Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva,helppo kukka amppeliin?

Vierailija
13.04.2016 |

Tahtoisin kesäksi ulos riippumaan kukkia, onko suositella jotain suht varmaa kasvia anti-viherpeukalolle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko vai varjo? Jaksatko kastella / nyppiä kuivia kukkia?

Vierailija
2/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoinen paikka, ja mielellään helppohoitoinen. Jos ei koko aikaa tarvii nyppiä niin käy sekin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastella pitää joka päivä kuitenkin.

Vierailija
4/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijunmekko

Vierailija
5/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orvokki

Vierailija
6/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orvokki ei ole kovin aurinkoisen paikan kasvi. Pelargoni on hyvä, vaatii vain paljon ravinteita eli lannoitusainetta veteen. Ei juuri tarvitse nyppiä. On myös riippuvia malleja...

Samoin sääkukka on mainio ja kaikki marketat, eli sellaiset päivänkakkaran näköiset. Voivat tosin olla vähän liian pystykasvuisia. Miljoonakello, petunia, sekä maahumala ja kaikki hopeanväriset riippuvat kasvit, joita voi laittaa ruukun reunoille. Näyttää tyylikkäämmältä kuin yhden lajin istutukset. 

Hae kirjastosta joku ruukkupuutarhakirja, niissä on ihania yhdistelmiä!

Vierailija
7/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijunmekko

Aivan ihana 😃

Meillä on joka kesä. Edellisessä talossa sille oli suotuisampi paikka. No, oon sen tännekin jo kahtena kesänä hilannut. Nyt taidan sijoittaa sen ekan kesän paikkaan tuonne keinun tykö.

Ei kukkinut niin paljon viime kesänä varjoisammassa paikassa.

Niin suloinen 💚

Minun stressin karkoitus kukka :)

Vierailija
8/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille vastauksista, keijunmekko on kyllä todella kaunis! Lisääkin saa laittaa ideoita ja yhdistelmiä :)

Vierailija
9/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausimansikka. Itse laitan sitä kesäksi länsiparvekkeelle. Marjat maistuvat vähän samalle kuin ahomansikat.

Vierailija
10/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonakello tykkää auringosta, mulla on sitä joka kesä takapihalla joka on tosi paahteinen. Äidilläni on keijunmekko pohjoisseinällä eikä saa yhtään, siis yhtään aurinkoa. Menee siis myös auringossa? Nukenkaulus on tosi helppo... Vaatii vettä mutta muuten ei tartte hoitaa mitenkään. Viime kesän kaatosateista tuntui suorastaan tykkäävän 😄