Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Iittalan Aalto-maljakon Hulluilta päiviltä netin kautta...

Ärsyyntynyt
14.04.2016 |

... ja siinä kyljessä, on pieni kuoppa/ilmakupla tmv. Valitanko Stockmannille vai suoraan Iittalaan. Jos maksan vaasista 100€ niin haluan sen olevan myös virheetön! Ei ole siis kuljetuksen aiheuttama vaan ihan selvästi tekovaiheessa tullut virhe.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä Stockkaan, jos saavat sinulle korvaavan ja ehjän tuotteen. Muuten ei jää muuta vaihtoehtoa kuin palautus. 

Vierailija
2/4 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikki Iittalan maljakot ja koriste-esineet on suupuhallettuja, jolloin ne pienet ilmakuplat on aivan normaaleja eikä niiltä voi välttyä. Kuitenkin jos se kupla on läpimitaltaan yli 1cm niin se voi vaikuttaa tuotteen kestävyyteen, jolloin voit palauttaa ja vaatia vaihdon pienempikuplaiseen. Terv. Iittalan tuotteita ammatikseen myyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että jälleenmyytäessä nämä pienet virheet pudottavat tuotteiden jällleenmyyntihintaa. Siksi olen asiasta ärsyyntynyt. Ei muissa Iittalan tuotteissani ole vastaavia virheitä ollut. 

AP

Vierailija
4/4 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyyntynyt kirjoitti:

Olen huomannut, että jälleenmyytäessä nämä pienet virheet pudottavat tuotteiden jällleenmyyntihintaa. Siksi olen asiasta ärsyyntynyt. Ei muissa Iittalan tuotteissani ole vastaavia virheitä ollut. 

AP

Ne kuplat ei ole virheitä ellei niiden löpimitta ylitä sitä 1cm, mutta kun ihmiset eivät tätä ymmärrä, että suupuhalluksessa tulee väkisinkin joskus pikkukuplia niin koittavat tinkiä typerästä asiasta. Jos se kupla nyt kuitenkin on sen 1cm tai isompi ja on tosi näkyvällä paikalla niin pyydä vaihtoa toiseen ja mene vaikka ihan sinne paikanpäälle itse valitsemaan se maljakko niin saat sellaisen, kun haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän