Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa mennä huvipuistoon yksin?

Vierailija
13.04.2016 |

Aina huudetaan että on vielä yksi paikka vapaana. Kun minulla ei ole ystäviä (ihmisystäviä) Mitä te ajattelette jos ihan tavallisen näköinen nuori nainen ei saa viereensä huvipuistossa ketään ihmistä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa.

Vierailija
2/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähteä sun kanssa , jos et ihmisvihaaja ole ? = )

Vierailija
4/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole, onhan siellä laite täynnä ihmisiä, kun huutaminen alkaa niin kaikki on yksin yhdessä.

Vierailija
5/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole noloa. Mistä kukaan tietää oletko yksin vai onko seurueesi esim ostamassa jäätelöä. Ei kaikki edes halua kaikkiin laitteisiin. Nauti! Ja onhan siinä mahdollisuus tutustua vierustoveriin 😀

Vierailija
6/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ei ole ystäviä? Mikä sinussa on vikana?

Vierailija
7/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Siellä kaikki ryntäilee niin touhussaan laitteesta toiseen, ettei kukaan ehdi vahtia millä kokoonpanolla joku toinen on liikkeellä. Moni tuo lapset sinne, mutta lapset hajaantuvat pitkin puistoa ja vanhempi hengailee siellä suurimman osan ajasta itsekseen. Sen kun nautit päivästä ja katselet ihmisiä.

Vierailija
8/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain rohkeasti ja tee mitä haluat äläkä välitä toisten mielipiteistä, tuskin kukaan edes kiinnittää huomiota!

Vierailija
9/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Itsekin olen nuori nainen ja teen paljon asioita yksin, suurimman osan ihan mielelläni :) Mars huvipuistoon jos huvittaa! :D

Vierailija
10/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla ei ole ystäviä? Mikä sinussa on vikana?

Sussa on ainakin pahasti vialla luonne ja älykkyyden puute.

Vierailija
11/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla "yksi paikka vapaana"-huudahduksellahan pääsee kätevästi loppujonon ohi, jos on yksin liikenteessä!

Vierailija
12/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs noloo siinä olis. Tuskin kukaan edes huomaa sua, ellet vedä päälles huomioliiviä, missä lukee: Olen yksin.

Vierailija
13/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin usein ainoana lapsena yksin laitteissa, jos mentiin perheenä eikä kavereiden kanssa. Ihan hyvin voit mennä. 

Vierailija
14/19 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se noloo ole. Mutta eikös noi huvipuistot oo vähä lasten juttu. Mä laittaisin enemmin rahat baariin.

M20

Vierailija
15/19 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minusta noloa. Näin 14-vuotiaana ainakin kaikki ovat kaverin kanssa liikkeellä. Kolmistaan ei kannata, koska yksi (se vähiten suosittu) jää aina jonkun vieraan viereen.

Vierailija
16/19 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa miksi elokuvat yms. on muka noloja yksin. Eikö ne nimenomaan ole yksinäisyyttä lievittämään?

Vierailija
17/19 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/19 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se noloo ole. Mutta eikös noi huvipuistot oo vähä lasten juttu. Mä laittaisin enemmin rahat baariin.

M20

Parhaissa paikoissa on ikäraja 24, että et sä vielä niihin pääse, vain räkälöihin ja opiskelijabaarehin. Mee nyt vaan sinne huvipuistoon, sua isommatkin kiertää maailman huvipuistoja ja tienaavat mukavasti testailemalla vuoristoratoja :D

Vierailija
19/19 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin perheeni kanssa särkänniemessä. Mies ei tahtonut laitteisiin ja lapset kävivät lastenlaitteissa. Jonotin sitten yksinäni johonkin " vuoristorataan". Monta kertaa lähti tyhjilläkin paikoilla. Henkilökunta ei missään vaiheessa huudellut, että on muutama yksittäinen paikka. Huusin sitten itse lähempänä porttia, että tulisin kyytiin, kun muut tuntuivat liikkuvan pareittain. Pääsin ohi.