Kumman puhelimen ostan? Microsoft Lumia 550 vai 650?
Paikalla ketään joka osaisi kertoa näistä puhelimista ja niiden eroista?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
samsung galaxy a3 on hyvä.
Tämänkin hinta 300 pintaan, kysyin parinsadan puhelinta.
Osta sellainen kunnon näppäinpuhelin mistä ei löydy nettiä.
Et kadu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumiat on tosi paskoja puhelimia, eikä niihin saa oikein mitään sovelluksiakaan. Suosittelen ostamaan jonkun muun merkin. Windows-puhelinten aika on ohi.
Ja tätähän mä kysyin, niinhän? = )
Mä taas olen liki satavarma, että juuri tota sä kysymyks elläsi hait, eli trollin tiellä olit vahvasti. Rajasit kysymyksesi täysin tietoisesti Microsoftin Lumioihin, koska tiesit erittäin hyvin miten niihin suhtaudutaan.
No vastaukset on ainakin juuri sitä mitä hait, eli siinä mielessä trolli katsotaan onnistuneeksi. Et kuitenkaan nähnyt juurikaan vaivaa trollisi suunnittelussa, etkä käyttänyt mielikuvitustasi, joten av-palstan vanhemman virallisen trolliasiantuntijan tuomio tästä trollhättanista on 2/5.
Mulla oli Lumia 950. Tykkäsin tosi paljon. Nyt on Microsoft Lumia 640 XL. Tää on hyvä, mutta tosi pieni muisti ja aika surkee kamera ainakin mun tärinäkäsilleni.
Työpuhelimana 550 on ainakin mainio. Kamerakin hyvä, parempi kuin 640XL. Terv edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumiat on tosi paskoja puhelimia, eikä niihin saa oikein mitään sovelluksiakaan. Suosittelen ostamaan jonkun muun merkin. Windows-puhelinten aika on ohi.
Ja tätähän mä kysyin, niinhän? = )
Mä taas olen liki satavarma, että juuri tota sä kysymyks elläsi hait, eli trollin tiellä olit vahvasti. Rajasit kysymyksesi täysin tietoisesti Microsoftin Lumioihin, koska tiesit erittäin hyvin miten niihin suhtaudutaan.
No vastaukset on ainakin juuri sitä mitä hait, eli siinä mielessä trolli katsotaan onnistuneeksi. Et kuitenkaan nähnyt juurikaan vaivaa trollisi suunnittelussa, etkä käyttänyt mielikuvitustasi, joten av-palstan vanhemman virallisen trolliasiantuntijan tuomio tästä trollhättanista on 2/5.
Nykyinen puhelin on lumia, siksi harkitsen uudeksikin lumiaa. Porvoostahan kaikki asialliset jutut palstalla on, pillukarva ja miesvihaketjut ei koskaan. Ja missä niitä lumioita noin paljon dissataan? iPhone-uskovaisten leirissä?
Etkä siis edes vastannut ketjussa esittämiini muihin kysymyksiin, joten suksi sinä vittuun.
En minäkään osaa vastata kysymykseen. Sanoisin vaan, että Lumia 830, 930, ja Samsung S6 kokemuksella, Lumiat ovat aivan hyviä puhelimia. En ole teini enkä juokse muodin perässä, eikä tässä Samsungissa ole mitään hyödyllistä mitä Lumioista puuttuisi. "Appeja" löytyy ihan tarpeeksi joka puhelimelle, selaimet toimii hyvin kaikissa jne. Ainoa ikävämpi juttu on että HERE Drive poistuu Lumoista kohta, on toiminut ainakin minulla tosi hyvin.
Kiitos muutamista asiallisista vastauksista, lisää kokemuksia tai suosituksia?
Pillukarva ketjuihin satelee vastauksia, tähän ei?