Tuettu kesäloma 2016?
Kommentit (44)
Onko päätökset jo tulleet? Miltä lafkoilta?
Täytyi oikein googlettaa, näyttää tosiaan olevan tällaisia maksettuja lomia olemassa. On kyllä paskinta paskaa mitä olen aikoihin kuullut :-| Jos ei jumalauta viitsi omistaan lomaa maksaa, on sitten kotona.
Solaris ja mthl on ainakin myöntänyt lomansa! Kaikki koko kesän lomat. Hyvinvointilomilta voi vielä tulla päätös?!
Vierailija kirjoitti:
Solaris ja mthl on ainakin myöntänyt lomansa! Kaikki koko kesän lomat. Hyvinvointilomilta voi vielä tulla päätös?!
Mistä tiedät? Sitten en ainakaan saisi Solariksen kautta haettua lomaa. Hyvinvointilomat ilmoittanee kuun loppuun mennessä...
Ikaalisiin, Yyteriin ja Naantaliin haut.
Koska solaris ja mthl vastasi mulle niin sähköpostilla kun kysyin milloin päätökset tulee. Niin ovivat jo tulleet niille jotka loman saivat. Peruutuspaikkoja voi tulla myöhemmin.
Ikaalinen, yyteri ja kalajoki ovat halutuimmat ja vaikeimmat paikat saada lomaa. Jos loman haluaa kannattaa hakea vähemmän suosituimpia paikkoja. Esim. Solariksella oli tänä vuonna kalajoelle 428 hakijaa yhtä jaksoa kohden ja lomalle pääsi 20. Ikaaliseen vielä enemmän.
Meillä on kuukausitulot yli 6000e mutta silti saimme loman. Haimme lomaa terveydellisistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Rauhanlahteen heinäkuun lopulla.
Minkä järjestön kautta?
Jos saan loman niin voiko sen ajankohtaa siirtää?
Hain heuinakuun alkuun ja se ei nyt käykään sukujuhlien takia niin mietin uskaltaako ehdottaa loman siirtoa myöhempää.
Ootteko saanut koskaan useampaan paikkaa lomaa yhtä aikaa?
Jenna
Jenna kirjoitti:
Jos saan loman niin voiko sen ajankohtaa siirtää?
Hain heuinakuun alkuun ja se ei nyt käykään sukujuhlien takia niin mietin uskaltaako ehdottaa loman siirtoa myöhempää.
Ootteko saanut koskaan useampaan paikkaa lomaa yhtä aikaa?
Jenna
Ei saatana, saat ruikutettua itsellesi muiden maksaman loman ja nyt ei sitten ajankohta käykään. Toivottavasti et saa siirrettyä!
Hyvä tietää että päätökset pitkälti tulleet. Ihmettelen kyllä, että onko tosiaan liian työlästä ilmoittaa kielteisestäkin päätöksestä. Sitten ei kenenkään tarvitsisi soitella perään.
Mistä järjestöstä olette ne saaneet?
No pitäkää sitte omana tietonanne !!
Voi harmi. Olin kyllä ihan varma, että meidän hakemuksella saa loman. On niin paljon vaikeuksia, Mutta näköjään sitten ei. Ja hienoa että kaikki voi hakea, mutta kyllä rehellisesti vähän nyppii että 6000 kuukausituloillakin saa loman.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi. Olin kyllä ihan varma, että meidän hakemuksella saa loman. On niin paljon vaikeuksia, Mutta näköjään sitten ei. Ja hienoa että kaikki voi hakea, mutta kyllä rehellisesti vähän nyppii että 6000 kuukausituloillakin saa loman.
Mikä sua siinä nyppii? Jos kerran toisten kustannuksella jaetaan lomia, kai saavat ihan keskenään päättää kenelle meneät.
Up