Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotias: Jos tulisit raskaaksi, tekisitkö abortin?

Vierailija
13.04.2016 |

Vai pitäisitkö lapsen?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttiin päättyisin ilman kummempia pohdintoja tai omantunnontuskia.

n45v

Vierailija
2/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin abortti, en ole koskaan halunnut lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin tekisin. Mulla on hormonikierukka, joten aika epätodennäköistä tulla raskaaksi.

Vierailija
4/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytys

N46

Vierailija
5/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti ihme jos tämänikäisenä (49) raskaaksi tulisin vaikka säännölliset kuukautiset onkin. Tekisin abortin.

Vierailija
6/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin abortti.

Vierailija
7/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ehkä näin 49 veenä saisi jo vaatimalla sektion?

Vierailija
8/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä miettinyt. Luultavimmin tekisin abortin, olen siis 44. Jos tulisi yksi lapsi lisää, ei olisi enää varaa asua tällä alueella, lapset joutuisivat vaihtamaan koulua jne.

Vierailija
9/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin ilman muuta. Minun lapseni on jo tehty.

Vierailija
10/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi aborttia, pitäisin lapsen ehdottomasti!

N 44v synnyttänyt

Vierailija
11/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin lapsen pitämistä. Olisiko siihen realistisia mahdollisuuksia. Jaksaisinko enää jne. Vaikea päätös olisi.

Vierailija
12/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis yritämme kolmatta nyt 37-vuotiaana, ja 3 on meille ehdoton maksimimäärä lapsia, eli olisi ihan katastrofi, jos tulisin raskaaksi vielä yli 40-vuotiaana. Mutta en missään nimessä haluaisi tehdä aborttia myöskään (hyväksyn abortin täysin, mutta se ei ole minua varten). Eli on vaan pidettävä todella hyvää huolta ehkäisystä sitten.

Mutta en iän takia pelkästään siis tekisi aborttia myöskään, 40-43 on vielä ihan ok ikä tulla äidiksi.

Vierailija
13/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn, koska jouduin tekemään testin. Ikää n. 45v ja käytössä hormonikierukka, joka jo yliajalla 6-7 vuotta. Sen kanssa olleet niukat kuukautiset viime aikoina. Nyt niitä ei ole näkynyt ja rintoja aristaa.. Onneksi testi oli negatiivinen.

Ehdin jo löydä läpi kaikki kauhusenaariot kierukan vahingoittaneesta siköstä.

Lisäksi down-riski nousee jo paljon tässä iässä.

Gyne oli viimeksi sitä mieltä, että kierukkaa ei tarvitse vielä vaihtaa, koska kuukautiskierto ei ole palannut normaaliksi (eli runsaaksi). Taidan silti oman mielenrauhan takia ottaa uuden.

Vierailija
14/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pitäisin lapsen ja olisin iloinen. Ennestään mulla ei olekaan lapsia. Mutta valitettavasti tällaista vahinkoa ei voi päästä käymään, koska viime seksikerrasta on 9 vuotta enkä usko että sellaista enää tuleekaan...

Vierailija
15/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin keskeytyksen. 53 vuotias voi tulla raskaaksi mutta erittäin todennäköisesti raskaus menisi luontaisestikin kesken. Mutten poista hormonikierukkaa ennen kuin vaihdevuodet alkavat ja kuukautiset loppuu.

Vierailija
16/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään iässä en tekisi. Miksi sellaista edes kysyt, kun nykyään voi turvallisesti hoitaa asian lääkärin kautta.

Vierailija
17/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tuli taloon toivottuna ollessani 45 v.

18/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses. Onneksi en voi enää raskautua, mutta todennäköisesti raskaudenkeskeytykseen päätyisin jos raskautuminen vielä onnistuisi.

Vierailija
19/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeyttäisin raskauden ilman muuta, ei tarvitsisi edes miettiä asiaa.

Vierailija
20/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin kyllä hyvin tarkkaan ja luultavasti lääkärinikin miettisi. Olisin lääketieteellinen ihmekin vielä kaiken lisäksi. Minulla on vain yksi munasarja jäljellä ja hormonikierukka hoitamassa kuukautisia.  Ikääkin jo 47, mutta entinen anoppini sai kuopuksensa tuossa iässä..

En tekisi aborttia, mutta olisi se kyllä melkoinen järkytys..lapsia minulla on 7, mutta uudella partnerilla ei ole, joten hän olisi varmasti mielissään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä