Miten tapasit aviomiehesi? Hyvän mielen ketju! :)
Tapasin aviomieheni ensimmäisen kerran, kun olin 15-vuotias lukiolainen.
Hän oli juuri lähdössä armeijaan, asui toisessa kaupungissa ja olimme molemmat serkkuni kavereita. Hän oli mielestäni tosi kiva, komea ja fiksu, mutta jotenkin autoileva "nuori mies" jännitti. Mutta vaihdoimme numerot, sen verran ihastunut olin. Onneksi molemmilla oli tuohon aikaan jo kännykät, asuimme molemmat vielä lapsuudenkodeissa.
Viestittelimme ja tutustuimme sitä kautta.
Kun mieheni pääsi armeijasta, olin jo 16-vuotias tässä vaiheessa, niin tapasimme taas pari kertaa kasvotusten ja sovimme että alamme seurustella. Hän muutti omaan kämppäänsä niin minä muutin sinne puolen vuoden päästä myös.
Ja siitä lähtien ollaan oltu yhdessä, nyt menossa jo 24 vuotta. Ollaan onnellisia yhdessä. <3 Lapsia meillä on kaksi.
Kommentit (34)
Kertoo paljon, että kukaan ei halua kommentoida tähän mitään.
Hengasi kavereidensa kanssa Malmin Novalla ja kävin pummimassa röökiä. Siitä se sitten lähti.
Ei o näkyny vielä eikä satavarmasti tule ikinä näkymään.
M50
Baarissa, lähettiin heti sänkyyn. Nyt 19 vuotta yhdessä.
Pubissa Lontoossa, oltiin kumpikin afterworkseillä ja alettiin jutella baaritiskillä odotellessa.
viime viikolla oli viidestoista hääpäivä.
Baaritiskillä. Se oli menoa kerralla. 21 vuotta myöhemmin rakastan edelleen.
Netissä. Ihan ensimmäisiä deittisivuja, ei ollut valokuvia, pelkkä teksti. Ihastui oikeasti ensin toisen ajatuksiin, sitten vasta ulkonäköön, kun monen viikon jälkeen tavattiin.
Olin poikaystäväni kanssa juhannusta viettämässä kaupungilla, olin 16v.
Näin puolitutun kundin, 18v. Sain päähäni että hänet minä haluan. Pyysin häntä syrjemmälle, annoin hänelle suullista hyvää. Päätimme lähteä hänen kämpille panemaan. Poikaystävälleni sanoin, "sori, meidän juttu oli tässä". Siitä lähtien olemme olleet yhdessä.
Tästä illasta on nyt 24 vuotta, tuloksena avioliitto, kolme lasta, uusi okt ja kaksi farmariautoa.
N40
Koirapuistossa, alettiin juttelemaan kun koiramme leikkivät keskenään.
Muuttotalkoissa, menin vähän nihkeästi kun oli puolitutun muutosta kyse. Sielläpä olikin raamikas kaveri muuttoapuna, teki vaikutuksen rentoudellaan ja rehtiydellään. Käytiin muuttopitsalla ja huomattiin että asutaan aika lähekkäin toisiamme. Siitäpä se sitten lähti, nyt 16 vuotta aviossa ja neljä lasta. Mies on rento ja rehti edelleen. Puolituttu muutettava on nykyään kummisetä ja läheinen perheystävä. Joskus on pienestä kiinni isot liikut elämässä.
Töissä, oltiin kollegoita pari vuotta, tehtiin paljon töitä ja tuömatkoja yhdessä ja ystävystyttiin. Jossain vaiheessa tajusin että mulla oli tunteita miestä kohtaan, en kuitenkaan halunnut riskeerata hyvää ystävyyssuhdetta joten en sanonut mitään.
Lopulta yhteinen työkaveri toimi puhemiehenä ja kumpikin tunnustettiin tunteemme.
yhdessä 4 vuotta.
Lentokoneessa matkalla kaasoksi ystäväni häihin.
Onko tämä vain naisille tarkoitettu? Vastaan kuitenkin. Olin opiskelemassa Lontoossa ja ujo opiskelukaverini kirjoitti koulun kahvilassa servettiin: "Would you go out with me?"
Niinpä menimme treffeille, hän muutti Suomeen ja olemme olleet aviossa neljännesvuosisadan.
Hän tuli kotiini työkeikalle. Kuka sanoo, ettei ketään haeta kotoa?
Palma de Mallorcalla, katedraalin edessä
Ital./esp. komea nuorimies
Kolmen tapaamiskerran jälkeen muutin hänen kotimaahansa, hänen luokseen ja nyt vuosia, vuosia myöhemmin olemme yhdessä edelleen rakastuneina ja super onnellisina.
Mökkibileissä alaikäisinä 29 v sitten
Netissä, Tinderiä ei silloin vielä ollutkaan. Mies sanoi prinsessaksi, se oli tosi ällön makeeta tekstiä kun luin jälkeenpäin. Tavattiin melkein heti. Olin juuri eronnut edellisestä suhteesta. Tämä suhde ei ottanut tulta alle heti, mutta vasta ajan kanssa. Yhdessä yli 10v, ja yhteisiä lapsia.
Kun näin että sillä on luottokortti olin myyty
Kokeile ennemmin Miten tapasit Tinder-miehesi