Naisen ja miehet pienet erot vaatimuksissa kumppanin suhteen.
Naiselta ei pyydetä kuin kahta asiaa.Hoida kotisi ja älä ole läski.Tätäkään ei monet pysty täyttämään.
Mieheltä vaaditaan:
Komea
Älykäs
150kg penkki punnerrus, 200kg maastaveto ja kyykky
Muutama triathlon kisa vyöllä
Vapaaottelu taustaa
Täydellinen suomi ja englanti puhekielenä, sitten jos vielä saksa ja ranska päälle
Luontainen kyky pitää järjettömän hauskoja puheita vaikka 500 ihmisen edessä.
Tulot vähintään 80 tonttua vuodessa
Kyky tukea naistaan jokaisessa asiassa ja olla valmis sukuloimaan aina kun nainen haluaa esitellä
Näiden pienien vaatimusten päälle luonnollisesti muutama peritty kelohonkamökki ja omakotitalo.
Näin meillä :D
Kommentit (47)
Tossa ap:n "hassunhauskassa" provopläjäyksessä nuo naiselle asetetut kriteerit olivat kyllä paljon korkeammat, että pitäisi naisen tulisi tehdä myös miehelle kuuluvat kotihommat, eli olisi toisen palvelija. Hahhaaa. Jos minä tekisin aikuiselle ihmiselle kuuluvat työt, niin vaatisin siitä myös rahallisen korvauksen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä noin. Eikö miehen tarvi kotiansa hoitaa? Kuka sen miehen kodin sitten hoitaa?
Tosiaan k-kaupan kassaneidin saatua tuollaisen miehen, pitää miehen vielä osallistua tosiaan 50/50 jaolla kotitöihin :D :D
Minun on oikeasti vaikeaa lukea noin huonosti kirjoitettua tekstiä.
Naisten kohdalla ongelmaa tulee siitäkin, että vaikka jotkut naiset eivät oikeasti ehkä vaadikaan miehiltä kuin muutamia asioita, niin kuitenkin se asia mitä ei yleensä erikseen mainita on että miehen pitää vielä itse tehdä se aloite.....muuten ei mies kiinnosta, vaikka täyttäisikin ne mainitut kriteerit!
Kyllä minä uskon että monelle naiselle riittää että mies on kiltti, rehellinen, hauska ja edes hieman fiksu, mutta moniko näistä naisista iskee tuollaisen miehen sitten kun huomaavat että tuossahan sellainen on??? Maksimissaan muutama prosentti heistä.
Eli kyllä siihen vaatimuslistaan voisi ihan avoimesti lisätä aina kohdan "Tajuaa ilmeistäni/puhetavastani että olen kiinnostunut hänestä ja ymmärtää pyytää minua treffeille".
Siinähän on yksi isoimmista ongelmista. Ja ratkaisua tähän ei ole tarjolla, koska sitä vaihtoehtoa ei ole, että naiset vaan alkaisivat tehdä niitä aloitteita.
Minä vaadin mieheltä ainoastaan rakkautta ja kunnioitusta. Toivon, ettei minultakaan vaadita muuta. Hyvin se on meille riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kohdalla ongelmaa tulee siitäkin, että vaikka jotkut naiset eivät oikeasti ehkä vaadikaan miehiltä kuin muutamia asioita, niin kuitenkin se asia mitä ei yleensä erikseen mainita on että miehen pitää vielä itse tehdä se aloite.....muuten ei mies kiinnosta, vaikka täyttäisikin ne mainitut kriteerit!
Kyllä minä uskon että monelle naiselle riittää että mies on kiltti, rehellinen, hauska ja edes hieman fiksu, mutta moniko näistä naisista iskee tuollaisen miehen sitten kun huomaavat että tuossahan sellainen on??? Maksimissaan muutama prosentti heistä.
Eli kyllä siihen vaatimuslistaan voisi ihan avoimesti lisätä aina kohdan "Tajuaa ilmeistäni/puhetavastani että olen kiinnostunut hänestä ja ymmärtää pyytää minua treffeille".
Siinähän on yksi isoimmista ongelmista. Ja ratkaisua tähän ei ole tarjolla, koska sitä vaihtoehtoa ei ole, että naiset vaan alkaisivat tehdä niitä aloitteita.
Niin. Tämä on tragikoomista varsinkin siksi, että juurihan tutkimustuloskin paljasti, että nainen löytää helpommin sellaisen miehen joka täyttää kriteereitä jos nainen itse bongaa sellaiselta vaikuttavan ja tekee aloitteen kuin että nainen vain odottaa että tyhjästä putkahtaisi tällainen mies joka iskisi naisen.
Mutta eivät nämäkään perustelut tule suurinta osaa naisista muuttamaan. Se "miehen pitää tehdä aloite, piste"-ajattelu on niin itsepäisesti iskotettuna takaraivoon jo nuoresta likasta lähtien, että ei siitä tingitä, vaikka mikä olisi......
-mies29-
Mä kuule luulen etten edes haluaisi olla miehen kanssa joka toivoo naiselta sitä, että hoitaisin kodin ja etten olisi läski. Sellainen mies on vähän säälittävä. Itse pyydän paljon, koska myös annan paljon. Suurin osa asioista liittyy kylläkin luonteeseen, esim. haluun kehittää itseä etenkin emotionaalisesti, haluun oppia rakentamaan harmoninen parisuhde yms. Toki ulkonäkökin merkkaa tutustumisvaiheessa, muutenhan seurustelisin kenen tahansa kanssa.