Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Ruohola Seura lehden kannessa.

Vierailija
14.04.2016 |

Miten noin kaunis nainen kuin Laura on niin ei löydä miestä? Jutussa luki että on sinkku ja haluaisi löytää miehen. Minä olen vapaa mies.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso perse.

Vierailija
2/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen kokonen peppu ja reidetkin todella paksut ja paino varmaan 85-90kg??  Ikuinen sinkku Laura :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso perse.

Lauralla on ihku beba. 

Vierailija
4/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheen kokonen peppu ja reidetkin todella paksut ja paino varmaan 85-90kg??  Ikuinen sinkku Laura :D

Idiootti.

Vierailija
5/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla on kaunis vartalo. Tosimiehelle kelpaisi.

Vierailija
6/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin kaunis nainen kuin Laura on niin ei löydä miestä? Jutussa luki että on sinkku ja haluaisi löytää miehen. Minä olen vapaa mies.

Lauralla taitaa vain olla rima niin korkealla, että useimmat eivät sen yli pääse. Muistelen, että hän sanoi jossakin haastattelussa  vuosia sitten, että hänen ihannemiehensä olisi esimerkiksi jääkiekkoilija.

Vierailija
7/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura kun haluaa urheiluhullun miehen.

Vierailija
8/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura tykkää urheilumiehistä...varma tieto Aalto, Tami, Lehterä......

Vierailija
9/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura käyttää seksikkäitä alusvaatteita mustia ja punasia hipster ja string malleja. Pari kertaa nähnyt ostoksilla stolalla.

Vierailija
10/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruohola on järkyttävä läski, siinä syy. Eikä ole kuulemma kovinkaan mukava ihminen vaan ravityyppien mukaan melkoinen tyranni.

Vierailija
11/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauralla taitaa vain olla rima niin korkealla, että useimmat eivät sen yli pääse. Muistelen, että hän sanoi jossakin haastattelussa  vuosia sitten, että hänen ihannemiehensä olisi esimerkiksi jääkiekkoilija.

Ruohola on pikkuisen isokokoinen sillä jääkiekkoilijathan tunnetusti ottaa puolisokseen missejä ja malleja. Alkaa olla myös yli-ikäinen jääkiekkoilijapojille.

Vierailija
12/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruohola on järkyttävä läski, siinä syy. Eikä ole kuulemma kovinkaan mukava ihminen vaan ravityyppien mukaan melkoinen tyranni.

Olen kuullut samaa raviohjastajilta ja studio henkilöiltä....todella koppava ja omahyväinen.

Vierailija
13/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on kyllä nätti nainen jolla komea peppu sekä lantio. Ihan toista maata kuin esim ne fitness naiset jotka ovat itsensä kuivattaneet tai kemialla pilanneet.

Vierailija
14/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen on naiselle susi. Täällä typerät AV-mammat luulevat tietävänsä Lauran miehettömyyden johtuvan ylimääräisistä kiloista. Lauran oman ikäisistä (n.45 v ja ylöspäin) suomalaisista miehistä suurin osa pitää Lauran näköistä ja kokoista naista täysin kelvollisena.

Tietysti jos pää kumisee tyhjää on hyvä, että ihmisellä on edes jotain, jolla mahdollisia kumppaniehdokkaita miellyttää. Aikuisella, sivistyneellä ja laajan uran tehneellä naisella on muutakin tarjottavaa miehelleen kuin hoikka vartalo.

Juu ja kyllä minä olen itsekin pikkuisen pläski. Ikää on muutama vuosi päälle neljänkymmen ja kiloja ollut liikaa koko aikuisiän. Kummasti on kuitenkin miesseuraa löytynyt aina, kun sellaista on halunnut. Myös niitä jääkiekkoilijoita. Nykyisen miehen kanssa olen ollut 4 vuotta ja yhtä punkero olin tutustuessamme. 

Ilkeä ja tyhmä ihminen on aina ruma ja epäviehättävä, siinä ei kaunis kroppa auta mitään.

Vierailija
15/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen on naiselle susi. Täällä typerät AV-mammat luulevat tietävänsä Lauran miehettömyyden johtuvan ylimääräisistä kiloista. Lauran oman ikäisistä (n.45 v ja ylöspäin) suomalaisista miehistä suurin osa pitää Lauran näköistä ja kokoista naista täysin kelvollisena.

Tietysti jos pää kumisee tyhjää on hyvä, että ihmisellä on edes jotain, jolla mahdollisia kumppaniehdokkaita miellyttää. Aikuisella, sivistyneellä ja laajan uran tehneellä naisella on muutakin tarjottavaa miehelleen kuin hoikka vartalo.

Juu ja kyllä minä olen itsekin pikkuisen pläski. Ikää on muutama vuosi päälle neljänkymmen ja kiloja ollut liikaa koko aikuisiän. Kummasti on kuitenkin miesseuraa löytynyt aina, kun sellaista on halunnut. Myös niitä jääkiekkoilijoita. Nykyisen miehen kanssa olen ollut 4 vuotta ja yhtä punkero olin tutustuessamme. 

Ilkeä ja tyhmä ihminen on aina ruma ja epäviehättävä, siinä ei kaunis kroppa auta mitään.

Aika lailla samaa mieltä. Kummallinen harhaluulo jollain, että miehet aina haluavat jotain langanlaihaa naista.

Jos vertaa naisellista Laura Ruoholaa samanikäisiin tai vähän nuorempiin "fitness naisiin" niin Laurahan vie pelin 100-0. Muutama lisäkilo ei ole ollenkaan naisella pahitteeksi kun luontaista naisellisuutta vaan löytyy, ei mitään kemialla tehtyä kuminaamaa ja tekohymyä.

Vierailija
16/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura oli nuorena hyvin kaunis ja myös hyvin hoikka. Itse tunsin hänet urheilupiireistä, olemme samanikäisiä. Olin siis urheiluorganisaatiossa töissä ja Laura oli jo silloin Urheiluruudussa ja todella suosittu urheilutoimittaja kaikissa isommissa kisoissa. Ainakin silloin hän oli myös todella mukava, olimme melko paljonkin töiden vuoksi tekemisissä.

Nyt hän on kaunis 45-46 v. nainen, eivät kilot ole häntä rumentaneet.

Vierailija
17/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Laura vaan naisellinen nainen ja ihanan pyöreä peppu. Sanokaapa joku samanikäinen suomalainen fitnessmamma joka vetää vertoja Lauralle.

Vierailija
18/29 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla samaa mieltä. Kummallinen harhaluulo jollain, että miehet aina haluavat jotain langanlaihaa naista.

Jos vertaa naisellista Laura Ruoholaa samanikäisiin tai vähän nuorempiin "fitness naisiin" niin Laurahan vie pelin 100-0. Muutama lisäkilo ei ole ollenkaan naisella pahitteeksi kun luontaista naisellisuutta vaan löytyy, ei mitään kemialla tehtyä kuminaamaa ja tekohymyä.

Tunnetko Lauran hyvinkin ja onko teillä ollu jotain sutinaa? Olitteko samoissa töissä?

Vierailija
19/29 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruohola on pikkuisen isokokoinen sillä jääkiekkoilijathan tunnetusti ottaa puolisokseen missejä ja malleja. Alkaa olla myös yli-ikäinen jääkiekkoilijapojille.

Jääkiekkoa pelaavat muutkin kuin pojat. Vai lopettaako kaikki pelaamisen 25 vuotta täytettyään?

Vierailija
20/29 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ja ikä syynä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme