Ei kiinnosta jakaa mitään miehen kanssa
Olemme avoliitossa, meillä on pieni lapsi. Mies käy töissä ja minä olen vielä lapsen kanssa kotona. En jaksa jakaa arkeani enää miehen kanssa. Seksi ei kiinnosta enää yhtään, ja usein huomaan ettei muidenkaan asioiden jakaminen vaan nappaa. Mietin tarkkaan mitä voin sanoa ja mistä elämän suunnitelmista puhua, ilman mitään kyseenalaistamista tai tiuskimista. Tänäänkin olin koko päivän lapsen kanssa menossa pitkin kaupunkia ja oli aika tapahtumarikas päivä. Matkalla kotiin mietin että onpa paljon kerrottavaa miehelle, kunnes sitten tulin kotiin ja en edes jaksanut aloittaa. Ei vaan kiinnosta. Onko mitään toivoa enää? Mietin jos tämä olisi vain väsymystä lapsen kanssa touhuilusta, ehkä vähän oman itseni hukkaamisesta? Tätä tunnetta on jatkunut pari kk vaihtelevalla menestyksellä, viime aikoina tullut aika vahvana pintaan..
Kommentit (2)
Mulla samat fiilikset. Tosin johtuu siitä, että tuntuu ettei miestä enää kiinnosta kuunnella mun asioita. Puhuu päälle, keskeyttää jne.
Haluaa vaan seksiä. Mä en halua. En ihmisen kanssa, joka ei ole henkisesti yhtään kiinnostunut omasta vaimostaan ja lapsistaan.
Oletko, ap, loukkaantunut miehellesi jostakin?
Mainitsit kyseenalaistamisen ja tiuskimisen. Mieskö sitä harrastaa?