Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut varattuun työkaveriin. -M28

Vierailija
14.04.2016 |

Olen komea mies, naisia riittää, mutta ne ei riitä mulle.

Paitsi yks. Töihin palas mammalomalta ihan mieletön blondi. Pitkä, hoikka ja iloinen ja flirtti. Huikea tyylitaju ja kaikkien kaveri. Ihan mieletön. Sormessa kiiluu iso timantti. Mielettömän söpöt kädet. Oon myytyä miestä. Kehtaako sitä yrittää pokata? Hymyilee mulle ja tänään toi bistrosta kakkupalan (olin aiemmin sanonut etten niitä syö, sanoi et oli pakko tuoda kun sitä palaa ei kukaan jätä syömättä) voisko olla flirttiä? On kyllä kaikille vähän tuollainen. Ei oo koko ikänä ollut tällaista oloa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙈

Vierailija
2/8 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ko nainen niin varmaan ahdistuisin. Ainahan voi kuitenkin yrittää, jospa hänellä menisi huonosti miehensä kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tällainen flirttaileva, mammalomalta palannut nainen ja olen jo kerinnyt ihastumaan työkaveriini. Joten anna mennä vaan, teet ainakin ko. naisen onnelliseksi, kun hän on varmasti otettu saamastaan huomiosta.

Vierailija
4/8 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen juuri tällainen flirttaileva, mammalomalta palannut nainen ja olen jo kerinnyt ihastumaan työkaveriini. Joten anna mennä vaan, teet ainakin ko. naisen onnelliseksi, kun hän on varmasti otettu saamastaan huomiosta.

Sama juttu! Ja ihan samaa mieltä! Ei flirtti mitään haittaa, piristää vaan päivää! Ja eihän se ole sun vastuulla jos nainen hairahtaa 😊 Itse pidättäydyn kevyessä flirtissä, vaikka työkaveri onkin todella kuuma!

Vierailija
5/8 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille kuva sinun peniksestä niin se jättää miehensä ja tulee harrastamaan seksiä sinun kanssa.

Vierailija
6/8 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole rakastumista pöljä, se on seksuaalista vetovoimaa. Ja älä nyt perhettä lähde hajottamaan :(

Vierailija
7/8 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole rakastumista pöljä, se on seksuaalista vetovoimaa. Ja älä nyt perhettä lähde hajottamaan :(

Kyllä oon aiemmin tuntenut panetusta, useinkin, lähes päivittäin. Tää on nyt eri. Todeksi tullut päiväuni. Ja kun on ihan mahtava tyyppinä, eleet, vaatteet, jutut ja nauru. Ja ihan hullun hyvännäköinen. Varmaan 95% miehien mielestä olis. Hymyilee oikeasti niin, että housut tippuu. Hymykuopat ja valkoiset hampaat.

Kyllä tekis mieli kokeilla onnistuuko perheen rikkominen.

Ap

Vierailija
8/8 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu paljon perheestään. On kyllä lapsensa kuva näytöllä. Miehelleen on pari x puhunut vähän pahoittelevaan

sävyyn, eli ehkä joku kiukkunen käppänä siellä. Ei vaan, stalkannut oon, ja ihan ok näköinen äijä, mutta jos vaikka pettäis ja jäis kiinni.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi