Vaimo nalkuttaa juomisestani
Vaimoni on alkanu nalkuttaa kun olen aina joka viikonloppu kännissä. No tottakai rankan työviikon jälkeen haluan nollata pään vetämällä kännit. Kerran kokeilin vaimon mieleksi selvää viikonloppua mutta ei kiitos enään. Vaimo on itse vain kotona hoitamassa lapsia ja mä tän perheen elätän. Silti kehtaa mulle nalkuttaa juomisesta. Voi että kun ärsyttää tuommoinen käytös.
M28
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se ämmä. Mies juo silloin viinaa ku haluää.
Tämä on ainoa toimiva ohje. Mies saa juoda milloin vaan ilman nalkutusta ja nainen saa elää rauhassa lasten kanssa. Kaikki voittavat.
Mä niin kannatan! Todellakin ainoa oikea ja hyvä ohje tilanteeseen.
Niin kauan kuin Jepellä on juomatonta viinaa, Jeppe juo. Silloin on vaan parempi, että voi juoda ihan rauhassa ja olla häiritsemättä muita harrastuksellaan.
Itse katsoin eksää silmiin ja kysyin, että nyt viimeisen kerran: viina vai perhe. Se katsoi yhtä vakaasti takaisin ja sanoi, että sinua ei tule edes ikävä.
Päästä vaimosi pahasta eli jätä hänet. Sen jälkeen voit sitten ihan rauhassa yksin, kenenkään nalkuttamatta, ryypätä itsesi tärviölle tai vaikka hengiltä, jollet ennen hengenlähtöä tule järkiisi..
Vierailija kirjoitti:
En muutenkaan ole koskaan käsittänyt mikä siinä on, että suurimmalle osalle naisista tuo kaljoittelu on niin vastenmielistä? Ja sitten kun on selvinpäin koko viikonlopun, niin vaimo ei tee mitään, lapset ei tee mitään ja minunkin pitäisi olla kotona tekemättä mitään. Joo, onhan tämä ihan kivaa, mutta kyllä voisin kännissäkin olla ihan yhtä hyvin. On se nyt jumalauta kummallista, kun ei saa aikuinen mies kaljaa juoda omassa kodissaan. En ole koskaan riehunut, ollut väkivaltainen, jalaton, oksentanut, tai tehnyt mitään mikä aiheuttaisi tämän negaation ryyppäämistä kohtaan. Vitun kummalliseksi on tämä maailma mennyt kyllä nykyään. Minusta kännissä on kivaa ja sen pitäisi olla tarpeeksi hyvä syy vetää kännit vähintään kerran viikonlopussa, jumalauta!
Juominen aiheuttaa sen, että muutut kuitenkin tavallaan eri henkilöksi. Olet hieman hitaalla ja haiset vahvasti pahalle. Raskasta jos on parisuhteessa ja viikonloput menevät niin ettei omaa rakastaan periaatteessa tapaa ollenkaan. Siinä kuihtuu, ja niin kuihtuvat lopulta tunteetkin. Jos sinulla ei ole selvinpäin kivaa vaimosi ja lastesi kanssa, niin kerro tämä heille. Ero kuulostaisi järkevältä tuollaisessa tilanteessa.
Olisikohan aika näyttää kaapin paikka uppiniskaiselle vaimolle? Tuolla vainoamisella, nöyryyttämisellä ja vapauden rajoittamisella se yrittää tehdä sinusta tahdottoman tollon, jolla ei ole mitään sanottavaa omaa elämäänsä koskevissa asioissa. Voit myös piehtaroida itsesäälissä ja alistua kiittämättömän päälle päsmärin oikkuihin jos sellaisesta nautit.
Mitä sä katot tuommoista? Kautta vuosisataisen historian isäntä on ottanut kirveen esille ja muija ja mukulat on heitetty pirtistä hankeen!
Ai joo, lumet onkin sulaneet jo.
Minullakin oli eksä jonka piti saada ottaa kännit kerran viikossa. Vuosien myötä hänen piti ottaa joka päivä. Lomat piti suunnitella niin ettei hänen tarvitse vaan olla ajokunnossa, ja sukulointireissut niin että minä olin kuskina. Lopulta alkoi juopporeissulta tulla vasta aamulla.
On siis eksä. Minulla on uusi raitis mies. Toivon että eksä ei kuole viinaan, eikä ainakaan niin kauan kun lapsensa ovat alaikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
En muutenkaan ole koskaan käsittänyt mikä siinä on, että suurimmalle osalle naisista tuo kaljoittelu on niin vastenmielistä? Ja sitten kun on selvinpäin koko viikonlopun, niin vaimo ei tee mitään, lapset ei tee mitään ja minunkin pitäisi olla kotona tekemättä mitään. Joo, onhan tämä ihan kivaa, mutta kyllä voisin kännissäkin olla ihan yhtä hyvin. On se nyt jumalauta kummallista, kun ei saa aikuinen mies kaljaa juoda omassa kodissaan. En ole koskaan riehunut, ollut väkivaltainen, jalaton, oksentanut, tai tehnyt mitään mikä aiheuttaisi tämän negaation ryyppäämistä kohtaan. Vitun kummalliseksi on tämä maailma mennyt kyllä nykyään. Minusta kännissä on kivaa ja sen pitäisi olla tarpeeksi hyvä syy vetää kännit vähintään kerran viikonlopussa, jumalauta!
Ne on jo niin tottuneet, että olet viikonloput humalassa, joten eivät yhtäkkiä osanneet suunnitella muuta. Jos vaimosi lähtee tunneiksi pois kotoa vaikka ihan kaupungille tai sairastuttuaan päivystykseen, pystytkö sinä huolehtimaan lapsista?
Paljon juovan kanssa ei myöskään voi suunnitella mitään. Vaikka joku meno olisi sovittu, voi toinen olla siinä kunnossa ettei halua tai edes kykene lähtemään. Puolisolla pitää aina olla kaiken varalta suunnitelma B. Se kuule käy raskaaksi vuosien myöät, kun toiseen ei voi yhtään luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan aika näyttää kaapin paikka uppiniskaiselle vaimolle? Tuolla vainoamisella, nöyryyttämisellä ja vapauden rajoittamisella se yrittää tehdä sinusta tahdottoman tollon, jolla ei ole mitään sanottavaa omaa elämäänsä koskevissa asioissa. Voit myös piehtaroida itsesäälissä ja alistua kiittämättömän päälle päsmärin oikkuihin jos sellaisesta nautit.
Jos vaimo on noin alistava ja hankala, ei sellaisen kanssa ole nykyään pakko elää. Avioeron saa helposti.
Juoppo ei ymmärrä, että hän ei näytä muille enää samalta mieheltä joka joskus oli. Jos joutuu olemaan selvin päin, on kireä ja miettii koska saa taas ottaa. Humalassa ei ole enää hyväntuulinen vaan alkaa olla ilkeä. Viikonloppusuunnitelmat alkaa jo hyvissä ajoin pyöriä alkon ympärillä.
Lisäksi se vuosien myötä vaan pahenee ja pahenee.
Pelasta itsesi ja perheesi, myönnä ongelmasi, hanki apua ja lopeta alkoholin käyttö. Sinulla on vielä mahdollisuus Tämä entisenä alkoholistin vaimona, joka olisi mielellään pitänyt sen miehensä raittiina.
Tämäpä se onkin se ongelma. Minulla oli samanlainen aarre, josta tuli hyvin nopeasti exä. Hän kuulemma sivistyneesti nautti silloin tällöin olutta tai konjakkia = työtön, joka istui kaiket illat ja viikonloput sohvalla vetämässä viinaa, pelasi uhkapelejä netissä ja vittuili. Pulloja oli tietenkin piiloteltuna ties minne, että aina välillä voi ottaa rentouttavan huikan. Omasta mielestään hän oli hauska mies ja ihana kapinallinen, joka ei vaan virkaintoisten tiukkapipojen maailmaan haluakaan sopeutua. Ja minä tietenkin nalkuttava uskovainen, joka ei osaa pitää hauskaa. Jep jep.
Pari viikkoa sitten keskustelin (yritin) monen vuoden tauon jälkeen tissuttelijajuopon kanssa. Eihän siitä keskustelusta tule mitään, kun toisen ajatustoiminta ei luista, muistaa mitä haluaa ja miten haluaa ja tunteetkin ailahtelee silmänräpäyksessä laidasta laitaan. Ihan hirveän rasittavaa, vaikka juoppo itse kuvitteleekin olevansa leppoinen ja joviaali heppu. [/quote]
Mä tän perheen elätän ruikutiruikun.. No niin sun pitääkin kun kerran olet perheen hankkinut. Ei olisi ollut pakko, olisit vaan lätränny yksinäsi. Viinalla perhe ei elä eikä pysy koossa. Viinapiruiskä ei ole lapsille sopiva miehen malli.
Miten se nyt menee, nälkää lähtee syömällä ja vaimo...? Ei varmasti enää kauan tarvitse jatkaa.
Jos normaali alkoholinkäyttö ei vaimolle kelpaa, voit kertoa vähentäväsi. Sitten hankit reseptin diapamille ja otat niitä yhdessä alkoholin kanssa. Siinäpä on sitten vaimon hienoa vetää moraalisaarnaa kun olet vetänyt maton pameja ja sen "yhden keskioluen ruuan kanssa".
Ihme jeesustelua taas nää kommentit täynnä. Vaimo valittaa miehensä vastuullisesta alkoholin käytöstä. Tuskin tuossa nyt on kysymyksessä sellainen tilanne että mies kutsuu ryyppy kavereita kämpille ja vaihtaa vaimoa drinkkiin? Vähän suhteellisuutta kiitos.
Jos olisit ottanut alusta lähtien oikeanlaisen perheen pään roolin pari suhteessa ei tätäkään keskustelua käytäisi nyt. Syytä itseäsi jos olet vässykkä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tän perheen elätän ruikutiruikun.. No niin sun pitääkin kun kerran olet perheen hankkinut. Ei olisi ollut pakko, olisit vaan lätränny yksinäsi. Viinalla perhe ei elä eikä pysy koossa. Viinapiruiskä ei ole lapsille sopiva miehen malli.
Miehen tehtävä elättää perhe? Vähemmästäkin tekee mieli juoda jos eukko on sitä mieltä että voi laulella kotona muumilauluja, kyllä äijä maksaa.
En kattelis hetkeekää ukkoo joka kännää joka viikonloppu. Sellaset ukot saa mennä kännää muualle. Mieluummin oisin yksin kun joku hirvee haiseva ukko kännäämäs vieres.
Ja nainen voi elättää perheen yhtä hyvin, ei siihe tarvita munia jalkojen väliin. Nollaa pää sitten vaikka katuojassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävä elättää perhe? Vähemmästäkin tekee mieli juoda jos eukko on sitä mieltä että voi laulella kotona muumilauluja, kyllä äijä maksaa.
Sun kanssas en ainakaa tekis lapsia, ei tainnu äitis sulle niitä muumilauluja laulaa ku oot noin katkera.
Uskon. Itse en ole alkoholiin koskenut sen päivän jälkeen, kun pääsin siitä ikitissuttelijasta eroon. Elämäni kirkastui hetkessä, enkä todellakaan kaipaa juoppojen seuraa enkä itseni saattamista samaan tilaan.