Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotias: Jos tulisit raskaaksi, tekisitkö abortin?

Vierailija
13.04.2016 |

Vai pitäisitkö lapsen?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin keskeytyksen, olen 45v ja minulla on kolme lasta. Lisäksi olen tehnyt päätöksen siitä että en lisää lapsia enää halua ja minulle on tehty sterilointi jo 5v sitten.

Vierailija
22/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tehty vasektomia, joten ei todellakaan enää olla tekemässä lasta, mutta aborttiin en pystyisi ilman erittäin pätevää syytä. Esim. Tieto siitä, että lapsi on vakavasti vammautunut ja hänen elämänsä olisi pelkkää kipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tekisin, koska minulla on verenpainetauti, ja riski saada raskausmyrkytys jo aikaisin on suuri, ja minulla on ollut se nuorena joka raskaudessa noin viikosta 32 ja olen joka kerta synnyttänyt viikolla 37. Enkä enää toisekseen jaksaisi pikkulapsiaikaa, kun olen nyt 48 v. Mensut edelleen säännölliset. En kyllä usko, että tässä iässä nyt enää vahinkoraskaaksi tulisinkaan.

Muistan kun olin saamassa kuopusta laitoksella, niin sinne tuli nuori naisrukka, jolla oli harvinaisesti oireet jo viikolla 22 ja sitä pelättiin, että ehtiikö lapsi tarpeeksi vahvaksikaan vai pitääkö valita äidin henki. En tiedä miten siinä kävi ja miten elämä meni siitä eteenpäin.

Vierailija
24/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iästä kiinni. En koskaan tappaisi ketään.

Vierailija
25/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti tietenkin.

Vierailija
26/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortin ilman muuta. Minun lapseni on jo tehty.

Miks näihin vastauksiin nii paljo alapeukkuja? 😃 pitäisikö kaikki lapset vaan pitää vaikka ois 60v?

Vierailija
27/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks näihin vastauksiin nii paljo alapeukkuja? 😃 pitäisikö kaikki lapset vaan pitää vaikka ois 60v?

Uskiksia...

Vierailija
28/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkin siis hetkinen, mikähän lapsi se nyt on vielä raskauden huomattuani alkuvaiheessaan näet; ja puolet raskauksista menee spontaanisti kesken, joten en näe vielä minkäänlaista lasta tuossa vaiheessa raskautta, ja ilman muuta teetättäisin abortin yli nelikymppisenä. 

Vierailija
29/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti. N 43

Vierailija
30/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tappo se nyt on muutaman millin kokoisen toukan poistattaminen? Hohhoijaa! Jos se olisi tappo, niin linnaanhan siitä sitten joutuisi, mutta kun se on abortti eli raskauden keskeytys, eikä mikään lapsen tappo, niin eipä siitä sitten mitään seuraa, kun on ihan laillinen ja naisen oikeuksiin kuuluva lääketieteellinen ja terveysnäkökohtiin liittyvä juttu.

Vierailija
31/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lapsen ja pidinkin. T: äitiyslomalla ja 43v

Vierailija
32/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti varmaankin täytän tänä vuonna 46v en jaksaisi enään vauvaa:(.... Kuopus 8v ja kun kämppä on täynnä kavereita niin hermot on välillä tiukalla!

Vierailija
33/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytys. Lapset 3 kpl on jo tehty ja kohta olen 43-v mummi.

Vierailija
34/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ilman muuta. Ei kahta kysymystä.

Vierailija
35/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin. Ja oisin tehnyt 30-vuotiaanakin, lapsiluku oli jo silloin täynnä.

Vierailija
36/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, pitäisin lapsen ja olisin iloinen. Ennestään mulla ei olekaan lapsia. Mutta valitettavasti tällaista vahinkoa ei voi päästä käymään, koska viime seksikerrasta on 9 vuotta enkä usko että sellaista enää tuleekaan...

Sama! Minulla 6,5 vuotta.

Vierailija
37/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskiksia...

Ei tarvitse olla uskis pitääkseen ihmisen tappamista ikävänä. En nää siinä aihetta hymyyn.

Vierailija
38/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tappo se nyt on muutaman millin kokoisen toukan poistattaminen? Hohhoijaa! Jos se olisi tappo, niin linnaanhan siitä sitten joutuisi, mutta kun se on abortti eli raskauden keskeytys, eikä mikään lapsen tappo, niin eipä siitä sitten mitään seuraa, kun on ihan laillinen ja naisen oikeuksiin kuuluva lääketieteellinen ja terveysnäkökohtiin liittyvä juttu.

Tappo voi olla myös laillinen. Enpä usko yhdenkään raskauden keskeyttämisen onnistuneen ilman alkion tai sikiön tappamista.

Vierailija
39/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin abortin. Talous ja hermot eivät kestä kuin yhden lapsen.

T. opettaja

Vierailija
40/65 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappo voi olla myös laillinen. Enpä usko yhdenkään raskauden keskeyttämisen onnistuneen ilman alkion tai sikiön tappamista.

Niinpä. Itse koen myös esim. eläimen armomurhan nimenomaan tapoksi tai murhaksi, kuten nimikin sanoo. Väärinhän se on aina riistää toiselta elämä, sikiöltä tai eläimeltäkin, mutta tämä maailma on vaan niin raadollista, että joskus se väärinteko on pienempi paha kuin elämän jatkaminen. Sellainen tämä maailma vaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi