Vaimo nalkuttaa juomisestani
Vaimoni on alkanu nalkuttaa kun olen aina joka viikonloppu kännissä. No tottakai rankan työviikon jälkeen haluan nollata pään vetämällä kännit. Kerran kokeilin vaimon mieleksi selvää viikonloppua mutta ei kiitos enään. Vaimo on itse vain kotona hoitamassa lapsia ja mä tän perheen elätän. Silti kehtaa mulle nalkuttaa juomisesta. Voi että kun ärsyttää tuommoinen käytös.
M28
Kommentit (48)
Miksi hankit perheen ja teit lapsia kun kerran viina on (ja tulee pysymään) sulle numba 1:nä? Elämä on valintoja. Itse petasit sänkysi ja nyt sinun on siinä maattava.
Näytä tämä ketju vaimollesi, jotta hän pääsee liittymän tähän kasvavaan juoppojen ex-muijien joukkoon!
Meillä päästiin siihen ihanaan oravanpyörään, jossa mies joi, koska vaimo ei antanut. Ja vaimo ei antanut, koska edes kolmen päivän kuivahumalainen sinnittely ei riittänyt esileikiksi. Humalainen mies taas ei ollut järin kaksinen rakastaja, jos olisi edes hoitanut hommansa ja häipynyt takaisin juomaan niin sekin olisi menetellyt. Mutta kun ei noussut, ei seissyt ja sitten itkettiin.
Miksi sä siedät vaimoasi tuossa sinun ja ihanan alkoholin välissä? Eroa. Jätät lapun pöydälle jossa ilmoitat asiasta.
Ex miehellä oli halut vain humalassa ja krapulassa. Kummassakin tapauksessa hän haisi kauhealta, ensin viinalta ja sitten krapulahieltä. Selvin päin hän oli pahantuulinen ja odotti että saa taas illalla juoda. Lomilla hän otti monta päivää korjaavaa ja loiventavaa, ja oli hilpeä ja tyytyväinen, koska ei tarvinnut aamuisin olla ajokunnossa.
Kun jätin hänet, hän kyllä tajusi tietyllä lailla että se alkoholi kai pitäisi jättää. Hän kuitenkin päällimmäisenä suri kaikkea sitä kivaa josta joutuisi luopumaan. Hän siis edelleen piti sitä humalaa kaikkea parempana, parempana kuin perhettä, kotia ja vaimoa.
Juopolla on arvojärjestys elämässään, ja tärkein on se oma humala ja alkoholi.
Ei kuulu juominen eukolle mitään.
Vaimosi tarvitsee miehen.
Aloittaja on teini-ikäisen pussikaljan juojan tasolle jäänyt nilkki. Ja vielä lapsia perheessä!
Haluaako joku todellakin antaa tuollaisen isän ja puolison mallin lapsilleen?
Vierailija kirjoitti:
Jos normaali alkoholinkäyttö ei vaimolle kelpaa, voit kertoa vähentäväsi. Sitten hankit reseptin diapamille ja otat niitä yhdessä alkoholin kanssa. Siinäpä on sitten vaimon hienoa vetää moraalisaarnaa kun olet vetänyt maton pameja ja sen "yhden keskioluen ruuan kanssa".
Miehistä ei tule koskaan aikuisia. Ensin pitää kotona keksiä vaikka mitå kolttosia vanhempien selän takana ja on niin lystiä sahata porukoita linssiin.
No sitten sama käytös kohdistetaan vaimoon tai tyttöystvään ja voi pojat kun on lystiä kun ämm.ää viilataan linssiin poikien kanssa ja on se hölmö eikä tajua mitään!
Miettikää jo vähån omaa käytöstänne ja yrittäkää kasvaa aikuisiksi.
Sittem vielä ihmetellään avioeroja.
Ei yllätä. Naiset etsivät itselleen ja jälkikasvulle elättäjää kuten satoja vuosia sitten vaikka voisivat itsekin käydä töissä. Mutta kun on helpompaa lokkeilla.