Mistä laajentuneet ihohuokoset johtuvat ja miten niistä pääsee eroon?!
Ennen niin täydellinen iho on nyt kammottava. Täynnä pientä näppyä ja ihohuokoset loistaa kilometrin päähän :( voiko ne enää palautua? Mikä auttaa? Ruokavalio, kasvojenhoitotuotteet? Takana vuoden imetys, voiko olla hormonaalista?
Kommentit (10)
Ei niitä saa pois, mutta nykyään on aika hyviä pohjustusaineita joilla ne voi peittää. Katoin myös jonku youtube videon missä meikkivoide siveltiin siveltimellä pyörittävillä liikkeillä ja kadotti ne aika hyvin.
Ikääntyminen ja genettinen taipumus siihen. Eikö olekin ihmeellistä! Ei tosiaankaan tarvitse mitenkään hankkimalla hankkia niitä, vaan ne voivat kaikesta itsensä hoitamisesta ja terveellisestä elämästä huolimatta tulla, jos ovat tullakseen. Jollekin ei tule sitten millään, vaikka eläisi miten tahansa.
Ruokavalio auttaa. Iho ottaa ravintonsa syödystä ruuasta. Aivan niin kuin muukin kehon osa. Jos ravinto on huonoa, ihokin on huono.
Kyllä ne lähtee n. puolen vuoden kuluessa. Joillekin tulee karmeita finnejä hormooneista johtuen odotus- ja imetysaikana, mutta kun hormoonit tasaantuvat palautuu iho normaaliksi. Käväisepä vaikka paikallisessa Emotionissa kysymässä. Siellä on monesti kosmetologeja myyjinä ja ha tietävät asiat. Ei kantsi ostaa kallista naamarasvaa, saman tekee Nivea naamavoide purkissa sekaiholle aamuin illoin pestyille kasvoille. Anttilass monesti tarjouksessa n. 10 € normaali hinta purkki. Onnea lapsen kanssa ja hyvää jatkoa. Älä osta yövoidetta ( liian rasvaista) vaan laita päivävoidetta sekä aamulla että illalla ja pese kasvot aamuin illoin esim. Nivean nestemäisellä kasvojenpesuaineella ( n. 5 € ). Näin minun kasvojeni iho tuli kuntoon. Tämä pesuaine on sellainen syväpuhdistava eikä sisällä saippuaa.
Suosittelen lämpimästi kasvoharjaa. Itsellä ei ole näppyongelmia ollut sen jälkeen kun aloin käyttämään ja iho "hehkuu". Ihan kuin ihohuokosetkin olisi pienemmät, tosin niiden koko on geeneistä kiinni, eikä siihen voi hirveästi vaikuttaa. Lohduttaudu myös sillä, että jos on isot huokoset, iho on yleensä myös "paksu" ja se ei ryppyynny niin nopeasti kuin ohuempi ja tasaisempi iho.
Mulla on karmean isot ihohuokoset ja paksu iho, mutta olen kyllä ryppyinen kuin rusina, vaikken vielä iäkäskään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on karmean isot ihohuokoset ja paksu iho, mutta olen kyllä ryppyinen kuin rusina, vaikken vielä iäkäskään.
Mistä ihmeestä löysit tämän 2016 vuoden keskustelun? :D
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi kasvoharjaa. Itsellä ei ole näppyongelmia ollut sen jälkeen kun aloin käyttämään ja iho "hehkuu". Ihan kuin ihohuokosetkin olisi pienemmät, tosin niiden koko on geeneistä kiinni, eikä siihen voi hirveästi vaikuttaa. Lohduttaudu myös sillä, että jos on isot huokoset, iho on yleensä myös "paksu" ja se ei ryppyynny niin nopeasti kuin ohuempi ja tasaisempi iho.
Se paksu iho joka ei rypisty helposti niin alkaa roikkua herkemmin. Mieluummin ohut iho ja kauniit rypyt kuin paksu ja veltto iho isoilla ihohuokosilla. Mulla siis se paksu iho.
Mutta kosteutus! Se on yksi mikä auttaa ja voin kyllä suositella myös sitä kasvoharjaa. Joskus käytin parisen kuukautta ja iho hehkui. Sitten se meni rikki. Oli siis sellainen ladattava. Ostin alesta ja tietysti niitä ei sitten ollut enää ja sain vasn rahat takaisin. Enkä raaskinut ostaa uutta. Vähän aikaa sitten ostin Normalista halppis kasvoharjan mutta ei ole hyvä.
Mällimyrkytys?!