Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän pyöreistä naisista

Vierailija
13.04.2016 |

Ne kiikuttaa oikein kovasti. Paljon seksikkäämpiä kuin mitkään hoikat naiset.
Naisella saa olla reilut reidet, leveä pehva ja isot tissit. Ei haittaa jos on mahassa ylimääräistä. Tyyliin https://www.youtube.com/playlist?list=PLB4A160C70BA54146

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä luulen että monetkin miehet tykkäisi seksimielessä pyöreistä naisista, mutta ehkä yleisen mielipiteen vuoksi haluavat seurustella hoikkien kanssa.

Minä puolestani epäilen monien naisten pitävän pyöreistä miehistä sisimmässään...

Kyllä minulle kelpaisi.

Vierailija
22/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon liian iso. :/

Enkä ole kaunis kasvoiltani.

Paljonko painat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko painat?

~115

24/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Kiva että ihmiset tunnistavat sen mistä itse tykkäävät, ihan muiden mausta välittämättä.

Vierailija
25/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ottaisin ilolla pyöreämmän naisen, yleinen mielipide pyh, me kaksi meillä ois ihanaa, se on pääasia. 

Vierailija
26/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän lihavista ja vatsa- ja selkämakkarat tärkeimmät. En rinnoista ja perseistä välitä. Eikä runsas läski mahassa ole todellakaan ylimääräistä vaan essentiaalia ja läskin puute tai vähäinen määrä mahassa on alimääräistä, eli erittäin huonoa kaikin tavoin.

M21

Nainen jolla on tuommoinen vartalo on todennäköisesti kyllä todella epäterve.

Vierailija
27/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on taas joku seksuaalisesti estynyt nainen, joka alapeukuttaa kaikkia kommentteja. Mitä jos yrittäisit päästä niistä estoistasi ja omasta tyytymättömyydestäsi, niin olosikin paranisi ja sinun ei tarvitsisi hakea nautintoa alapeukutuksesta. Vai oletko laiheliini ja vain kateellinen pyöreille naisille?

Oikeat miehet, jotka nauttivat seksistä oikeiden naisten kanssa haluavat pyöreitä, muodokkaita naisia, ei näitä muotimaailmasta tuttuja rimppakinttuja. Miehet, jotka haluavat sellaisia naisia, ovat luultavasti salaa homoja, niin kuin suurin osa muotisuunnittelijoistakin. Muotimaailma on miehinen ja homoseksuaalinen. Siitä syystä mallit näyttävät pikku pojilta eivätkä naisilta.

Vierailija
28/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään sellainen kiinteästi pyöreä nainen on seksikäs, luomu rinnat jotka ovat isot ja roikkuvat vähän, muhkeat reidet joissa ei ole selluliittia tai jos on niin ihan vähän. Koko kropassa ei saisi olla juurikaan selluliittia. Ja lisäksi kauniit kasvot joissa ylimääräinen ei näy. Ja olen siis nainen.

Itse olen lihava mutta todella "väärällä" tavalla, eli selluliitia löytyy, järkyttävät maha-ja selkämakkarat ja perse on omituisen pieni. Mutta koko mun kroppa roikkuu ja on täynnä muhkuroita. Kasvot ovat juuri sellaiset mistä tykkään, mutta siinä se. Vaatteet päällä näytän onneksi omasta mielestänikin hyvältä. Mieheni selkästi on enempi hoikkien perään, vaikka olen enempi tai vähempi ollut pyöreä suhteemme aikana.

Vierailija
29/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muotimaailma on miehinen ja homoseksuaalinen. Siitä syystä mallit näyttävät pikku pojilta eivätkä naisilta.

Mallit näyttävät nuorilta ja freeseiltä naisilta/naisenaluilta, läskit taas näyttävät parhaat päivänsä nähneiltä emakoilta.

Vierailija
30/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreet tytöt on ihanneksii

ne syö muutakin kun vihanneksii

kun niiden kanssa on seksii

saa naista tarpeeksi

Vierailija
31/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saa naista tarpeeksi

Paljon painat itse?  Urheiletko?   OIetko hyvännäköinen?

Vierailija
32/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saa naista tarpeeksi

Paljon painat itse?  Urheiletko?   OIetko hyvännäköinen?

Liikaa. Liian vähän. En.

Vierailija
33/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko painat?

~115

Ihan ok paino, varaa nostaa kyllä. Kuinka pitkä olet?

Vierailija
34/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pyöreä nainen tarkoittaa samaa kuin pyöreät rinnat ja pakarat. Aika harva mies innostuu paksuniskaisesta, pyöreävatsaisesta lattaperseestä, jolla rinnat A-kuppia.

Vierailija
35/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko painat?

~115

~165

Vierailija
36/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurustellut ihan kaikenkokoisten naisten kanssa, kyllä se itse ihminen on minut hurmannut. Yhden pyöreämmän naisen kanssa oli tosi hauskaa, iloinen ja täysin estoton sängyssä varsinainen luonnonlapsi. Olitpa minkäkokoinen hyvänsä, niin jos korvien väli ei ole kunnossa ja olet ikävää ja masentavaa seuraa, niin en minä ainakaan sellaisia ihmisiä jaksa.

Vierailija
37/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on taas joku seksuaalisesti estynyt nainen, joka alapeukuttaa kaikkia kommentteja. Mitä jos yrittäisit päästä niistä estoistasi ja omasta tyytymättömyydestäsi, niin olosikin paranisi ja sinun ei tarvitsisi hakea nautintoa alapeukutuksesta. Vai oletko laiheliini ja vain kateellinen pyöreille naisille?

Oikeat miehet, jotka nauttivat seksistä oikeiden naisten kanssa haluavat pyöreitä, muodokkaita naisia, ei näitä muotimaailmasta tuttuja rimppakinttuja. Miehet, jotka haluavat sellaisia naisia, ovat luultavasti salaa homoja, niin kuin suurin osa muotisuunnittelijoistakin. Muotimaailma on miehinen ja homoseksuaalinen. Siitä syystä mallit näyttävät pikku pojilta eivätkä naisilta.

Minä ainakin alapeukutin monia kommentteja, koska en ole samaa mieltä ja jotkut niistä oli suorastaan vastenmielisiä. En ole estynyt sen enempää seksuaalisesti kuin muutenkaan, enkä nauti peukuttelusta suuntaan tai toiseen. Mielestäni on huvittavaa lukea näitä läskifanitusketjuja, koska aina tulee teitä jotka epätoivoisesti yritätte perustella ylipainon olevan naiseuden määritelmä, Oikeita Naisia. Onhan se kiva, että löytyy myös miehiä jotka teidät kelpuuttaa.

Vierailija
38/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmään sellainen kiinteästi pyöreä nainen on seksikäs, luomu rinnat jotka ovat isot ja roikkuvat vähän, muhkeat reidet joissa ei ole selluliittia tai jos on niin ihan vähän. Koko kropassa ei saisi olla juurikaan selluliittia. Ja lisäksi kauniit kasvot joissa ylimääräinen ei näy. Ja olen siis nainen.

Itse olen lihava mutta todella "väärällä" tavalla, eli selluliitia löytyy, järkyttävät maha-ja selkämakkarat ja perse on omituisen pieni. Mutta koko mun kroppa roikkuu ja on täynnä muhkuroita. Kasvot ovat juuri sellaiset mistä tykkään, mutta siinä se. Vaatteet päällä näytän onneksi omasta mielestänikin hyvältä. Mieheni selkästi on enempi hoikkien perään, vaikka olen enempi tai vähempi ollut pyöreä suhteemme aikana.

Olet lihava juuri oikealla ja parhaalla, kroppasi kuulostaa juuri ihanteeltani. Juuri nuo maha- ja selkämakkarat sekä se että koko kroppa roikkuu ja on täynnä muhkuroita, on täydellistä. Iso perse ei ole hyvä, mutta toisaalta ei sekään jos on ihan litteä muuhun kroppaan nähden.

Vierailija
39/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis naiseni (159 cm ja 85 kg) on kiihottavinta mitä ikinä olen nähnyt. Peppua ja reittä löytyy, ja kohta se masukin lähtee kasvamaan. 

t. Tuleva isä

Vierailija
40/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko painat?

~115

~165

Ok. Ikäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän