Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kutsun sovitteluun..

Vierailija
13.04.2016 |

Vaikka nimenomaan sanoin kuulustelussa että en halua nähdä kyseistä ihmistä tai olla sen kans missään tekemises. Syyte on/oli törkeää pahoinpitely..
ni miks ihmeessä mun pitää mennä sovitteluun??...MIks mun pitää mennä istumaan kyseisen henkilön kanssa samassa huoneessa-samaan pöydän äärteen, joka muutama kk sitten halusi tappaa sut??
En käsitä en...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä hoitaa asia puhelimen kautta. Ei tarvitse kasvotusten olla. Minulle tarjottiin tuota.

Ei, sinun ei tarvitse suostua yhtään mihinkään sovitteluun sellaisen ihmisen kanssa, joka on uhannut tappaa sinut. Sehän merkitsisi sitä, että sinä hyväksyisit ja sallisit hänen tekonsa.

Väännetään nyt vielä rautalangasta: Sinun ei pidä tehdä mitään, ei tarvitse mennä sovitteluun eikä muuta kuin odottaa, että käräjäoikeus kutsuu jos katsoo tarpeelliseksi.

Vierailija
22/24 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli myös perheväkivalta tilanne, ei kyllä käytetty mitään puukkoa tai muuta astaloa.Meille ehdotettiin sovintoa koska halusimme edelleen jatkaa yhdessä,mutta minä kieltäydyin siitä ja se oli virhe.Edessä oli henkisesti todella vaikea oikeudenkäynti ja kävimme molemmat ihan pohjalla.Edelleen olemme yhdessä, tapauksesta on nyt kolme vuotta.Tämä tapaus kävi siis kerran kymmenen vuoden aikana.Jos ei suostu sovitteluun niin edessä on oikeudenkäynti ja siellä sitten pengotaan kaikki ja kaikkien edessä.Meillekin tuli taloudellisia vaikeuksia kun jouduimme valtiolle maksamaan sakkoja toistemme pahoinpitelystä, että voi ihminen olla tyhmä.

Mä en usko sanaakaan tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mies väittänyt että syyllistyitte molemmat väkivaltaan, ja johonkin on päätynyt tällainen tieto vahingossa? Sen perusteella teille sitten ehdotettaisiin sovittelua? Ota heti huomenna yhteyttä lakimieheesi tai poliisiin.

Vierailija
24/24 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok kiitos kaikille, en lukenut kirjetta ihan tarkkaan kun suututti ensimmäinen lause:" voisitko varata ajan mahdollisemman nopeasti sovitteluun..." ymmärsin siitä et mun olis pakko mennä sinne... täytyis varmaan lukee ne pikku teksit ajatuksen kans.. jos ei o pakollista ni en o sinne menossa

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan