CV muuten on.
Voi toki, mutta yleensä mikä tahansa työ tai opiskelu näyttää potentiaalisen työnantajan silmissä paremmalta kokemukselta kuin tyhjä aukko, jonka ainaka et ole tehnyt "mitään".
Totta kai. Minä IT-insinöörinä en mainitse mitään 90-luvun kesätöistä Postissa. Miksi ihmeessä niistä pitäisi mitään CV:hen laittaa?
Vähän riippuu. Minulla on vain viimeisen 12 vuoden työkokemus, se on samalta alalta. En niitä opiskeluajan työpaikkoja laita ollenkaan, cv on siltä ajalta repaleinen eikä se nykyisestä työmoraalistani paljon kerro, että tuolloin tuli vietettyä myös pitkiä kesälomia opintotuella pari tenttiä tehden.
Vierailija kirjoitti:
Jotakin siihen aukkoon kannattaa laittaa..
Seksipalstalle tällaiset ruokottomuudet!
Tietenkin voi. Mistä näitä tyhmiä kysymyksiä oikein tulee?
Kyllä mulla pistää silmään heti, jos hakijalla on aukko cv:ssa. Todennäköisesti toki kysyn, mitä olet tehnyt siinä välissä. Jos pääset haastatteluun saakka.
t. hr
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla pistää silmään heti, jos hakijalla on aukko cv:ssa. Todennäköisesti toki kysyn, mitä olet tehnyt siinä välissä. Jos pääset haastatteluun saakka.
t. hr
Multa ei ole kysytty kertaakaan CV:N aukoista. Ihan oikeesti hei! Ketä ne kiinnostaa?
Jotakin siihen aukkoon kannattaa laittaa..