Mitä vikaa mussa on?
Miksi mä en kelpaa naisille? Käyn baareissa. Kahviloissa.. Ei ole kavereita. olen paljon yksin. ei ole harrastuksia. Mutta teen töitä vakituisesti ja tienaan ihan sopivasti. Käyn baareissa. Ei vain naiset kiinnostu. Tinderissä ei tule osumia ja badoossa olen naisille ilmaa. Mitä voin tehdä?
Kommentit (26)
Tätä epäsuhtaa "tasapainottamaan" tuodaan maahan nuoria miehiä.
ei voi mitään. naisille kelpaa vain laatikkoleukojen vähemmistö
Vierailija kirjoitti:
Et taida tienata tarpeeksi.
Tasa-arvoisessa maassamme naisia ei kiinnosta miehen rahat. Nainen voi näet itse hankkia toimeentulonsa. Ne on muut asiat mitkä miehessä kiinnostaa.
Koska et ole normaali mies vaan Allu.
Miks pitäs ettiä väkisin harrastus?
Ehkä sä etsit toista ihmistä liian epätoivoisesti. Tuo ainakin huokuu aloituksestasi.
Relaa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miks oon aina yksin.
Minäkään en tajua. Sitten aloin täyttää elämääni mielekkäillä harrastuksilla, kuten vapaaehtoistyöllä.
N41
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tän laatikkoleukajankutuksen jo lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit olla hieman mielenkiintoisempi. Mistä yleensä puhut naisten kanssa? Rahasi tuskin kiinnostaa suomi-naista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua elämääsi mitään sisältöä?
Rupesinkin miettimään, onko Allu kuollut tai osastolla vai missä.
Koska olet vähälahjainen ja sosiaaliset taidotkin puuttuu. On aivan sama, miltä näyttää tai kuinka hyvin elämässään (omasta mielestään) pärjää, jos ei osaa käyttäytyä hyvin.
Palsta menee toivottavasti kiinni jo ennenkuin Allu rupeaa haukkumaan ja uhkailemaan, koska ei saa naisilta haluamaansa huomiota ja kehuja.
En usko, että sinussa on mitään vikaa. Ehkä sinusta kiinnostuu sellaiset naiset, jotka eivät käy baarissa tai käytä Tinderiä. Ehkä joku harrastus voisi tehdä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tän laatikkoleukajankutuksen jo lopettaa?
On helpompaa jankuttaa samaa paskaa viikosta toiseen kuin ruveta kehittämään itseään kiinnostavammaksi.
Sun pitää puhua naisille, tarjoa drinkki, pyydä tanssimaan, pyydä jatkoille, kysy puhelinnumeroa...
Onko Yamahan takki ja Mersun lippis?
Älä aloita puhumalla itsestäsi, kysele naiselta mistä hän pitää, mitä harrastaa, mitä tekee työkseen, ole aidosti kiinnostunut hänestä.
Aloita joku mielenkiintoinen harrastus, saat mielekästä tekemistä ja muutut paljon mielenkiintoisemmaksi potentiaalisen kumppanin kulmasta.