Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit illalla ja ongelma, neuvokaa!

Vierailija
15.04.2016 |

Olen tosi ihastunut tapailemaani mieheen, ja luultavasti hänkin jonkin verran minuun. Meistä kummallakaan ei ole yleensä tapana mennä seksiin heti, mutta ensitreffeillämme vain kävi niin. Sitten seuraavilla treffeillä päätin, että jättän seksin väliin ja keskityn siihen, mitä muuta meidän välillämme on. Oli niin hauskaa että ihastuin vain enemmän. Tänään olisi sitten kolmannet treffit tiedossa. Mutta nyt kuukautiset alkoivat etuajassa, joten seksi ei tule vieläkään kysymykseen. Miehen uskon toivovan, että seksiä olisi, ja olisin halunnut sitä itsekin.

Miten hoidan tilanteen tyylikkäästi ja niin, että mies ymmärtää että en pihtaa vain pihtaamisen ilosta?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi jos vain kertoisit totuuden?? Kai hän on sen ikäinen, että tietää, että naisella on tällaisiakin juttuja?? 

Rehellisyydellä pääset huomattavasti pitemmälle kuin tyylillä.

Vierailija
2/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmaankaan voi kertoa sille miehelle, että kuukautiset alkoi? Koska se mies on herkkä mimosa, jolta katoaa kiinnostus ja halut pysyvästi, jos se saa tietää, että naisen alapäästä tulee eritteitä? Ja on niin noloa ja tyylitöntä puhua niinkin luonnollisesta asiasta kuin kuukautiset? Koska naiseutta tulee hävetä ja Raamatussakin sanotaan niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ihan aikuisia olemme, mutta itse en ole kovinkaan kokenut treffailujutuissa. Hyvin tuntemalleni miehelle voisin töksäyttää asian ihan suoraankin, mutta tämän miehen kanssa vähän jännittää. Onko se vedättämistä jos tapaamisen aikana flirttailen ja esim. koskettelen häntä, kun kuitenkin tiedän ettei seksiä tule olemaan? En haluaisi enää piilottaa tunteitani asiallisen ulkokuoren taakse kuten viimeksi tein. 

Miesten kommentteja erityisesti kaivataan.

ap

Vierailija
4/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sä osaat suihin ottaa vai oletko vielä ihan teinari. Imaset poskeen ja thats it!

Vierailija
5/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime sitä nakkia.

Vierailija
6/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän pihtari mä olin ku mies odotti 2 vuotta ennenku päästiin yhdyntään 😀😀 tosin ikää mulla oli aloittaessa 16v enkä tuntenu olevani valmis aiemmin.

Vierailija
7/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, mikä on tilanne. Voi toki antaa kakkostakin tai ottaa suihin.

Vierailija
8/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ihan aikuisia olemme, mutta itse en ole kovinkaan kokenut treffailujutuissa. Hyvin tuntemalleni miehelle voisin töksäyttää asian ihan suoraankin, mutta tämän miehen kanssa vähän jännittää. Onko se vedättämistä jos tapaamisen aikana flirttailen ja esim. koskettelen häntä, kun kuitenkin tiedän ettei seksiä tule olemaan? En haluaisi enää piilottaa tunteitani asiallisen ulkokuoren taakse kuten viimeksi tein. 

Miesten kommentteja erityisesti kaivataan.

ap

Täältä et tule saamaan paljon myötätuntoa tuolle hienotunteisuudelle. No itse en ainakaan tuollaista aio töksäyttää tapailun alkuvaiheessa suoraan. Alapeukuttakaa niin paljon kuin sielu sietää.

Voithan sanoa heti treffien alussa että syystä x joudut lähtemään tänään johonkin treffien jälkeen eli ette voi olla yötä yhdessä. Sano että sinua harmittaa tosi paljon ja ehdota uutta tapaamista mahdollisimman pian paremmalla ajalla.

Vierailija
9/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä lähes tuntemattomalta ota suihin? Saat vielä jonkin herpeksen tai muun taudin. Ja kumin kanssa se nyt varmaan on aika turhaa. Nuo imemisviestit varmaan on miehiltä, joita ei paljon terveys kiinnosta. Yäk. Menisi kyllä fiilikset heti, jos joku äijä ehdottaisi tuollaista. Kertoo vain typeryydestä, jos on heti valmis suojaamattomaan suuseksiin.

Vierailija
10/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä lähes tuntemattomalta ota suihin? Saat vielä jonkin herpeksen tai muun taudin. Ja kumin kanssa se nyt varmaan on aika turhaa. Nuo imemisviestit varmaan on miehiltä, joita ei paljon terveys kiinnosta. Yäk. Menisi kyllä fiilikset heti, jos joku äijä ehdottaisi tuollaista. Kertoo vain typeryydestä, jos on heti valmis suojaamattomaan suuseksiin.

En ota, ja tämä joka ehdottelee kakkosen antamista....... Sanotaanpa nyt vaikka niin, että minä olen sängyssä todella kiimainen, lutkamainen ja innostun melkein mistä tahansa kokeiluista, sitten kun suhde on vakaalla pohjalla ja tunnen oloni turvalliseksi juuri sen miehen kanssa. Kolmansilla treffeillä ei olla vielä lähelläkään tällaista tilannetta. Tässä vaiheessa seksi kanssani on tasapuolista, hitaasti tunnustellen etenevää ja toista kunnioittavaa. Ne miehet, joille tämä ei sovi, eivät koskaan pääse kokemaan villimpää puoltani.

ap

Vierailija
11/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai sä osaat suihin ottaa vai oletko vielä ihan teinari. Imaset poskeen ja thats it!

Ehkä ei olisi pitänytkään pyytää miesten kommentteja. Jos nyt tätä miestä olen yhtään oppinut tuntemaan, niin hän tuskin saa kovin kokonaisvaltaisesti tyydyttynyttä oloa siitä, että toinen "imasee poskeen". Seksi on niin paljon muutakin kuin se laukeaminen. (Pitkässä, vakiintuneessa suhteessa sitten eri asia.)

ap

Vierailija
12/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin sanon vaan että "anteeks, nyt ei oikein voitais kun mulla on naisten vaivoja". Ei sitä tartte sen enempää yleensä rautalangasta vääntää ellei mies ole täysin retardi. 

Vierailija
13/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies, täälä on parenpi jonka kanssa ei tartte jännittää :-), voin katsoa tv.tä sen 5vrk.tta ja sitten tulla kyseleen kuulumisia.

Vierailija
14/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt oletetaan, että kuukautiset ovat automaattisesti este. Eivät ole, jos nainen ei aseta sitä esteeksi. Oman kultani kanssa oltiin ekaa kertaa, kun hänellä oli kuukautiset. Hän on erittäin halukas silloin ja se kyllä näkyi. Ei kuukautiset minuakaan haitannut mitenkään, suuseksiäkin harrastettiin. Ja näin on edelleen, vaikka tuota suuseksiä kuukautisten aikana ollaan rajoitettu.

Vierailija
15/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä voi vain sanoa jotenkin tyylikkäästi mutta siten, että mies ymmärtää mistä on kyse? Ei luulisi olevan vaikeaa aikusille ihmisille. Paljon oudompaa on, jos ei sano mitään ja antaa ehkä ristiriitaisia signaaleja ja käyttäytyy muutenkin kummallisesti kun joutuu kiertelemään asiaa. Mutta ihan miten vain.

Vierailija
16/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe mitään ongelmaa suoraan puhumisessa. Olen muutenkin sellainen, etten jaksa pähkäillä mitään pelejä ja kiemuroita; jos on sanottavaa, siitä sanotaan, ja kaikesta pitää voida puhua. Jos läheisyyttä ja koskettelua tulisi, sanoisin että kylläpä tekee mieli, mutta hitto kun alkoi just menkat enkä viitsi alkaa sotkemaan. Vai haluatko että mennään suihkuun yhdessä?

Vierailija
17/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ghgdfdfg kirjoitti:

Miksei sitä voi vain sanoa jotenkin tyylikkäästi mutta siten, että mies ymmärtää mistä on kyse? Ei luulisi olevan vaikeaa aikusille ihmisille. Paljon oudompaa on, jos ei sano mitään ja antaa ehkä ristiriitaisia signaaleja ja käyttäytyy muutenkin kummallisesti kun joutuu kiertelemään asiaa. Mutta ihan miten vain.

Onneksi et antanut mitään esimerkkiä siitä tyylikkäästi sanomisesta. Muuten kommentistasi olisi voinut olla jotain hyötyä. T: aikuinen ihminen

Vierailija
18/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ghgdfdfg kirjoitti:

Onneksi et antanut mitään esimerkkiä siitä tyylikkäästi sanomisesta. Muuten kommentistasi olisi voinut olla jotain hyötyä. T: aikuinen ihminen

Eihän tuollaista kiusallista asiaa voi oikein sanoa "tyylikkkäästi",mutta voi sanoa että on naistenvaivoja tai "se aika kuusta" tai vaikka "täti Punainen on vierailulla",jos siis haluaa häveliäästi välttää kuukautiset sanaa.Tai sitten voi sanoa vain,että tänään ei sovi,ensi kerralla sitten,jos tilanne on menossa seksin harrastamiseksi.

Vierailija
19/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihmeessä asiasta edes jotenkin kierrellen. Että todella haluaisit, mutten nyt vaan oikein voi kun on just se aika kuusta tai ei ihan paras aika kuusta tai ihan miten nyt itse haluat kiertoilmaista. Tai sitten käytät reilusti sanaa kuukautiset, mutta jos se kerran tuntuu epämukavalta, niin sitten jotain muuta. "Naisten vaiva" ei minusta ole hyvä, koska saattaa kuulostaa joltain taudilta...

Älä nyt ainakaan kolmatta kertaa ole "asiallinen", se voi viedä homman väärille radoille ja mies luulee vielä, ettet tykännyt seksistä tms.

Vierailija
20/32 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29vee tässä, enkä kyllä todellakaan tajua miksei voi vaan sanoa että on kuukautiset. Ymmärrän että sillä on joku häveliäs stigma ollut aikoinaan mutta kamaan, nyt on 2016 (vaikka monessa asiassa ollaan kyllä kivikaudella) niin luulisi ettei kukaan ole tollasista jutuista enää moksiskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi