Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hermostui kun en ilmoittanut missä olin

Vierailija
13.04.2016 |

Kävin asioilla tässä yhtenä iltana, enkä tullutkaan suoraan kotiin vaan pysähdyin palatessa kaverin pihalle juttelemaan kun ei ollut mikään kiire. Mies otti kilarit kun ei tiennyt missä olen enkä ilmoittanut mitään. Kotona ei ollut mikään hätä eikä minua tarvittu mihinkään. Tunnin reissuun meni kaksi. Lasketaanko kontrolloinniksi? Hän sanoi että on vain osoitus välittämisestä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet kotihiiri niin ehkä ihmetteli onko käynyt jotain?

Me tullaan molemmat miten sattuu niin vasta 19 aikaan laitetaan viestiä.

Vierailija
2/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten hermostui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan millaista se hermostuminen oli. Mun mielestä se on paljon miesten luonteessa tuo suojelunhalu.

Vierailija
4/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita että olisi ollut fyysisesti väkivaltainen, mutta oikea riita siitä tuli ja henkisesti hän vetäytyi kuin rankaistakseen minua.

ap

Vierailija
5/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestui varmaan ja siksi hermostui.

Eikö teillä ole kännyköitä, jouden avulla viestitellä? Ei niin, että pitäisi heti laittaa viestiä jos poikkeaa jossain, mutta toinen voisi huolestuessaan laittaa viestiä ja toinen vastaa missä on. Helppoa.

Ja joskus kännykkä jää jonnekin tmv. Ei ole maailman loppu. Saa siitä toinen silti vähän hermostua. Mitä väliä. Relaa.

Vierailija
6/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö vastannut miehen viesteihin? Mun mielestä tunnin myöhästymisestä kilahtaminen ei ole normaalia vaan viittaa siihen että on joku ongelma. Näin ainakin meidän parisuhteessa. Ehkä puolentoista tunnin jälkeen rupeaisin tekstailemaan että missä meet, riippuen siitä oliko tarkoitus vain käydä pikaisesti kaupassa vai oliko epämääräisempi meno. Tietty jos harva se ilta katoilisi tuntikausiksi niin sitten olisi oikeasti jotain selviteltävää.

Vierailija
7/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo tuntui ylireagoinnilta ja siksi ajattelin, että onko tämä pelkkää suojelunhalua, vai onko se jotain omistamisen ja kontrollin halua, joka minun olisi hyvä tunnistaa? Kun on minulle uutta ja outoa.

En ole kotihiiri vaan käyn töissä ja harrastan, liikun itsekseni ja olen ihan pystyvä ja kykenevä aikuinen nainen.

Ihmettelin että mies edes huomasi tuollaista pientä viivettä, kun ei ollut mitään tarvetta olla tiettyyn aikaan kotona. Tiesi mille asialle lähden. Mutta että katsoi kelloa että nyt on puoli tuntia myöhässä?

Hän sanoi että huolestui missä olen ja mitä minulle on voinut tapahtua. Minusta se kuulosti ylireagoinnilta... Kun on kaunis keli, valoisaa ja olen tutuilla nurkilla. En ollut missään pimeällä tiellä väsyneenä palaamassa moottoritietä lumipyryssä...

Hän yritti soittaa mutta olin autossa ajamassa enkä voinut vastata. Puhelinhan olisi voinut olla vaikka autossa ja minä kioskilla, tai jotain. En voi olla koko aikaa puhelin kädessä jos hän soittaa, enhän?

ap

Vierailija
8/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota alapeukutettiin etten vastannut puhelimeen autossa. Siis tarkennan että olin ajamassa autoa, ja jo melkein kotona , joten en pysähtynyt pysäkille katsomaan kuka soitti. En voinut tietää että se oli mies, ja laukku oli takapenkillä etten voinut kännykkää edes yrittää vilkaista kuka soittaa. En ajatellut että se olisi mitään niin kiireistä ettenkö voi ajaa kotiin asti ja katsoa sitten kuka yritti soittaa ja miksi.

ap

Vierailija
9/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko alapeukuttajat kommentoida missä menin pieleen, niin ymmärtäisin mitä tein väärin ja miksi se oli miehelle niin kova paikka? Että voisin yrittää ymmärtää...

ap

Vierailija
10/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista ollenkaan. Eri asia, jos on sovittu, että tulee tiettynä aikana ja sitten ei näy eikä kuulu.

Vierailija
11/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta toimintaa, vaikuttaa äärimustasukkaiselta.

Vierailija
12/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko alapeukuttajat kommentoida missä menin pieleen, niin ymmärtäisin mitä tein väärin ja miksi se oli miehelle niin kova paikka? Että voisin yrittää ymmärtää...

ap

Että kun menet seuraavan kerran sinne rakastajasi luokse, niin mainitse miehelle asiasta etukäteen.

Vierailija
13/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tehnyt mitään väärää, miehesi vaikuttaa vähän turhan kontrolloivalta. Onko tällaista aiemmin tapahtunut? Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
14/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Että kun menet seuraavan kerran sinne rakastajasi luokse, niin mainitse miehelle asiasta etukäteen.

Voi jeesus!

Vierailija
15/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tollanen ukko. Kauhee kontrolli-ihminen. Etkai kuitenkaan lapsi ole (ja mies isäsi) ???

Vierailija
16/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tällaista ei ole aiemmin tapahtunut, olemme olleet yhdessä vajaa pari vuotta. Olen huomannut että hän haluaa pitkin päivää viestitellä että missä olen, mitä teen ja koska olen tulossa jne. Jos en ole vastannut viesteihin jonkin ajan sisällä, niin hän mököttää. Saatan olla kylässä tai töissä, en siis missään kateissa, mutta en koko ajan tarkistele viestejä ja vastaile niihin kun ei ole mitään varsinaista sovittavaa tai järjestettävää.

Toisaalta taas on sitä mieltä että minun ei pitäisi opettaa lapsia siihen että viestittelen koska olen tulossa, saan tässä nyt vähän ristiriitaista ohjetta.

ap

Vierailija
17/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalla ketään jolla olisi kokemusta kontrolloivasta parisuhteesta, että pitäisikö tässä varoitusvalojen vilkkua? Vai eikö päde tähän tapaukseen, ja miksi

ap

Vierailija
18/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

ap

Vierailija
19/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palstalla ketään jolla olisi kokemusta kontrolloivasta parisuhteesta, että pitäisikö tässä varoitusvalojen vilkkua? Vai eikö päde tähän tapaukseen, ja miksi

ap

Tuo tulee pahenemaan, ei tervettä toimintaa.

Vierailija
20/55 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, meillä olisi voinut tapahtuua tuo sama. Olen toistaiseksi ollut aina tavoitettavissa, kerran jätin tahallani vastaamatta puhelimeen ja mies suuttui niin, että kävi käsiksi kotona. Sitten juurikin mökötti pari päivää. Olen elänyt näin, mutta takaraivossa tämä, että mitähän tässä tapahtuu ajan mittaan. Tämä negatiivinen tuli esiin vasta naimisiin menon jälkeen, sitä ennen hän vain soitteli ja viestitteli pitkin päivää ja ns kyseli mitä kuuluu jne. Eli silloin se vielä vaikutti huolehtimiselta. Nykyään huimaan stressaavani omista menoista, esim olen ennen käynyt illalla kaupungilla, mutta nyt se stressaa kun tiedän että siitä tulee miehellä mökötystä, kun ei voi kieltääkään. Ei se siis normaalia ole ja kehotan seuraamaan tilannetta, ellet heti eroa. Se siis tulee pahememaan ajan mittaan ja suhteen vakinaistuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän