Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkittu - miehet hritgävät iskeä paljon kauniimpia naisia kuin itse ovat

Vierailija
12.04.2016 |

Miehet yrittävät iskeä 20% tasokkaampia naisia kuin ovat itse, naiset iskevät vain 10% itseään paremman näköisiä miehiä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on iso meisseli, kai seki jotn merkkaa :D 

Riippuu siitä oletko insinööri NASAlla vai talkkari Joutsenossa.

Vierailija
22/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näitä "tasojuttuja." Kai sitä nyt haluaa sen parhaan mahdollisen? Ja ennen kuin joku tulee pätemään luonteella ja sisimmällä niin tässä on kyse iskemisestä eli ulkonäkö on se millä siinä vaiheessa on painoarvoa. Ei kai kukaan ajattele että "hitto kun on hyvännäköinen tyyppi, mut en mä tota viiti kun en oo sen tasoa, yritän jotain vähemmän viehättävää."

Ai ei vai 😃😃. Ruman tytön elämän peruskauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa hritgätä,voi minua...

Vierailija
24/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on iso meisseli, kai seki jotn merkkaa :D 

Se on vain positiivinen plussa kun sille tasolle päästään, mutta en usko että auttaa iskemisyrityksissä. Itse en ainakaan hirveästi viehäty miehistä jotka haluavat kuvailla (tai pahimmillaan esitellä) varustuksensa kokoa ja näköä ennenaikaisesti. Toisaalta pahimpia ovat ne jotka alkavat pyytelemään anteeksi tai valittelemaan pienuuttaan missä vaiheessa tahansa. Niistäkään oikein tiedä onko itsetunto oikeasti niin huono vai kalastelevatko oikeastaan kehuja?

Vierailija
25/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan jutuissa on sikäli epätasa-arvoa, että irtoseksiä haluavissa on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Että jos tuosta tasohömpötyksestä piittaisi, kyllä naisella olisi varaa lähestyä paljonkin itseään tasokkaampaa seuraa. Miehen luonnollisesti kannattaisi laskea rimaa reilusti. Kummallista jos niin ei käy. Ehkä miehet ovat niin visuaalisia, että jäävät mieluummin ilman. Toinen syy voi olla vääristynyt käsitys oman ulkonäön tasokkuudesta.

Vierailija
26/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minäkään mikä on tasoni, kun jotkut tykkää ja jotkut ei. On ollut ihan nättejäkin naisia. Ei ulkonäkö ole niin simppeli juttu, ei vaan ole johtuen jo pelkistä makuasioista.

Vierailija
27/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näitä "tasojuttuja." Kai sitä nyt haluaa sen parhaan mahdollisen? Ja ennen kuin joku tulee pätemään luonteella ja sisimmällä niin tässä on kyse iskemisestä eli ulkonäkö on se millä siinä vaiheessa on painoarvoa. Ei kai kukaan ajattele että "hitto kun on hyvännäköinen tyyppi, mut en mä tota viiti kun en oo sen tasoa, yritän jotain vähemmän viehättävää."

Niimpä.

Ja se naisten "kauneus" on kyl usein riippuvainen pakkelikerrosten määrästä.

Kyllä luonne ja se että "synkkaa" on se tärkein asia, kun ns. normaalin näköinen.

Lisäksi se kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
28/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sheivaa kivespussit, nouseeko taso kybään välittömästi :/

Vierailija
29/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse isken vain vanhoja ja rumia naisia, mutten saa heitäkään.

Ehkä olet itse vielä 20% rumempi.

Vierailija
30/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan uskalla hritgävää ketään miestä, koska epäilen jo valmiiksi, ettei kukaan musta olisi kuitenkaan kiinnostunut. Joten en tiedä sitten tasoista. Oikeasti hyvännäköisiä miehiä en ikinä uskaltaisi hritgävää.

Vierailija
31/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalvelu Okcupidin tekemän tutkimuksen mukaan naiset arvioivat 80% kaikista miehistä olevan keskivertoa rumemman näköisiä

Vierailija
32/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu todennäköisesti siitä, että ko. naiset vaistoavat, että pidät heitä pohjimmiltaan vanhoina ja rumina, ts. että suhtaudut heihin halveksuvasti.

Vierailija
33/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu todennäköisesti siitä, että ko. naiset vaistoavat, että pidät heitä pohjimmiltaan vanhoina ja rumina, ts. että suhtaudut heihin halveksuvasti.

ei siinä ole mitään pahaa olla vanha ja ruma kuten ei ole mitään pahaa olla tyhmäkään.

Vierailija
34/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten ajattelen. En todellakaan kehtaa ketään mielestäni hyvännäköistä miestä iskeä, koska olen naisena alinta mahdollista tasoa.

Vierailija
35/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän ap. on oikein yrittänyt sanoa? Eli mitä hän siis mahtoi tarkoittaa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi