Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä biisit teil soi ala-asteen discossa?

Vierailija
12.04.2016 |

Tai miksei yläasteellakin.

Itelle muistuu ainakin Eiffel 65 - Blue, Lou Bega - Mambo no 5, Kelis - Milkshake, Dr.Bombay - Calcutta...

Plus ne hitaat mihin mua ei koskaan pyydetty tanssimaan! :D

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhersin itkua jossain nurkassa ku tuli Celine Dionin hittibiisi ja kaikki muut lääppimässä tanssilattialla. Ei muita muistikuvia :D

Vierailija
2/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milli Vanilli - Girl I'm Gonna Miss You <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

In da club

Vierailija
4/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnan Erotica

Vierailija
5/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"How Much Is The Fish" (biisin nimi)

Vierailija
6/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney Spears Born to make you happy on jäänyt mieleen, hitaiden tanssibiisi hah...

Vierailija
7/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

My Heart Will Go On ainakin kymmenen kertaa tunnissa <3

Vierailija
8/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ten Sharpe "You"

Vierailija
9/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Calcutta Taxi Taxi Taxi - soi meilläkin :) Muita sen esittäjän biisejä ei sitten kukaa muistakaan.

Vierailija
10/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen discossa??? Ei silloin mitään discoja järjestetty, mutta tietysti nykyään, kun lapset ei saa olla lapsia...

Ikinä en yläasteella niissä discoissa koulukiusattuna käynyt, enkä edes kokenut olevani kiinnostunut koko hommasta.

Vierailija
11/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteen discossa??? Ei silloin mitään discoja järjestetty, mutta tietysti nykyään, kun lapset ei saa olla lapsia...

Ikinä en yläasteella niissä discoissa koulukiusattuna käynyt, enkä edes kokenut olevani kiinnostunut koko hommasta.

Ainakin 90-luvulla ala-asteilla oli discot ja silloin ainakin lapset saivat olla lapsia. 

Vierailija
12/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaina ainakin Ressu Redfordin "Kuusi kuuta ja saturnuksen renkaat" ja "Älä mee". Bryan Adamsin "Heaven", Metallican "Nothing Elise matters" ja "Unforgiven".

Vierailija
13/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo niin vanha ettei mun aikaan ala-asteella discoja järjestetty.

Vierailija
14/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaina ainakin Ressu Redfordin "Kuusi kuuta ja saturnuksen renkaat" ja "Älä mee". Bryan Adamsin "Heaven", Metallican "Nothing Elise matters" ja "Unforgiven".

Elise = Else.

Nopeista muistuu mieleen ainakin Haddaway, Pandora, Ace of Base, Culture Beat, 2 unlimited. Tuohon aikaan Hausmyllykin vielä veteli viimeisiään ja Neon 2 oli muka olevinaan kova juttu...

Vierailija
15/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ala-asteaikana ollu viel discoja keksittykään.

Vierailija
16/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 90-luvulla ala-asteilla oli discot ja silloin ainakin lapset saivat olla lapsia. 

Joo kyllä mäkin lapsi silti olin vaikka discossa kävinkin. Olihan siel oma tunnelmansa vaikken ollu mikään koulun suosituin, enkä luokkani.

Vierailija
17/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bryan Adams - Heaven

Backstreet boys - Everybody

Vierailija
18/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jepariksi vain, isä paikan saisi kaakkoon"

"I only wanna be with you"

"Bye bye baby, baby goodbye, bye bye baby"

Eli skottiruutu vahvasti edustettuna ja väärin kuultuja sanojakin menossa mukana.

Tämä tosin ei tapahtunut ala-asteella, koska tuolloin ei moisesta ollut tietoakaan. Tai no tietoa varmaan jo jonkun verran, mutta ei vielä käytäntöä. Tapahtumapaikkana siis keskikoulu ja sen ekat luokat, jotka siis vastasi ala-asteen viidettä ja kuudetta. Eli kansakoulun neljänneltä mentiin keskikoulun ekalle.

Meillä kyllä koululla oli diskoja harvakseltaan, koska kaupungin nuorisotiloissa oli vakituiseen limudisko. Keskiviikkoisin 10-14 vuotiaille ja perjantaisin ja lauantaisin 14-17 vuotiaille.

Vierailija
19/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käynyt discoissa, koska huonosti kasvatetut kusipääkakarat.

Vierailija
20/64 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun ala-asteaikana ollu viel discoja keksittykään.

Kun minä olin sen ikäinen, ei ala-astettakaan ollut vielä keksitty. Se oli kansakoulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän