Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä tykkää hillua mun kalsareissa, kun on mun luona yökylässä

Vierailija
12.04.2016 |

Onko tuo yleistäkin teidän naisten keskuudessa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehen kalsarit on ihan parhaita, tykkään etenkin Black Horsen bambutykeistä. Kokeeksi ostin Finnwearin (eli saman firman) naisten bambukalsarit, ovat ihan kuraa verrattuna noihin blackhorseihin.

Vierailija
2/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, luulin että että mun exä oli ainoa joka sitä harrasti, syy ei selvinnyt koskaan. Hiukan harmillista kyllä koska exällä oli täydellinen stringipylly jota oli mukava ohimennen hyväillä. Meikän boxerit ei ollut yhtään niin hyvä juttu...:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän samanlaisen tapauksen jossa tyttö piti pojan kalsareita ja poika piti tytön stringejä.vaihtokauppa aina kannattaa

Vierailija
4/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta ap.

Todella elintärkeää informaatiota jaat jonne-elämästäsi, en tiedä, oletko ehkä mielenkiintoisin ikinä elänyt ihminen!

Vierailija
5/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta ap.

Todella elintärkeää informaatiota jaat jonne-elämästäsi, en tiedä, oletko ehkä mielenkiintoisin ikinä elänyt ihminen!

Saitpahan sinäkin tyhjään elämääsi jotain kiinnostavaa

Vierailija
6/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi on transseksuaali! :O

Vierailija
7/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta kerran puin yhdelle poikkikselle mun rintsikat, mutta oli tosi kiristävät.

Vierailija
8/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ote mun Jonne-elämästä :D Kuhan nyt ihmettelen, ei tää nyt niin kuolemanvakavaa ole. 

Vierailija
9/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikös nää fitness-naiset käytä miesten pitkiä kalsareita ihan kadulla. Tai ainakin se siltä näyttää.

Vierailija
10/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta kerran puin yhdelle poikkikselle mun rintsikat, mutta oli tosi kiristävät.

Mäkin oon tehny tota :D Mulla on jopa video kun se yrittää ottaa niitä pois muttei osaa :'D (mies on 31v...)

Vierailija
11/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on kerran hilluttu. Hienothan noi on, ei kai sitä ole kieltäminen :)

https://dressmann.com/fi/7164914_F900

Vierailija
12/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kesti ihan tosi kauan tajuta otsikko. Ajattelin tuon "hillua" olevan jokin outo murreväännös hillosta, meni vähän hämmentäväksi. Olkaa hyvä ooteesta.

Vierailija
13/21 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kesti ihan tosi kauan tajuta otsikko. Ajattelin tuon "hillua" olevan jokin outo murreväännös hillosta, meni vähän hämmentäväksi. Olkaa hyvä ooteesta.

"Hillua" on sikäli jännä sana, että se tarkoittaa eri asioita eri puolella Suomea. Mulle itäsuomalaisena "hilluminen" on riehumista, helsinkiläiselle se on rauhallista hengailua/notkumista. 

Vierailija
14/21 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni ikiomat miesten bokserit, kun mies ei antanut lemppareitani enää mulle. Olivat miehenkin lempparit ne bokserit. Naisten versioissa on liian lyhyet lahkeet.

Vierailija
15/21 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama juttu kun kissa hinkkaa otsaansa kaikkiin kavereihinsa. Merkkailee omaisuuttaan.

Vierailija
16/21 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

umala kirjoitti:

Ostin itselleni ikiomat miesten bokserit, kun mies ei antanut lemppareitani enää mulle. Olivat miehenkin lempparit ne bokserit. Naisten versioissa on liian lyhyet lahkeet.

Samaisesta syystä (siis lyhyet lahkeet) minäkin olen ostanut miesten boksereita. Oman mieheni kalsonkeja en ole lainannut kun ovat sen verran isot että putoaisivat päältä. Tosin pitkiä kalsareita kyllä lainasin kun omani olivat hukassa ja piti kuitenkin saada jotain lämmintä päälle.

Vierailija
17/21 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kokeillut mieten boksereita tai muita kalsareita. Mulla on naistenbokserit/tyttöbokserit ja ne on kamalan tuntuiset päällä. Käytin niitä viimeksi viime viikolla, sitä ennen 2-3 vuotta sitten. Olin kokonaan ehtinyt unohtaa miten pahat ne oli.

Vierailija
18/21 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niitä vielä kahdet samanlaiset. :O Aion joko antaa ne vaatekeräykseen tai pidän niitä talvella pikkareiden päällä, jos palelee. Mutta sellaisenaan en aio enää käyttää, niin pahat ne oli.

Vierailija
19/21 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä transseksuaali, mutta transvestiitti.

Vierailija
20/21 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti nainen ehta sellainen, ei oo ransu. Luonne on kyllä hauska sitä ei ole kieltäminen, huumorintaju aika omituinen, mutta mä tykkään.

Mut mä meen, elämään mun jonne-elämää :D joten illanjatkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme