Auto päiväksi Hartwallille ja itse keskustaan?
Oon ensviikolla menossa Adam Lambertin keikalle. Suunniteltiin tuossa kaverin kanssa jos mentäisiin jo heti aamusta, ja jätettäis auto sinne Hartwallille ja mentäis päivää viettämään keskustaan ennen keikkaa.
Nyt sitten kysyn, onnistuuko tuo? Saako sinne parkkiin kokopäiväksi? Vai kannattaako messukeskuksen parkki mielummin, vai onko se jo siihen aikaan auki..
Kommentit (17)
Kyllä sinne pitäis päästä. 20e päivä näkyy olevan hinta. Kannattaa varmaan jättää heti siihen hallin ovelle koska sieltä on perseestä poistua jos auto on jossain perällä ja kaikki lähtee samaan aikaan.
On toi 20e kyllä aika kallis. Ilmalan juna-asema, meneekö sinne junia vielä illallakin (keikan jälkeen)?
Ai, sinne pystyikin kävelemään Hartwallilta. Nyt vasta sisäistin lukemani :D Pitääpäs tutkia karttaa.
/ap
Vierailija kirjoitti:
On toi 20e kyllä aika kallis. Ilmalan juna-asema, meneekö sinne junia vielä illallakin (keikan jälkeen)?
Kävelymatka on alle 1km.
Yritin googlailla, ja löysin vaan jonkun vuosia vanhan kakspluskeskustelun missä sanottais ettei parkkipaikkoja löydy?
Ilmalassa tai Pasilassa ei ole liityntäpysäköintiä (fillarille olisi). Käpylästä ja Huopalahdesta löytyvät lähimmät junaradan varren autojen liityntäparkit.
Vierailija kirjoitti:
Ilmalassa tai Pasilassa ei ole liityntäpysäköintiä (fillarille olisi). Käpylästä ja Huopalahdesta löytyvät lähimmät junaradan varren autojen liityntäparkit.
Ei ole liitäntäpysäköinti nimella vaan parkkipaikka. Osoite: postitaival 3
Vierailija kirjoitti:
20e kallis??
Katoin googlemapsista, toi osoite ei kuitenkaan anna mitään parkkipaikkaa street viewissä ainakaan? Rata toisella puolella ja toisella pohjolan liikenne?
20€ on paljon reissulla jolla kuluu rahaa muutenkin. Ois kiva jostain ees säästää.
Siellä on parkkipaikka. Mikä näkyy Googlen kuvassa harmaana asfalttina.
Ihan sama mihin parkkeeraat. Vaikka veturitalliin.
Katso ylemmässä viestissä olevat liityntäparkit ja valitse itsellesi sopiva. Liityntäparkista pääset kätevästi junalla keskustaan ja Pasilaan, josta lyhyt kävelymatka Arenalle. Ja keikan jälkeen junalla takaisin liityntäparkkiin.
Itse maksaisin sen 20 e (mikä on edullinen hinta pääkaupunkiseudulla koko päivän parkista) ja pääsisi keikan jälkeen suoraan lähtemään kotiin.
Auroran sairaalan pihalla pysäköit ilmaiseksi, auto on turvallisessa paikassa. Helppo kävellä mihin suuntaan tahansa.
Ilmalan aseman parkkis on ollut syksystä asti rakennustyömaan käytössä. Eli sitä parkkista ei ole!
No onneks oon tässä kysellyt sitten enkä mennyt suoraan vaan sinne Ilmalan parkkikselle toteamaan että noh mitäs nyt :D
Messukeskuksen parkki, mahtaako olla aamusta auki? Ois kyllä halvempi siihen 20e verrattuna. Pitääpä nyt perehtyä noihin liityntäjuttuihin.
Ilmalan juna-aseman parkki on ilmainen. Junalle pääset keskustaan nopeasti ja Hartwall areena lyhyen kävelymatkan päässä.