Miksi miehet valittaa naisten syömisestä?
Kommentit (17)
Hmm tässä on varmaan tuttavapiirikohtaisia eroja. En ole milloinkaan kuullut yhdenkään miehen valittavan yhdenkään naisen syömisistä. Sen sijaan olen lukemattomia kertoja kuullut naisten valittavan toisten naisten, miesten, lasten ja eläinten syömisistä.
Miehet on itse tilastollisesti niitä ihraperseitä.
Ne valittaa koska mieheys kulkee käsi kädessä usein vajaaälyisyyden kanssa, siitä seuraa se ettei esim. tilastoja ymmärretä.
Minulle miehet ovat huomautelleet vain siitä että syön niin vähän.
Ei mun mies koskaan valita mun syömisistä. Joskus kyllä irvailee, jos oon syönyt jonkun herkun loput kaapista kokonaan yksin, mutta huumorilla.
Itse valitan, koska kaikki alkavat olla seksittömiä pulleroita. Itse paljon liikkuvana haluan siis vittuilen pitää kantaa kunnossa. Ja se onnistuukin aina kun saan jonkin inisemään vastaan. Kyllä se jotakuta aina motivoi, vähintään itseäni vielä parempaan kuntoon. Ja siitä luonnollisesti seuraa vain yhä parempi kierre.
En ole myöskään törmännyt tällaiseen.
Vai meinaatko nyt näitä mikki merihädässä -bodareita, jotka koittaa saada bisnestä haukkumalla naisia?
Enpä ole moisesta valittanut ikinä, mutta kaipa joku valittaa. Ei kiinnosta toisten syömiset.
haluan siis vittuilen pitää kantaa kunnossa. <-- okei... Siis mitä helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Itse valitan, koska kaikki alkavat olla seksittömiä pulleroita. Itse paljon liikkuvana haluan siis vittuilen pitää kantaa kunnossa. Ja se onnistuukin aina kun saan jonkin inisemään vastaan. Kyllä se jotakuta aina motivoi, vähintään itseäni vielä parempaan kuntoon. Ja siitä luonnollisesti seuraa vain yhä parempi kierre.
Itselläni tulee teistä vittuilijamiehistä hillitön himo syödä berliininmunkki sen edessä joka kerta kun nähdään. Ja käyn salilla tai lenkillä joka päivä tai ohjaan kahvakuulatunteja, että läski en ole, silti mulle vittuillaan jos käyn ruokatunnilla esim. Mäkkärissä jos en oo ehtinyt tehdä ruokaa mukaan.
Se on vain pakollinen varo toimi ! Joka harvoin toimii.
Varsinkin synnyttäneet naiset 25-43v ovat pääsääntöisesti pröhistyneitä riippuvatsaisia tanttoja joita ei tee mieli naida edes 3 promillen kännissä.
Haluaako joku mies siis naida lihavaa naista (isoa fläsää sikaa) ? Aika harva väittäisin!
Normaalikokoiset tai hoikat naiset ovat harvinaisia ja siksi ne ovatkin paljon halutumpia ja ottajia löytyy & se on erittäin helppo ymmärtää.
Tämä on vain surullinen tosiasia.
Yleensä miehiä sitoo yhteiset lapset, asuntolaina ja muu omaisuus ( eroaminen tulisi kalliiksi ) vaikka taatusti sitä moni mielessään miettii. Sehän on vaan rahaa.
Kyllä hoikan/ normaalikokoisen naisen kanssa on ihan naida( laatuaikaa laadukkaan kanssa)
Eivāt halua ettā omasta rakkaasta tulee pullukka Tai ISO fäti
Iso tynnyrinäinen rakas ei ole mikään hottis tai edes cool
Mun mies käskee syömään enemmän itse asiassa. Mutta ärsyttää kyllä ne miehet jotka valittaa kuinka naiset on läskejä. Vittuakos se niille kuuluu mitä muu syö, ettiköön itseään miellyttävän naisen.
Vierailija kirjoitti:
haluan siis vittuilen pitää kantaa kunnossa. <-- okei... Siis mitä helvettiä?
Mies ilmaisi tekstissään myös älynlahjansa. Ei riitä pelkkä treenattu kroppa. :D
Vierailija kirjoitti:
En ole myöskään törmännyt tällaiseen.
Vai meinaatko nyt näitä mikki merihädässä -bodareita, jotka koittaa saada bisnestä haukkumalla naisia?
Todennäköisesti, johan tänne yksi ilmaantui.
.
En ole kyllä itse ikinä kuullut yhdenkään miehen valittavan liiasta syömisestä. Suurin osa tuntuu ihmettelevän kun naiset elävät niin vähällä ruoalla, mutta sitten kun vastaan tulee yksilö rekkamiehen ruokahalulla niin tätä jopa ihaillaan.
Koska naiskanta romahtaa jos niitä syödään. Ei naisia muutenkaan riitä kaikille miehille.