KALA-JALKAHOITO, kuka käynyt?
Tuliko oikeasti pehmeät jalat ja rentoutunut olo?
Kommentit (11)
Suomessa ne kalat käytetään koko ajan uusiksi mikä tarkoittaa että ne levittävät tauteja ihmiseltä toiselle. Eli tuskin rentouttaisi kun tämän tietää
Oli tosi tehotonta. Ei ainakaan minun jalat niitä kaloja hirveästi kiinnostaneet. Mutta once in a lifetime.
Kävin Australiassa lomaillessani. Valkohai tuli ja hoiti homman. Lähti känsät ja kaikki muu polvilumpiosta alaspäin.
Jossain etelänmaassa käytiin ihan huvin vuoksi. En edes odottanut mitään suuria tuloksia, mutta kalat oli ahkeria ja niiden touhuja oli kiva katsella.
Minä kävin matikkahoidossa,tuli jalat puhtaaksi .Ne nuolivat varpaanvälitkin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ne kalat käytetään koko ajan uusiksi mikä tarkoittaa että ne levittävät tauteja ihmiseltä toiselle. Eli tuskin rentouttaisi kun tämän tietää
Meinaat että altaassa ei ole mitään puhdistussysteemejä? Ainakin paikassa jossa näin ko. altaan niin allas oli todella siisti ja kirkasvetinen..
Mutta miten eläinrääkkäystä? Eikö ne kalat luonnossakin jotain imeskelisi.
Vierailija kirjoitti:
Jossain etelänmaassa käytiin ihan huvin vuoksi. En edes odottanut mitään suuria tuloksia, mutta kalat oli ahkeria ja niiden touhuja oli kiva katsella.
'tuntuko' miltään'?
Kerran olen minäkin kokeillut. Ihan ok. Suurta vaikutusta ei huomannut. Tuntui vähän kutittavalta. Ihan kiva kokeilla kerran elämässään, mutta se kerta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että altaassa ei ole mitään puhdistussysteemejä? Ainakin paikassa jossa näin ko. altaan niin allas oli todella siisti ja kirkasvetinen..
Mutta miten eläinrääkkäystä? Eikö ne kalat luonnossakin jotain imeskelisi.
Ei ne altaat likaisia ole vaan ne kalat. Ne syö sitä ihoa.
Ja eläinrääkkäystä koska niillä kaloille on yleensä huonot oltavat esim tankki ei ole tarpeeksi iso jne
En ole käynyt enkä mene koska en tahdo tukea eläinrääkkäystä.