Sinä, joka lähdit "ihan hyvästä" suhteesta - oletko katunut?
Olen suhteessa, jossa kaikki on ihan hyvin. Mikään ei periaatteessa mättää ja koen että rakastan miestäni. Silti tuntuu, että Se Jokin puuttuu ja olen alkanut haaveilemaan erosta. Takana on kuitenkin jo pitkä suhde, enkä haluaisi herätä joku aamu ja huomata tehneeni elämäni suurimman virheen.
Kohtalontovereita? Mihin ratkaisuun päädyitte ja koetteko, että se oli oikea?
Kommentit (42)
En ainakaan vielä. Suhde oli hyvä, tulimme hyvin juttuun, meillä oli hauskaa ja mahtava reissukaveri. Emme edes riidelleet. Mutta se jokin puuttui. Osin myös miehen ailahtelevainen käytös muiden seurassa sai minut varuilleen. Ehkä se oli se, joka sai minut miettimään suhdetta uudelleen. Nyt neljän vuoden jälkeen päätimme erota, vaikka se erittäin pahalta tuntuukin. Mietityttää kuitenkin tuleeko tässä elämässä enää kohdattua sitä oikeaa. Ja sitten on vielä tämä korona.
Olen. Ei ollut lapsia ja olin melko nuori (24v), joten päätös oli lopulta helppo. Suhde kesti 5v, mutta ei se lopulta koskaan ollut muuta kuin ihan kiva. Halusin mieluummin olla vapaa ja yksin, kuin tylsässä suhteessa.
Nyt muutama vuosi myöhemmin olen upeassa suhteessa. Intohimoa, hyvä keskusteluyhteys ja samanlainen elämänkatsomus molemmilla. Olen tajunnut, että "ihan kiva" suhde olikin itse asiassa aika huono. En kadu.