Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huono työssäni, pitäisikö irtisanoutua?

Vierailija
13.04.2016 |

Tänään tuli pomolta aika paskaa palautetta työstäni, ja joudun kyllä myöntämään, että hän oli ihan oikeassa. Olen huomannut sen itsekin, olen ihan paska tässä duunissa :( Mitähän minun kannattaisi tehdä? Lähdenkö itse kävelemään, vai odotanko että saan potkut? Ei huvittaisi ottaa karenssia työkkäristä, mutta vielä vähemmän huvittaa olla työpaikalla, jossa olen kaikkien mielestä surkea työntekijä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä töitä teet?

Vierailija
2/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pääsee pomo helpommalla jos irtisanot itsesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis nimenomaan en haluaisi olla taakkana työpaikalle, eli pomo pääsisi helpommalla. Pomolla ei ehkä olisi perusteita edes antaa potkuja, ainakaan vielä. Haluaisin nyt vaan pois sieltä, koska ei vaan pää kestä sitä, että olen niin surkea työntekijä.

Ap.

Vierailija
4/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pitäisi. Työnteko on alistumista porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen. Sitä pitää ihan lähtökohtaisesti vastustaa.

Vierailija
5/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan irtisanoudu! Jos haluavat sinusta eroon, saavat luvan maksaa ainakin sen karenssiajan palkan jotta irtisanoudut. Siis ainakin. Voit sitten rauhassa miettiä mihin päin suuntautua jatkossa.

Vierailija
6/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin. Tosin pomo hermostui, kun ei kai ollut tajunnut, että haukkumalla minut puskista saatan yllätysyllätys vaihtaa maisemaa. Myöhemmin tajusin, ettei kyse ollut vain omasta surkeudestani vaan huonosta johtamisesta ja onnettomasta perehdytyksestä yhdistettynä kommunikaation puutteeseen. Nykyään nimittäin toimin aika lailla samoissa tehtävissä eri firmassa ja pärjään ihan hyvin.

Vierailija
7/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai pitäisi. Työnteko on alistumista porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen. Sitä pitää ihan lähtökohtaisesti vastustaa.

Heh, joo. No ei, kyllä mä mielelläni töitä tekisin. Pitäis etsiä joku uusi työpaikka. Mut kun ei voi olla varma että löytyykö niitä töitä

Ap.

Vierailija
8/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan duunia teet?

Vierailija
9/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan irtisanoudu! Jos haluavat sinusta eroon, saavat luvan maksaa ainakin sen karenssiajan palkan jotta irtisanoudut. Siis ainakin. Voit sitten rauhassa miettiä mihin päin suuntautua jatkossa.

Mutta kun mä en ihan oikeasti ansaitse tota palkkaa, siis tiedän itsekin etten pärjää tuossa työssä. On jotenkin niin nöyryyttävää edes olla siellä.

Ap.

Vierailija
10/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä alan duunia teet?

En viitsi tarkemmin kertoa, mutta asiakaspalvelutyötä tuossa on jonkin verran.

Ap.

Vierailija
11/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi työ ja lähde kun se on löytynyt.

Vierailija
12/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi uusi työ ja lähde kun se on löytynyt.

Joo, uusi työpaikka on hakusessa.

Ap.

Vierailija
13/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kirurgi tai lääkäri tai vaaranna ihmishenkiä osaamattomuudellasi niin miksi irtisanoutuisit.

Vierailija
14/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole kirurgi tai lääkäri tai vaaranna ihmishenkiä osaamattomuudellasi niin miksi irtisanoutuisit.

No, siksi että on vaan niin surkea fiilis sen osaamattomuuteni takia. Haluaisin kuitenkin olla hyvä työssäni.

Ap.

Vierailija
15/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla koulutus tähän työhön? Ilmeisesti ainakin jotain läheltä liippaavaa, kun olet saanut paikan.

Vierailija
16/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla koulutus tähän työhön? Ilmeisesti ainakin jotain läheltä liippaavaa, kun olet saanut paikan.

On joo. Tällä koulutuksella voi tehdä monenlaista työtä. Tämä nyt ei vaan natsannut.

Ap.

Vierailija
17/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono pomo. Olen huomannut, että pomot, jotka ovat itse huonoja työssään, haukkuvat alaisiaan jatkuvasti. Ilmeisesti tarkoitus on viedä huomiota pois heidän omasta epäpätevyydestään.

Hyvä esimieshän varmistaa, että alaiset ovat saaneet kunnon perehdytyksen, ja auttaa jos ja kun ongelmia tulee.

Vierailija
18/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, siksi että on vaan niin surkea fiilis sen osaamattomuuteni takia. Haluaisin kuitenkin olla hyvä työssäni.

Ap.

No oletko kehityskelpoinen? Haluatko oppia?

Vierailija
19/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kirjanpitäjä?

Vierailija
20/20 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein vuosia työtä, jota vihasin, koska olin niin huono siinä. Se mainos "en tykkää, en tykkää, en tykkää" oli kuin minä aina töihin mennessä! Ajauduin työhön harjoittelun kautta, aluksi sain olla yksikseni tietokoneella ja se sopikin minulle hyvin. Tilanteet muuttui ja jouduin myyntityöhön. Kolmas yt-aalto onneksi lopulta pelasti minut ja sain lapun kouraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi