Emmerdalesta on tullut ihan kamala
Katien kuolema, Andyn itsemurhayritys, Lachlanin pervoilut, Laurelin orastava alkoholismi, Bellen sekoaminen, Pearlin vedonlyöntiongelmat... Kaikki juonikuviot ovat niin masentavia. Useasti on ollut jokin iloinen ja tai hauska juoni mukana, mutta nyt tämä on pelkkää synkkyyttä.
Kommentit (14)
Se on ollut kamala jo kauan aikaa.
Katsoin sarjaa noin 1999-2003. Silloin sen hahmot ja juonikuviot olivat ihan samaistattuvissa.
Nyt kun olen muutaman kerran yrittänyt katsoa, niin tuo sarja on täynnä huutoa ja negatiivista paskaa. Niin ja tuo negatiivinen paska tulee myös huudettuna.
Mielenvikainen on koko paikka. Eikä edes mielenkiintoisesti mielenvikainen. Ainoastaan ankea.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Val yskii koko ajan? Ei kai vain sairaus pahentunut?
Taitaa olla. :( Eikös ihan tavallinen flunssakin voi olla vaarallinen, jos on HIV? Taas lisää kurjuutta... Koko kylässä ei taida olla yhtäkään onnellista ihmistä.
Muistaakseni Val on itse halunnut sarjasta pois. Kuolema todennäköisesti on se poistuma jolla hänet kirjoitetaan sarjasta ulos. Vai muistanko väärin?
Ihan ällöttäväksi on juonikuviot muuttuneet. Tänään keskeytin katsomisen jo ekassa osassa. Nyt saa mun puolesta jäädä historiaan. Löydän varmasti jonkun mukavamman sarjan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Val on itse halunnut sarjasta pois. Kuolema todennäköisesti on se poistuma jolla hänet kirjoitetaan sarjasta ulos. Vai muistanko väärin?
Ihan ällöttäväksi on juonikuviot muuttuneet. Tänään keskeytin katsomisen jo ekassa osassa. Nyt saa mun puolesta jäädä historiaan. Löydän varmasti jonkun mukavamman sarjan tilalle.
Joo, Val kuolee. Ihan hyvä. Yksi turhimmista hahmoista.
Vierailija kirjoitti:
Katien kuolema, Andyn itsemurhayritys, Lachlanin pervoilut, Laurelin orastava alkoholismi, Bellen sekoaminen, Pearlin vedonlyöntiongelmat... Kaikki juonikuviot ovat niin masentavia. Useasti on ollut jokin iloinen ja tai hauska juoni mukana, mutta nyt tämä on pelkkää synkkyyttä.
Kerro yksi tällainen hauska ja iloinen juoni, joka on ollut? Mun mielestä toi sarja on aina ollut synkkä.
Hyvä sarja. Tylsää katsoa niitä hääjaksoja tai muuta suitsutusta. Ilkeily on vaan kiinnostavampaa, kunhan paha saa palkkansa.
Mä en ole ikinä tykännyt niiden roolihahmojen stailauksesta. Oranssit tekorusketukset, pikimustat hiukset, tekoripset ja mustat kajalit.
Ne ei sentään veikeästi pussaile ja naiskentele koko ajan. Pointsit siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä tykännyt niiden roolihahmojen stailauksesta. Oranssit tekorusketukset, pikimustat hiukset, tekoripset ja mustat kajalit.
Samaa mieltä. Mutta toisaalta toi taitaa olla se tapa, jolla moni alemman yhteiskuntaluokan britti stailaa itsensä, joten ainakin tossa asiassa sarja on realistinen.
Inhoan kaikkia brittisarjoja mutta satuin katsomaan tuota jaksoa, missä oli sitä pervoilua. Siitä tuli jotenkin feministinen vivahde, kun poika ilmeisesti avasi vähän tytön vyötä ja se jäi sitten siihen ja sen piti sitten olla törkeää hyväksikäyttöä ja todella vakava asia. Samalla jossain toisessa perheohjelmassa miehen kivesten halki lyöminen on vitsi.
Tää koko Chrissyn poppoo vois mun puolesta suksia jo kuuseen.
Ja mitä menin juonipaljastuksia googlettelmaan niin ruumiitahan siellä on tulossa oikein urakalla, on kyllä niin synkkään suuntaan mennyt tää sarja, en taida Marlonin lisäksi enää tykätä kenestäkään.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Inhoan kaikkia brittisarjoja mutta satuin katsomaan tuota jaksoa, missä oli sitä pervoilua. Siitä tuli jotenkin feministinen vivahde, kun poika ilmeisesti avasi vähän tytön vyötä ja se jäi sitten siihen ja sen piti sitten olla törkeää hyväksikäyttöä ja todella vakava asia. Samalla jossain toisessa perheohjelmassa miehen kivesten halki lyöminen on vitsi.
Kyllä Lachlan laittoi sormensa sinne mutta sitä ei tietenkään näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Tää koko Chrissyn poppoo vois mun puolesta suksia jo kuuseen.
Ihan samaa mieltä, sarja meni huonommaksi kun nää + ällö-Robert tuli kuvioihin
Minkä takia Val yskii koko ajan? Ei kai vain sairaus pahentunut?