Jos tutustut uuteen ihmiseen, niin mikä aiheuttaa sen ettet haluakaan jatkaa tuttavuutta tämän kanssa?
Kommentit (34)
Katsekontaktin puute ja sellainen välttelevä olemus.
Liian innokas pitämään yhteyttä..esim.viestittelee koko ajan
Ei yhteistä huumoria, joutuu vääntämään kaiken rautalangasta kun toinen ei ns. tajua, tyhmyys ja todella heikko sivistystaso, ylemmyydentuntoisuus ja piikittely, paskan puhuminen, juoruilu ja jatkuva muihin kohdistuva arvostelu, on liian takertuva, ei kerro itsestään mitään mutta utelee itse henkilökohtaisia, tuntee liikaa "vääriä" ihmisiä tai elää täysin vääränlaista elämää, on muista syistä epämiellyttävää seuraa.
pelkään et se ei pidäkkään musta enkä uskalla enää jutella.
Hän ei ole tarpeeksi kiinnostava, että haluaisin käyttää vähäistä vapaa-aikaani hänen kanssaan. Ei mulla ole aikaa edes hyville ystäville tarpeeksi, joten en viitsi tuhlata sitä vieraisiin, jos näen heti että henkilö ei kiinnosta.
Epävarmuus, takertuvuus, koiramaisuus, rasismi, tyhmyys, kapeakatsoisuus.
En yleisestikään vietä juuri aikaa muiden ihmisten seurassa lukuunottamatta perhettä. Mulla on aikaa vieviä muita intohimon kohteita niin paljon, että olen panostanut niihin enemmän kuin kahvitteluihin yms. Suomeen on tullut nyt tällainen vähän ihmeellinen kulttuuri, että pitäisi ihan vain jo tavan vuoksi kaveroida usein. En jaksa ryhtyä sellaiseen teennäisyyteen, mitä en koe omakseni.
Jos toinen puhuu vain itsestään ja on ärsyttävänoloinen tyyppi. Jos hänen kanssaan on vaivaantunut olo.
Rasismi, lastensa tukistaminen tulee mieleen omista kokemuksista.
Ilkeys kaikissa muodoissaan.
Olenkin aika yksinäinen ihminen.
Ei minulla ole aikaa olla uusien tuttavuuksien seurassa. Teen hommia lähes vuorokauden ympäri ja pidän vain lyhyitä netti-, torkku- ja ruokataukoja. Tätä on varmaan mahdoton ymmärtää, jos ei ole ollut samassa tilanteessa.
Jos on rasisti, ilkeä, juoruaa, äänestää persuja, on hihhuli, moralisti, kyttääjä, utelee liikaa, ihmettelee miksei mulla ole lapsia, puhuu lapsistaan koko ajan jne. Kyllä se aika nopeasti huomaa natsaako vai ei. Tyhmyys on myös sellanen asia, että ei nappaa tutustua. Esim. jos henkilö uskoo horoskooppeihin, enkeleihin, ennustajiin, meedioihin, kummituksiin jne.
Niin, ja jos ei tajua mun huumoria, niin aika toivoton taival.
Miksi vapaa-ajalla pitäisi sosialisoitua? Eikö oman ajan saa käyttää kuten haluaa?
Petihommat. Sitten siirryn seuraavaan.
kapeakatseisuus ja tuomitsevuus.
Olen saanut lapsuudessa kuulla jo tarpeeksi "hauskoja" nais, homo ja ulkomaalaisvitsejä että nykyisin niiden kuuleminen saa minut heti kuohahtamaan yli.
Intuitioon mä luotan. Aina olen ollut oikeassa.
Veltto kädenpuristus, niinkuin kuollut kala