Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu oudolle

15.04.2016 |

Tunnen jostain syystä että minua tullaan hakemaan yöllä unessa johonkin tuntemattomaan ja pelottavaan paikkaan, mikä ei ole samanlainen kuin tämä missä nyt olen. Pelkään mennä nukkumaan, kun tiedän että sitten nämä sanat mitä kuulen muuttuu kuviksi ja kuvat todellisuudeksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsonut liikaa kauhusarjoja ja -elokuvia... Sulla mielikuvitus laukkaa. Mitään tuollaista ei tapahdu eikä ole tapahtunut vielä kenellekään. Voit olla ihan huoleti. :)

Vierailija
2/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku sellainen juttu, tai tunne kun kuolema lähenee. Tai ainakin jonkinlainen transitio johonkin sellaiseen, mitä ei täällä ollessa tajua minne sellainen tie johtaa. Kuin astuisi ovesta sisään ja huomaisi ettei ole lattiaa ja kaikki mihin asiat johtaa on pelkkä pimeys, jossa elää ihan toisenlaiset voimat kuin mitä me täällä voidaan käsittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kuolema lähenee? Mistä sulle on tullut tuollainen ajatus?

Vierailija
4/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tapahdu kuin joskus. Silloin kun pelkää liikaa. En ole koskaan kuollut, mutta olen ollut suurien voimien alaisuudessa. Tunnen nytkin asunnossani ikään kuin voimakkaan magneettikentän joka tulee parvekkeen suunnasta ja kaikki tavarat hehkuvat sellaisissa väreissä mitä ei voi kuvailla sanoin ja jotka on ihmiselle uusia. 

5/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii elämän valoisia puolia ja rakkautta, tuollaiset ajatukset jää helpommin.

Vierailija
6/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen saattaa juolahtaa välillä kaikenlaisia kummallisia ajatuksia, mutta ne on vain pelkkiä ajatuksia, ei todellista. Sulla on tottakai lupa ajatella niin kuin ajattelet, ei siinä ole mitään väärää. Jos ajatukset häiritsee/pelottaa jne sinua kovasti, kokeile puhua ääneen ja sano itsellesi, että ne ei ole totta ja mitään ei tapahdu. Asioiden sanominen ääneen voi helpottaa.

Vierailija
7/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tajua miten kadun valot voi näyttää noin kirkkaalle. ne ei ole koskaan näyttänyt noin kirkkaalle ja ne tuntuu niin kutsuvilta

Vierailija
8/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne näyttää samalta kuin aina... :)

Vierailija
9/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut jotain ihme ohjelmaa? Amerikkalaisia dokumentteja, teoksia ym ei kannata ottaa tosissaan. Ne on retorisesti tosi hyviä ja vakuuttavia, mutta sisällöllisesti ihan täysin tuulesta temmattuja juttuja. Niissä käytetyt "tieteelliset" todistusaineistot on todella arveluttavia. Tavoitteena on vaan saada höynäytettyä ihmisiä ja saada hyvät rahat siitä. 

Vierailija
10/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vielä täällä?

Vierailija
11/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
12/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosi hermostunut, kokeile tehdä hengitysharjoituksia esim. 20 min. Tuo rauhoittaa aika hyvin. Sitten et katso enää amerikkalaista höpöhöpöä, vaan lue jotain hilpeää kirjaa tai etsi mukavia videoita esim. Youtubesta, jotta saat ajatukset muualle, ihan toisiin aiheisiin. Älä muuten mene tyhjällä vatsalla sänkyyn, vaan syö ja juo jotain ensin. Ainakin mulla nuo helpottaa nukahtamista. 

Vierailija
13/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi nukahtaa... :)

Vierailija
14/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä joka tapauksessa. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi