hiilihappokorkki
Kommentit (19)
Joidenkin sitten vaan on pakko avautua vaikka ei osaa vasta kysymykseen joka oli harvinaisen yksiselitteinen. Mitä maksaa? Missä myynnissä?
Soda streamin hinnoille tuskin pärjää mutta eipä noiden idea olenkaan olla suurkuluttajien käytössä...
Uutisessa sanottiin että useissa k- ja s-ketjujen myymälöissä. Hintaa ei mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Uutisessa sanottiin että useissa k- ja s-ketjujen myymälöissä. Hintaa ei mainittu.
Ei ainakaan meidän lähimyymälöissä
Vauva lehden legendaarinen palsta on mennyt vituiksi.... Ei täältä enää saa vastauksia turhan päiväisiin kysymyksiin...
Vierailija kirjoitti:
Soda streamin hinnoille tuskin pärjää mutta eipä noiden idea olenkaan olla suurkuluttajien käytössä...
En oikeen tiedä kenen käyttöön se olis.. Tarttet kuitenkin sen tyhjän limupullon ja vettä. Samantien voi sit olla sitä limua.
Koko korkkikin on ongelmajätettä. Muovia ja alumiinia sekaisin.
Paskempi idea kuin kapselikahvit.
Sodastreamissa kuluu vain hiilihappoa, kaasupullokin vain täytetään uudestaan.
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeen tiedä kenen käyttöön se olis.. Tarttet kuitenkin sen tyhjän limupullon ja vettä. Samantien voi sit olla sitä limua.
Kuten keksijä sanoi... Eukko ei sietänyt soda streamia keittiössä ja heitti sen meneen. Korkit säilyy pienessä tilassa mutta eihän noista tee kuin joskus harvoin. Suurkuluttaja tarvii edelleen soda streamin
Korkin muovisuus taas lienee alkuvaiheen ongelma. Tuon voi tehdä ekomuoveistakin...
Ja mä kun odotan innolla. En mä niitä limpparikorkkeja (=e-koodeja) tahdo vaan hiilihapottaa limuksi vaikka tuoremehua.
Ei tule Soda Streamia ,eillekään, kauhea tilarohmu koneineen, omine pulloineen,patruunoineen ja esanssipulloineen.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä kun odotan innolla. En mä niitä limpparikorkkeja (=e-koodeja) tahdo vaan hiilihapottaa limuksi vaikka tuoremehua.
Ei tule Soda Streamia ,eillekään, kauhea tilarohmu koneineen, omine pulloineen,patruunoineen ja esanssipulloineen.
Ööö.... Eihän sulle tule esanssi pulloa jos et käytä esanssia. Hiilihappopullo taas on koneen sisällä. Pienempään tilaan toi mahtuu kuin kahvinkeitin...
Vierailija kirjoitti:
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten keksijä sanoi... Eukko ei sietänyt soda streamia keittiössä ja heitti sen meneen. Korkit säilyy pienessä tilassa mutta eihän noista tee kuin joskus harvoin. Suurkuluttaja tarvii edelleen soda streamin
Korkin muovisuus taas lienee alkuvaiheen ongelma. Tuon voi tehdä ekomuoveistakin...
Ekomuovin lisäksi siinä on kuitenkin metallia.
Miksi puhtaasta vedestä pitäisi tehdä limua? Mieluummin näkisin keksinnön, joka poistaa vedestä kaikki epäpuhtaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekomuovin lisäksi siinä on kuitenkin metallia.
Ja ongelma ihan tarkkaan ottaen oli mikä? Sinussakin on rautaa eikä se tee sinusta (kai) ongelmajätettä....
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhtaasta vedestä pitäisi tehdä limua? Mieluummin näkisin keksinnön, joka poistaa vedestä kaikki epäpuhtaudet.
Täh, Britahan on tehnyt vedensuodatuslaitteita reilusti yli 20v ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Keksitty jo ainakin kymmenen vuotta sitten:
http://www.coolstuff.fi/LifeStraw-vedenpuhdistin
Hinta muistaakseni alle dollari
Vierailija kirjoitti:
Sua vois kiinnostaa toi
No niin odottelinkin ketjua. Mielestäni aivan paska idea. En mikään ympäristöaktivisti ole, mutta kuulostaa aikamoiselta porsastelulta.
Epäilen myöskin ettei nuo voi olla niin halpoja, että niitä kiinnostaisi ostaa. Limppari maksaa jotain 0,8e/litra, olen melko varma että nuo korkit maksaa jotain 2-3e/kpl. Ja jos yhdestä korkista saa sen puoli litraa limpsukkaa niin niitähän pitää sitten aina ostaa aika monta jos haluaa paljon piristävää limpsaa litkiä.