Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muotijuttuja muistatte, mikä ei ole tullut uudelleen, vaikka oli joskus hitti?

Vierailija
14.04.2016 |

Tulipahan mieleen kun siivottiin mummon asuntoa ja vastaan tuli 70-luvun kuvia, missä pojilla oli Retu-kengät jalassa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neon-värit.

Vierailija
2/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jojo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neon-värit.

Neonvärit ovat kyllä olleet viime vuosinakin muodissa, etenkin kesällä festareilla. Etkö ole huomannut?

Vierailija
4/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permis

Vierailija
5/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neon-värit.

Neonvärit ovat kyllä olleet viime vuosinakin muodissa, etenkin kesällä festareilla. Etkö ole huomannut?

Onko 80-luvun neonväri villitys tullut takaisin? Ampukaa mut,

Vierailija
6/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla oli myös satiinikengät ja pussihihat. Ne taisivat jäädä sinne myös, toivottavasti. 

Vierailija
7/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulletti

Vierailija
8/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingo-liinat.

Vierailija
9/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, heti keksin yhden! 80-luvun lopussa vai oliko 90-luvun alussa jotkut tytöt tuunasivat farkkuja sillä tavalla, että puntin alaosasta avattiin parinkymmenen sentin matkalta sivusaumaa ja siihen ommeltiin jatkeeksi sellainen tasasivuinen kolmio jotain ihan erilaista kangasta, esim. pikkukukallista. On hieno asia, etten ainakaan itse ole nähnyt tätä uusintakierroksella. :D

Vierailija
10/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko samettihousut koskaan tehny paluuta?

Vierailija
11/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkatoppauksia ei oo kaupassa tullut vastaan iäisyyksiin. Hyvä niin. Ainakaan siis naisten vaatteissa.

Vierailija
13/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun olkatoppaukset ja 90-luvun tuttiriipukset ja poolopaidat.

Vierailija
14/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusdonitsit.. sellaset isot kankaasta tehdyt.

Vierailija
15/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkatoppauksia ei oo kaupassa tullut vastaan iäisyyksiin. Hyvä niin. Ainakaan siis naisten vaatteissa.

No onhan niitä takeissa ja jakuissa edelleen, ei vaan sellaisian superversioina enää.

Vierailija
16/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja jossain vaiheessa esim. pitsiä lahkeensuuhun!

Vierailija kirjoitti:

Haa, heti keksin yhden! 80-luvun lopussa vai oliko 90-luvun alussa jotkut tytöt tuunasivat farkkuja sillä tavalla, että puntin alaosasta avattiin parinkymmenen sentin matkalta sivusaumaa ja siihen ommeltiin jatkeeksi sellainen tasasivuinen kolmio jotain ihan erilaista kangasta, esim. pikkukukallista. On hieno asia, etten ainakaan itse ole nähnyt tätä uusintakierroksella. :D

Vierailija
17/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusdonitsit.. sellaset isot kankaasta tehdyt.

kyllä niitä koulun kässässä edelleen ommellaan ja on mun tytöt käyttäneekin mutta aikuisilla ei tosiaan näe.

Vierailija
18/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai-saappaat. Olivat kuuskytluvun puolivälissä aivan must juttu. Ne jalassa kävimme tanssimassa, koulussa ja ihan vaikka missä. Minulla oli valkoiset ja kuinka niitä hellästi pesinkään, että puhtaana pysyivät. Oli ihana nuoruus, olen syntynyt1955.

Toinen oli viitta. Hankala vaate, kädet pistettiin ulos "taskuista" kun piti tarttua johonkin, avata ovi tms. Minulla oli keltainen viitta. Ja sitten sellaiset strets-saappaat, oikeaa nimeä en muista. Palikka kanta, ihonmyötäiset, kun ne otti jalasta, huomasi, että jalkaterät olivat ihan märät 😀

Oi, vaikka mitä tulvii mieleen, mutta taidan olla liian vanha näihin karkeloihin, vaikka tähän minua nelivitoseksi luultiinkin....taas.

Vierailija
19/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, ei meillä ollut mitään kolmioita vaan ihan tasainen suikale ylös asti, sivusaumassa siis. Ja joo jotain kukkakuviota se oli. Aika kova homma ratkomisessa ja ompelussa.

Vierailija
20/53 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitsiset pyöräilyshortsist

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi