Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisina pidät 35-40-v. lapsettoman miehen mahdollisuuksia saada vielä ekalla kierroksella oleva kumppani

Vierailija
13.04.2016 |

.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvinä

Vierailija
2/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "ekalla kierroksella".

Lapseton kumppani > hyvät mahdollisuudet

Kumppani, joka ei ole ollut aviossa > hyvät

Kumppani, jolla ei ole ollut vakavaa suhdetta > hyvin pienet

Vierailija
4/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä etsit ja miten, sekä millainen itse olet.

Vierailija
5/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tsäänssit! Ei hätiä.

Vierailija
6/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuossa ikähaarukassa oleva nainen, ei lapsia, eikä avio- tai avoliittoja. En halua lasta ollenkaan, olisiko se kuitenkin suunnitelmissa? Vaikka haluaisinkin, koen, etten ehtisi tutustumaan uuteen ihmiseen, odottamaan alkuhuuman ohimenoa jne. Olisin liian vanha jo.

Vierailija
7/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikeaa mutta ei mahdotonta. Samaan ikäryhmään kuuluvana naisena löysin nuoremman kumppanin. Molemmat ekalla kierroksella ja toivottavasti ei tarvitse lähteä toiselle kierrokselle, siinä tapauksessa elän ehkä jatkossa yksin/lasten kanssa (mahdollisten tulevien lasten siis).

Vierailija
8/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vaikeeta, mutta on se mahdollista.

Mutta yh-äippiä 2-6:den lapsensa kanssa saattaa löytyä mutta lapsihaaveille saat kyllä sitten heittää hyvästit . Ne on jo kakaransa monikulttuuristen ja muiden hampuusien kanssa hankittu eikä lisää enää tule piste.

Vierailija
9/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä iässä vielä perheenperustaminen on kaiken tekemisen tavoitteena. Mutta eihän elämää voi valmiiksi suunnitella.

ap

Vierailija
10/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kai. Mutta miksi - Itse olen 30+ vuotias mies, enkä ymmärrä miksi asettaisin nimenomaisesti tavoitteeksi sen, että tuleva mahd. kumppanini olisi ns. ekalla kierroksella. - Parhaassa tapauksessa hän on jopa oppinut jotain aiemmista, tai aiemmasta suhteestaan. Ja kenties myös itsestään. - Toki hieman hirvittää ajatus suhteesta jossa mahd. kumppanilla olisi useita lapsia mahd. useiden kumppanien kanssa. Mutta uskon vakaaasti siihen, että on olemassa itseäni sekä nuorempia että vanhempia ensimmäisellä tai toisella olevia kumppaniehdokkaita. - Siihen, miksi joku päätyy eroon on varmasti yhtä monta syytä kuin on eroa. Eivät ne varmasti useinkaan helppoja ole. - Enkä nyt tiedä olenko itsekään maailman "helpoin" tai "mutkattomin" kumppani ehdokas, kun olen viihtynyt niin kauan lähinnä vain itsekseni.   

Vierailija
11/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin helvetisti parempina kuin vastaavanlaisen naisen mahdollisuudet ovat.

Vierailija
12/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tuossa ikäryhmässä oleva mies, ja voin sanoa että en pidä mitenkään todennäköisenä että saisin millään kierroksella olevaa kumppanikseni, koska ei sitä ole tapahtunut tähänkään ikään mennessä.

Vierailija
13/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin helvetisti parempina kuin vastaavanlaisen naisen mahdollisuudet ovat.

Miten niin? Luulisin, että ekalla kierroksella olevan kumppanin löytäminen yli kolmekymppisenä olisi naiselle helpompaa, koska ujoissa miehissä on varmaan enemmän vakavasti seurustelemattomia seurustelemattomia kuin ujoissa naisissa.

Vierailija
14/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on 36-vuotias korkeakoulutettu sinkku, jolla asunnot, autot tms ja hyvässä työssä. Lapseton, ei avioliittoja, yksi avoliittto. Komea ja atleettinen, pitänyt itsestään hyvää huolta. Ottajia tuntuu olevan 25-vuotiaista naisista alkaen niin paljon että kuuluisa kohtaamisongelma konkretisoituu tässä tapauksessa oikein hyvin.

Vierailija
15/29 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä!

T. Lapseton, naimaton n25v

Vierailija
16/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea etsimässä... hemppu_hemulinen@luukku.com

Vierailija
17/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla ekalla kierroksella? Eikö itsetuntosi riitä olemaan ihmisen kanssa jolla on historiassa avioliitto? Nelikymppisillä naisilla saattavat lapset olla hyvinkin jo teini-iässä, joten etkö koe olevasi tarpeeksi aikuinen heidän äidin kanssa? Vai haluatko leikkiä kokenutta setämiestä jollekin parikymppiselle neitsykäiselle ja leikkiä kotia hänen kanssaan? Mitä vikaa sinussa on kun et ole löytänyt ajoissa naista? :)

Vierailija
18/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tarkoitetaan ensimmäisellä kierroksella. Itse olen 33 -vuotias nainen, lapseton ja avioliittoja takana 0. Mutta ilmeisesti liian vanha siis?

Vierailija
19/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 2 tapausta jossa jopa noin/yli 40-v mies on löytänyt ikäisensä lapsettoman ja naimattoman naisen ja ovat vielä saaneet yhdessä 3 lasta. Mutta molemmissa nainen on ollut harras uskovainen ja siksi säästänyt itseään oikealle kumppanille... En usko että se katsoo ikää, mutta ehkä sinun ominaisuuksiasi: mistä johtuu ettei kumppania ole tähän mennessä löytynyt? Oletko hyvin vaativa tavalla tai toisella? Se kertonee jotain todennäköisyyksistä juuri kohdallasi.

Vierailija
20/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% ainakin minulla aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi