Naapurin akka on niin ahkera, että olen aivan uupunut
jo pelkästä katselusta. Äsken tamppasi matot, nyt leikkaa ruohoa ja eilen maalasi pihakalusteita. Huh, mikä työleiri. Itse notkun av-palstalla enkä jaksa edes keittiötä siivota syönnin jälkeen
Kommentit (16)
työleiriä. Akalla on mies, joka ei tee mitään ja yksi lapsi. Huoh, pilaa mun loman tuolla rehkimisellä. Pitää laittaa verhot kiinni, ettei uuvu
on tottunut siihen, että ei oikein ole vapaa-aikaa, tai ainakaan aikaa olla tekemättä mitään, jää helposti tuo vauhti itsellekin päälle, vaikka olisi joskus hetki aikaakin.
Ahdistuin hänen uutteruutensa seuraamisesta syvästi. Yhden kesän hän asettele pihaansa kiviä, sommitteli ja sompeili. Toisena taas jotain muuta pikku puuhaa. Matot roikkuvat alvariinsa tuulettumassa. Askar oli keskeytymätön. Minäkin uuvuin, lähinnä henkisesti. Nyt asun onneksi paikassa, jossa ei ole ylienergisiä naapureita näkösällä.
miksi naapurin rouva ei oikein pidä minusta.
itse kun olen ahkera työmyyrä ja hän vain istuskelee terassilla, ei lähde edes lomamatkalle.
yksi perhe hoksaa aina illalla alkaa hommiin. Perjantaina leikattiin nurmikkoa illalla klo 22.00 ja eilen oli vuorossa talon katon pesu klo 21.00. Naurattaa kun aina illalla hoksataan että nyt pitää tehdä tuokin homma.
Mun mies ei tajua, miksi mua ahdistaa naapurin akka täydellinen, jolla on lauantai aamulla klo 8 matot pihalla!
Ja illalla valot asunnosta sammuu klo 21, ihan viimeistään 22.
Hänellä on kaksi lasta ja liikuntarajoitteinen mies.
Argh, olen ihan ahkera mielestäni itsekin, mutta tuon naisen rinnalla tunnen itseni v**un huonoksi yritykseksi..:/
yksi perhe hoksaa aina illalla alkaa hommiin. Perjantaina leikattiin nurmikkoa illalla klo 22.00 ja eilen oli vuorossa talon katon pesu klo 21.00. Naurattaa kun aina illalla hoksataan että nyt pitää tehdä tuokin homma.
Oletko varma, että kyse on vain "hoksaamisesta"...
Katsos, jotkut ihmiset ovat ns. ilta ihmisiä ja tykkäävät tehdä asioita vasta klo 21 jälkeen, esim itse voisin hyvin leikata nurmikkoa klo22, kesällä kun on valoisaakin ja lapset on jo nukkumassa.
Ja kyse ei todellakaan oo mistään hoksaamisesta.
alkaa moottori käydä kunnolla vasta iltasella, voisin silloin tehdä vaikka koko päivän työt. Mutta ei se näin kerrostalossa passaa.
työleiriä tuossa naapurissa. Mies saa jäädä hoitamaan meidän lasta ja siivoamaan samalla tämän talon. Mulla on nyt loma totaalisesti kaikesta. ap
Ei vaan jaksa istua sohvan nurkassa ja on sitten kiva katsella työnsä jälkiä!
tekee fyysisiä töitä. Itse olen toimistohommissa joten joku ruohonleikkuu on ihanaa rentoutumista.
Ite olen tuollainen "touhunaapuri" tänään siivosin varaston, huomenna leivotaan ja hakataam matot.. ja silti mulla on aikaa vaikka huru mykke istuskellakin :) niin kaksi lastakin viihtyy kun ovat mukana jääräämässä (siivouksissa, leipomisissa, kukkapenkeissä yms.)
Ilmeisesti tekemiseksi lasketaan vain "hyödylliset" asiat joista jää jotain näkyvää? Onko ei mitään sitä, että istutaan paikallaan ja tuijotetaan tyhjyyteen? Eiköhän ole niin, että nekin jotka ei tee "mitään", tekee jotain itselleen hyödyllisiä asioita. Esimerkiksi "seurustelevat" netissä ihmisten kanssa.
Itse ole entinen pakonomainen suorittaja ja sellainen elämä ei ole mistään kotoisin. Silloin siis, jos se tekeminen ei lähde omasta itsestä. Toki sellaiset jotka rakastaa varastojen nuohoamista, saavat nuohota niitä ihan niin paljon kuin haluavat. Mutta muuten sanoisin, että juuri mikään ei ole tässä maailmassa niin hyödytöntä kuin jatkuva siivoaminen! Jollei ole sellainen ihminen joka toteuttaa itseään siivoamalla. Itse näkisin mieluimmin omassa hautakivessäni sanat tämä äiti touhusi lasten kanssa ja eli mielenkiintoisen elämän kuin sanat tämä äiti kuurasi 24// varastoja.
Vieraita tulossa? Onko hänellä muuten lapsia?