Naisen ja miehet pienet erot vaatimuksissa kumppanin suhteen.
Naiselta ei pyydetä kuin kahta asiaa.Hoida kotisi ja älä ole läski.Tätäkään ei monet pysty täyttämään.
Mieheltä vaaditaan:
Komea
Älykäs
150kg penkki punnerrus, 200kg maastaveto ja kyykky
Muutama triathlon kisa vyöllä
Vapaaottelu taustaa
Täydellinen suomi ja englanti puhekielenä, sitten jos vielä saksa ja ranska päälle
Luontainen kyky pitää järjettömän hauskoja puheita vaikka 500 ihmisen edessä.
Tulot vähintään 80 tonttua vuodessa
Kyky tukea naistaan jokaisessa asiassa ja olla valmis sukuloimaan aina kun nainen haluaa esitellä
Näiden pienien vaatimusten päälle luonnollisesti muutama peritty kelohonkamökki ja omakotitalo.
Näin meillä :D
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
En ikipäivänä ottaisi miestä joka elvistelee jollain punttinostokilomäärillä. Mä preferoin älykkyyttä.
Ei fyysinen kunto ja älykkyys ole toistensa poissulkevia ominaisuuksia. Jos olisivat niin ehkä sinun kannattaisi mennä salille, koska älyä ei voi juuri kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Mun vaatimukset miehelle:
- rehellinen
- huumorintajuinen
- miellyttää omaa silmääni (ei tarvitse olla mikään adonis)
- suhteellisen älykäs
- hänellä on elämässään jokin hänelle tärkeä kiinnostuksen kohde missä on hyvä
- käyttää alkoholia kohtuudella.Tässäpä nämä. Minua ei edes haittaa jos mies on työtön. Nainen olen kuitenkin. :)
N29
Onko ihan pakko alkaa aina mielistellä noita typeriä provoilijoita?
Onko oman näkökulman kertominen mielistelyä? Enpä tullut ajatelleeksi. En muokkaa mielipiteitäni muiden odotusten mukaan. En myöskään sinun. Sori siitä. :D
Kyllä se on. Juuri tuota mitä sinä teet, tuo aloittaja kerjää. Tuo työttömyys-kohta erityisesti. Annat kiltisti täsmälleen sitä mitä kaikki nämä naisille naureskelevat aloitukset hakevat. Eli en nyt yhtään ymmärrä, miksi et tullut ajatelleeksi että mielistelet. Ja tuo passiivis-aggressiivinen anteeksipyytelykin on typerää.
Vierailija kirjoitti:
No höpsis. Mä TOIVON mieheltä:
Muutama lisäreikä vyöllä
Siis niin hoikka, että joutuu yleensä laittamaan lisää reikiä vyöhön? Onhan meitäkin, mutta en kylläkään ole vapaalla jalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä noin. Eikö miehen tarvi kotiansa hoitaa? Kuka sen miehen kodin sitten hoitaa?
Tosiaan k-kaupan kassaneidin saatua tuollaisen miehen, pitää miehen vielä osallistua tosiaan 50/50 jaolla kotitöihin :D :D
Ahaa, naisesi on K- kaupan kassaneiti.
Ja tekee osa- aikaa ilmeisesti kun kaupoissa usein ei saa halutessaankaan täyttä työaikaa.
No ehkä se kotitöiden teko voisi sitten olla vaikka 75/25 % miehen hyväksi.
Ja naisesi on hoikka mutta ehkä ruma muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kuitenkin mene niin että mieheltä vaaditaan lähinnä hyvää itsetuntoa ja sosiaalisia taitoja. Kukapa haluaisi jonkun katkeran netissä ulisijan? Saati kaltaiseni tuppisuun, huolimatta tuloista, kielitaidosta taikka penkkituloksista :D
Ulkona näkee kaikenlaisia pareja, enkä oikein jaksa uskoa että joka miehen vaparitaustat, tiliotteet ja Saksan kielen osaaminen on syynätty kovinkaan tarkkaan, varmaan lähinnä se, että se tyyppi on osannut tuoda itseään esille ja puhua naisille ihmisinä eikä pillutelineinä samaan aikaan kun me lurkataan jotain vauva-foorumeita. Ei vittu, en edes pidä lapsista. Pitäis vähän ryhdistäytyä
Ei hyvästä itsetunnosta tai sosiaalisista taidoista ole mitään apua, jos on ruma
Mistä tiedät, et kuulosta siltä että sinulla olisi kovin hyvä itsetunto. Naiset ovat kokemukseni mukaan vähemmän ulkonäkökeskeisiä kuin miehet.
Minä voin ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, ettei hyvästä ulkonäöstä ole mitään apua ilman hyvää itsetuntoa tai sosiaalisia taitoja. Kumman se nainen valitsee, vaivaantuneen introvertin joka näyttää hyvältä vai itsensä kanssa sinut olevan jätkän joka näyttää ihan itseltään ja tulee juttelemaan vapautuneesti? Voin kertoa että joka kerta tuon jälkimmäisen vaihtoehdon.
Ja ihan perus hygienialla ja vaatetuksella saa jo paljon aikaan ulkonäön suhteen, pitäisi riittää että huolehdit ylipäätään itsestäsi. Nämä ovat niitä helppoja juttuja, vaikeampi opetella olemaan kiinnostava ekstrovertti jonka persoonallisuus räiskyy heti päin näköä. :/ Empä silti katkera jaksa olla, ei jaksa ylläpitää sellaista maailmankuvaa että minulle ollaan jotain velkaa koska olen mielestäni kiva ja housuissa on kyrpä. Elämässä on kuitenkin muutakin, pyrin itse olemaan mahdollisimman tasapainoinen ja onnellinen yksin. Tuskin olisin naisenkaan kanssa muuten onnellinen.
Ei ole provon voittanutta :D
Hyvää työ päivää!
Miksi tämmöisiin täysin harhaisiin skitsopläjäyksiin tulee vastauksia? Ei kai joku oikeasti kuvittele, että naisilla olisi joku vaatimuslista, varsinkaan noin typerä?
Olen nainen, eikä minulla ole listaa, enkä edes tiedä yhtäkään naista, jolla olisi.
Vierailija kirjoitti:
Naiselta ei pyydetä kuin kahta asiaa.Hoida kotisi ja älä ole läski.Tätäkään ei monet pysty täyttämään.
Mieheltä vaaditaan:
Komea
Älykäs
150kg penkki punnerrus, 200kg maastaveto ja kyykky
Muutama triathlon kisa vyöllä
Vapaaottelu taustaa
Täydellinen suomi ja englanti puhekielenä, sitten jos vielä saksa ja ranska päälle
Luontainen kyky pitää järjettömän hauskoja puheita vaikka 500 ihmisen edessä.
Tulot vähintään 80 tonttua vuodessa
Kyky tukea naistaan jokaisessa asiassa ja olla valmis sukuloimaan aina kun nainen haluaa esitellä
Näiden pienien vaatimusten päälle luonnollisesti muutama peritty kelohonkamökki ja omakotitalo.Näin meillä :D
Höps. Mullakin on noista vain kolme ominaisuutta ja silti vientiä riittää niin että pökerryttää.
T. Komea, reilusti yli 80 tonttua ja omakotitalo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- rehellinen
- huumorintajuinen
- suhteellisen älykäs
- käyttää alkoholia kohtuudella.Tässäpä nämä. Minua ei edes haittaa jos mies on työtön. Nainen olen kuitenkin. :)
N29
Onko ihan pakko alkaa aina mielistellä noita typeriä provoilijoita?
Onko oman näkökulman kertominen mielistelyä? Enpä tullut ajatelleeksi. En muokkaa mielipiteitäni muiden odotusten mukaan. En myöskään sinun. Sori siitä. :D
Kyllä se on. Juuri tuota mitä sinä teet, tuo aloittaja kerjää. Tuo työttömyys-kohta erityisesti. Annat kiltisti täsmälleen sitä mitä kaikki nämä naisille naureskelevat aloitukset hakevat. Eli en nyt yhtään ymmärrä, miksi et tullut ajatelleeksi että mielistelet. Ja tuo passiivis-aggressiivinen anteeksipyytelykin on typerää.
Minusta taas on jokseenkin typerää yrittää palstapoliisina päsmäröidä, miten muiden tulisi viesteihin vastata. Selvä, pidät aloitusta naisvastaisena provona. Minä taas tiedän tosielämässä miehiä, jotka todella ovat tuota mieltä naisten vaatimustasojen suhteen. He ovat vääristyneen näkökantansa vuoksi usein katkeroituneita ja yksinäisiä. Ehkäpä en kykene kenenkään päätä sillä kääntämään, että ilmaisen naisilla olevan kyllä miehille varsin toisensuuntaisiakin odotuksia, mutta saan kai sentään yrittää. Vaikka se tuntuu sinua jostain syystä niin kovasti harmittavankin.
Vierailija kirjoitti:
Lisätään listaan vielä kieli opin mukainen kirjoitus taito ja älykkyys, niin ap:n mahdollisuudet naisten silmissä vähenevät entisestään.
Näin meillä Lappeen Rannassakin sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2524982/naisten_ja_miesten_vaatimukset_k…
Aivan. Eli tästä on jo keskusteltu aika paljon. Viimeksi toissapäivänä.
Vierailija kirjoitti:
- rehellinen
- huumorintajuinen
- suhteellisen älykäs
N29
Tuossapa aika tyypillinen tapaus. Tuo lista on olevinaan kohtuullinen, mutta mikä sitte on sellainen mies joka miellyttää silmää. Hyvin monen naisen kohdalla se silmää miellyttävä on sitte oikeasti mies jolla pitää olla ainakin jonkin verran lihaksia, ylipainoa ei saisi olla edes viittä kiloa, ja kasvojenkin pitää olla komeat.....muuten sanotaan vaan että mies ei ollut oikein mun tyyppiä.
Aika moni nainen joutuukin varmasti odottamaan pitkään ennenkuin se mies löytyy.
Jos kerran naisille on vain nuo kaksi vaatimusta, niin miten on mahdollista etten meinannut millään löytää miestä, vaikka olen hoikka ja pidän kotini siistinä? Lisäksi tykkään laittaa ruokaa ja hemmotella miestä omilla kokkauksillani, hieroa hartioita, olen hyvin seksuaalinen, huolehtivainen ja hellä. Ja kuitenkin olin pitkään sinkku? Joidenkin miesten mielestä ongelma olivat koirani (kaksi isoa), joku ei tykännyt siitä että olen ollut useissa suhteissa jo aikaisemmin ja minusta sinkkuna on täysin sallittua harrastaa yhden yön suhteita (joten niitä on myös kertynyt). Yksi rutisi poliittisesta aktiivisuudestani, toinen veganismistani. Kolmannen mielestä hänelle olisi pitänyt olla enemmän aikaa työni, työmatkojeni, opintojeni, kokousteni ja liikuntaharrastusteni ohessa. Yksi puolestaan oli sitä mieltä, että naisen pitää pukeutua naisellisemmin, meikata ja pitää hiukset pitempinä, ja yhdelle muodostui ongelmaksi se, että tulevaisuudessa haluan muuttaa maaseudulle (joko Suomessa tai ulkomailla) ja ottaa hoiviini hylättyjä eläimiä. Ja vaikka kukaan ei suoraan sanonut ulkonäöstäni, niin kyllähän minä sen peilistä näen, etten ole kauneimmasta päästä, kai silläkin on vaikutusta.
Mutta hei, miehille riittää kun ei ole läski ja hoitaa kodin, niinhän se oli?
sarkasmivaroitus kirjoitti:
Jos kerran naisille on vain nuo kaksi vaatimusta, niin miten on mahdollista etten meinannut millään löytää miestä, vaikka olen hoikka ja pidän kotini siistinä? Lisäksi tykkään laittaa ruokaa ja hemmotella miestä omilla kokkauksillani, hieroa hartioita, olen hyvin seksuaalinen, huolehtivainen ja hellä. Ja kuitenkin olin pitkään sinkku? Joidenkin miesten mielestä ongelma olivat koirani (kaksi isoa), joku ei tykännyt siitä että olen ollut useissa suhteissa jo aikaisemmin ja minusta sinkkuna on täysin sallittua harrastaa yhden yön suhteita (joten niitä on myös kertynyt). Yksi rutisi poliittisesta aktiivisuudestani, toinen veganismistani. Kolmannen mielestä hänelle olisi pitänyt olla enemmän aikaa työni, työmatkojeni, opintojeni, kokousteni ja liikuntaharrastusteni ohessa. Yksi puolestaan oli sitä mieltä, että naisen pitää pukeutua naisellisemmin, meikata ja pitää hiukset pitempinä, ja yhdelle muodostui ongelmaksi se, että tulevaisuudessa haluan muuttaa maaseudulle (joko Suomessa tai ulkomailla) ja ottaa hoiviini hylättyjä eläimiä. Ja vaikka kukaan ei suoraan sanonut ulkonäöstäni, niin kyllähän minä sen peilistä näen, etten ole kauneimmasta päästä, kai silläkin on vaikutusta.
No ei hirveästi lämmitä, että laitat ruokaa, jos oot vegaani. Eiköhän kyse ole siitä, että positiivisia erityisominaisuuksia ei vaadita, mutta sussa on paljon negatiivisia (koirat, veganismi, politiikka, landelle muutto) niin ei natsaa. Tiedän monta sinänsä ihan hyvää naista, jotka feminismi on pilannut eikä miehiä nappaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- rehellinen
- huumorintajuinen
- suhteellisen älykäs
N29
Tuossapa aika tyypillinen tapaus. Tuo lista on olevinaan kohtuullinen, mutta mikä sitte on sellainen mies joka miellyttää silmää. Hyvin monen naisen kohdalla se silmää miellyttävä on sitte oikeasti mies jolla pitää olla ainakin jonkin verran lihaksia, ylipainoa ei saisi olla edes viittä kiloa, ja kasvojenkin pitää olla komeat.....muuten sanotaan vaan että mies ei ollut oikein mun tyyppiä.
Aika moni nainen joutuukin varmasti odottamaan pitkään ennenkuin se mies löytyy.
Juuri näin. Varsinkin kuin muistetaan, että tutkitusti naisten mielestä 80% miehistä on rumia. Tuollainen "miellyttää omaa silmää" tarkoittaa käytännössä jotain mallin kasvoja. Ja sittenkin pitää vielä sattua sellainen tyyppi, että sopii omiin ihanteisiin.
No kyllä monelle miehelle riittää. Minkälaisia miehiä olet sitten oikein tapaillut, kelpaako sinulle puolestaan ylipainoinen mies? Sellaiset miehet, jotka eivät itse saa sitä täydellistä kympin naista, he vaativat yleensä naiselta vähemmän.
Niin, ja voin sanoa että kaksi isoa koiraa on todella iso miinus jos ei itse satu olemaan koiranomistaja, kuten omalla kohdalla. Ei pelkästään se, että ne vievät paljon aikaasi ja huomiotasi, vaan se että ne ovat koko ajan siinä vieressä.
Aloittajalla unohtui mainita, että tuollainen viherpiiperrys ja vasemmalle kallellaan oleminen on myös aika paha turn offi. Kuten myös isot koirat.
Vierailija kirjoitti:
No ei hirveästi lämmitä, että laitat ruokaa, jos oot vegaani. Eiköhän kyse ole siitä, että positiivisia erityisominaisuuksia ei vaadita, mutta sussa on paljon negatiivisia (koirat, veganismi, politiikka, landelle muutto) niin ei natsaa. Tiedän monta sinänsä ihan hyvää naista, jotka feminismi on pilannut eikä miehiä nappaa
Eli miehillä on paljon, paljon muitakin vaatimuksia kuin aloittajan kirjaamat, ja koko viestin pointti oli tehdä ne näkyväksi. Kirjoituksesi perusteella naiselta vaaditaan jo
- hoikkuutta
- kodinhoitoa
- lemmikkieläimettömyyttä/koirattomuutta
- sekaruokavaliota
- pidättymistä aktiivisesta politikoinnista
- kaupungissa asumista
Ja ellet sattunut huomaamaan nimimerkkiäni, niin väännän nyt vielä rautalangasta, että kyse oli sarkasmista, ei oikeasti minusta itsestäni
Ei K- kaupan kassaneideillä ole tuollaista miestä. Hehän ovat neitejä.
Mutta ei K- kaupan kassarouvillakaan ole tuollaista miestä .