Nyt nimittäin riitti! Unohdan miehet ja hankin kymmenen kissaa..
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ottaisit mieluummin minut.
Olen pieni ja pörröinen.. no en niin kauhean pieni. Kaipaan lähinnä ravintoa, hoivaa ja läheisyyttä. Jos näitä riittää, pysyn uskollisesti sohvallasi hamaan loppuun. Lisäksi olen parempi pelottelemaan mörköjä ja mamuja kuin kissat.
t. miäs
Oletko sisäsiisti? :)
- Ap
Olen kissaton nainen, joka ei kelpaa edes seksiin. Kaveriksi kyllä kelpaan miehille, mutta en muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pieni ja pörröinen.. no en niin kauhean pieni. Kaipaan lähinnä ravintoa, hoivaa ja läheisyyttä. Jos näitä riittää, pysyn uskollisesti sohvallasi hamaan loppuun. Lisäksi olen parempi pelottelemaan mörköjä ja mamuja kuin kissat.
t. miäs
- Ap
Suurin piirtein. Kerran olen humalassa laskenut alleni.
t. miäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. miäs
- ApSuurin piirtein. Kerran olen humalassa laskenut alleni.
t. miäs
Ihan lupaavalta kuulostaa. :D
-Ap
No milläs naisen sitten voisi korvata?
Lähi-idässä käyttävät lampaita, mutta käsittääkseni ne haisee, joten en sellaista välttämättä kämppääni ottaisi.
Luuserimies kirjoitti:
Lähi-idässä käyttävät lampaita, mutta käsittääkseni ne haisee, joten en sellaista välttämättä kämppääni ottaisi.
Miehellä?
Vierailija kirjoitti:
Luuserimies kirjoitti:
Miehellä?
Autuaita homot
Kissat on kyllä säädyllisiä kumppaneita, itselläni on 2 kissaa joista toinen on ärsyttävä vittupää mutta samalla hellyttävä sylikissa ja toinen on harmiton, kiltti mutta ei niin ihmisrakas. Ei tarvitse kärsiä parisuhteen ongelmista, mutta on joku jota voi halia ja helliä kun tarve tulee. Ei se ihmistä korvaa tietenkään... yhyy, sinkkuus on ihanaa ja perseestä
Vierailija kirjoitti:
t. miäs
Ihana viesti, ihana ukko. En ole ap, mutta jos olisin nuorempi, niin olisit ehdottomasti suosikkini. Hauskaa kevättä!
No kerro ny mitä sulle on käyny? Täällä keittiö psykologit odottaa.
Joo ei hevosta missään nimessä. On vähintään yhtä sitova, yhtä kallis ja yhtä hankala ylläpidettävä kuin mieskin. Huoleton on hevoseton. Huoleton on myös miehetön.
Mistä Apua päättelet, että et kelpaa kellekään?
Rofiloin AP:n Helsingissä asuvaksi, noin 27-vuotiaaksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Apua päättelet, että et kelpaa kellekään?
Siltä se vähitellen alkaa vaikuttaa.
-Ap
En ihmettele jos miestä ei löydy. Sisältösi on olematon, mutta huomiontarve selvästi loputon.
Roadwalker kirjoitti:
Rofiloin AP:n Helsingissä asuvaksi, noin 27-vuotiaaksi naiseksi.
Pahasti heittää. :D
Olen samaa mieltä mutta olen "vasta" 28 enkä haluis vielä heittää kirvestä kaivoon :( mutta joka ikinen suhde epäonnistunut eikä kestänyt kauaa niin ihan sama.
Sama juttu täällä! Hitto kun ei kelpaa edes seksisuhteeseen.