Nyt nimittäin riitti! Unohdan miehet ja hankin kymmenen kissaa..
Kommentit (44)
Älä hanki kymmentä kissaa, eivät ne nauti toistensa seurasta niin paljon. Ota vaikka samasta pentueesta kaksi, niiden temmeltämistä on sitten mukava seurata :)
Vierailija kirjoitti:
Olen kissoille allerginen
No niin olen minäkin.
-Ap
Ja sitten saavi kukkuroilleen raksuja.
Miksi haluat kiduttaa kissoja? Ei paria kissaa enempää jos eivät pääse vapaasti liikkumaan
Toivottavasti et 10 kuitenkaan. Esim. kaksi on ihan passeli määrä, pystyy vielä säällisesti vaihtamaan hiekat tarpeeksi usein jne.
Tuo kymmenen kissaa nyt oli sellainen "hullu kissanainen" -vertaus. Eli hankin kissan tai jonkun otuksen ja keskityn siihen.
-Ap
Samat fiilikset, mutta en hanki edes yhtä kissaa. Opettelen olemaan yksin. Takana kaksi pitkää parisuhdetta ja kolme tapailua, jotka ovat olleet kaveruutta. Nyt on aika olla yksin, onneksi sentään olen saanut elää rakkaussuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Entä hevonen?
Maalla olisi kyllä kiva asua, mutta en hevosta hankkisi.
-Ap
Varo ap ettei sulle käy niinkuin mulle kävi. Lopetin miesten kanssa treffailun kokonaan ja hankkisin kissan. Ulkoilutin yksi päivä kissaani valjaissa pihalle, niin törmäsin naapuritalossa asuvaan mieheen, joka ulkoilutti myös kissaansa. Nykyään mulla on sitten mies ja kaksi kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Hullu kissanainen ilman kissoja?
Siinähän se aito hullu olisikin.
-Ap
Älkää helvetissä pelleilkö vakavalla asialla. Mieluummin tee mitä tahansa, mutta jätä ne elukkaparat hankkimatta.
Terveisin hullun kissanaisen tytär. Arvatkaa millaista on lähteä selvittämään sitä umpikujaa sitten, kun se ei enää pärjääkään.
Ottaisit mieluummin minut.
Olen pieni ja pörröinen.. no en niin kauhean pieni. Kaipaan lähinnä ravintoa, hoivaa ja läheisyyttä. Jos näitä riittää, pysyn uskollisesti sohvallasi hamaan loppuun. Lisäksi olen parempi pelottelemaan mörköjä ja mamuja kuin kissat.
t. miäs
Vierailija kirjoitti:
Ottaisit mieluummin minut.
Olen pieni ja pörröinen.. no en niin kauhean pieni. Kaipaan lähinnä ravintoa, hoivaa ja läheisyyttä. Jos näitä riittää, pysyn uskollisesti sohvallasi hamaan loppuun. Lisäksi olen parempi pelottelemaan mörköjä ja mamuja kuin kissat.
t. miäs
Aika söpöä. :)
Ja kun on kissat ja oot tyytyväinen, niin alkaa miehiä kiinnostaa. Ja taas joudut niiden kaa tekemisiin.